Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

1995m skrev (1 time siden):

Hun har hatt infeksjon i det ene øyet de siste ukene, så det har hun ikke gjort nei..

Den infeksjonen ser ikke videre heftig ut, tror nok hun har linser på ja. Så høy styrke er tilnærmet blind - jeg har bare minus 2.5 og jeg kan ikke kjøre ut av egen innkjørsel en gang om jeg ikke har linser eller briller på. Dette er en ikke-sak. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BunnyChester skrev (2 timer siden):

Den infeksjonen ser ikke videre heftig ut, tror nok hun har linser på ja. Så høy styrke er tilnærmet blind - jeg har bare minus 2.5 og jeg kan ikke kjøre ut av egen innkjørsel en gang om jeg ikke har linser eller briller på. Dette er en ikke-sak. 

Hvis du ser storyen hennes så forteller hun at hun trenger briller for hun ikke kan bruke linsene pga infeksjonen i øyet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, 1995m said:

Hun sier hun trenger briller og har -5 eller -6 på begge øynene. Kan man ikke få bot for å kjøre uten briller da? Eller hvor går grensen?

Det kan man ja. Om ikke reglene er endret kan hun faktisk få bot for å ikke ha nødbriller tilgjengelig i bilen. ( Ikke at jeg alltid har det heller, selv om jeg ser så dårlig at jeg også faller i samme kategori)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp briller på - 1. Jeg fikk da beskjed av optiker om at jeg nærmer meg grensen for om jeg har lov å kjører bil uten briller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luluk skrev (1 time siden):

Usedvanlig stille fra Saraaemiliee på snap og instagram om dagen....? 

Stille???? Synes hun legger ut reklameinnlegg og innlegg om hvor travelt hun har det i ett kjør

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1995m skrev (6 timer siden):

Hvis du ser storyen hennes så forteller hun at hun trenger briller for hun ikke kan bruke linsene pga infeksjonen i øyet

Hvis du ser storyen hennes nå så ser du det jeg prøvde å si. Hun bruker linser, selv om hun ikke burde, fordi uten er man tilnærmet blind med den styrken hun har. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (20 timer siden):

Stille???? Synes hun legger ut reklameinnlegg og innlegg om hvor travelt hun har det i ett kjør

syns det bare er reklame, nesten aldri at hun sitter og snakker og viser andre ting. Snakket ikke hun om å vise frem kjoler hver dag da? Kan ikke huske å ha sett det  enda 😮

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 timer siden):

syns det bare er reklame, nesten aldri at hun sitter og snakker og viser andre ting. Snakket ikke hun om å vise frem kjoler hver dag da? Kan ikke huske å ha sett det  enda 😮

Det hadde bare vært reklame det også, skal du se. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (1 time siden):

Det hadde bare vært reklame det også, skal du se. 

Ja det hadde nok vært det ja.. Bare reklame på hun der😂🙈 Men men, skjønner henne hvis hun tjener flere tusen på det. Lett tjente penger 😊 Å jada jeg skjønner at det er jobb bak alt, men de har god timeslønn da.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Ja det hadde nok vært det ja.. Bare reklame på hun der😂🙈 Men men, skjønner henne hvis hun tjener flere tusen på det. Lett tjente penger 😊 Å jada jeg skjønner at det er jobb bak alt, men de har god timeslønn da.😅

Før eller siden kommer følgerne til å falle av som fluer. De følger henne for bodypositivity etc og ikke rabattkoder på Kappahl. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (7 timer siden):

syns det bare er reklame, nesten aldri at hun sitter og snakker og viser andre ting. Snakket ikke hun om å vise frem kjoler hver dag da? Kan ikke huske å ha sett det  enda 😮

 

BunnyChester skrev (4 timer siden):

Det hadde bare vært reklame det også, skal du se. 

Hun har jo vist fram kjole hver dag - men ja det har vel stort sett vært reklame 🙂 Tror det var dagens outfit hvor "skjørtet DESSVERRE var gammelt men legger ved link til toppen" Den ordlyd irriterte meg litt. I dagens bruk og kast samfunn var det bedre å fremme nettopp bruken av det du allerede har i klesskapet, kanskje vise forskjellige stylinger av feks et gammelt skjørt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom noe som ikke stemmer øverst ved puppene😬 

 

D913CDFC-2353-41DD-ADDF-81B49D8AAC2E.png

Endret av Twinkle~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Twinkle~ skrev (29 minutter siden):

Det er liksom noe som ikke stemmer øverst ved puppene😬 

 

D913CDFC-2353-41DD-ADDF-81B49D8AAC2E.png

Det ser redigert ut, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (4 minutter siden):

Det ser redigert ut, ja. 

Redigert? Jeg mente passformen😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (35 minutter siden):

Redigert? Jeg mente passformen😅

Så veldig ut som en amme bh ved første øyekast 😅 måtte zoome inn for å studere den, kan jo være den er bedre i virkeligheten 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chroma
Twinkle~ skrev (52 minutter siden):

Redigert? Jeg mente passformen😅

Det er jo helt blurrete ved brystene, derfor tenkte jeg redigert. Men kan selvsagt ta feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at den overdelen vil se like pen ut på oss som ikke har silikon😬🙄 Mine ville hvertfall ligget i bunn av toppen og ikke sett serlig bra ut uten støtte🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (8 timer siden):

Det er liksom noe som ikke stemmer øverst ved puppene😬 

 

D913CDFC-2353-41DD-ADDF-81B49D8AAC2E.png

Enig med deg! Reagerte på det samme da jeg så den 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...