Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Rosa Sitron skrev (2 timer siden):

Ble helt satt ut når hun skrev at de fleste er på jobb. I min vennegjeng er jeg den eneste som er på kontoret om dagen. Og av mine bekjente er det nesten bare helsepersonell som er på jobb. Resten jobber hjemmefra med tidvis ganske kummerlige kontorforhold...

Her jeg bor er det så og si ingen som har hjemmekontor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, BunnyChester said:

Her jeg bor er det så og si ingen som har hjemmekontor. 

Jeg tror det er varierer veldig mellom hvor man bor og type yrker omgangskretsen har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også dette var helt merkelig. Selv om man er på jobb(noe jeg er), så er jeg jo drittlei. Ja, jeg får sett folk, men hadde jeg kunnet velge hvem jeg ville sett hadde det aaaaaaldri vært de jeg jobber med. Noen er heldige og elsker kollegaene sine, jeg liker mine jeg også altså, men hadde gitt enormt mye for å se en venninne like ofte som henne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje noe med at alle er lei hjemmekontor og en pandemi? 
ALLE kan få føle på dette, uten og rakke ned på andre. 
Vi lever alle en annerledes hverdag, influensere og alle vi andre! 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamalama skrev (5 timer siden):

Er vel kanskje noe med at alle er lei hjemmekontor og en pandemi? 
ALLE kan få føle på dette, uten og rakke ned på andre. 
Vi lever alle en annerledes hverdag, influensere og alle vi andre! 
 

Det er jo helt greit, men SE var en av dem som ville ha nedstengelse i Norge i fjor. Og støttet opp det 100 prosent, men SE er den som har fartet rundt så fort ting har åpnet i fjor og når Nittedal og Oslo var nedstengt nå så var hun i Oslo og hun har vært på Jevnaker. Har flere jentekvelder. Mens vi som har samfunnskritiske jobber som jobber med mennesker kan ikke være sosiale i det hele tatt, vi kan ikke gå i en bursdag om den er ute engang. Mens SE er det andre regler med engang. Vi alle er leie av å være hjemme, men vi fleste gjør samfunnsjobben mens det gjør ikke SE! For hu har også omgått Therese Lien og Monica Nyhus, selvom hun har ment at det har vært nødvendige reiser, så er det ikke nødvendige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (4 timer siden):

Det er jo helt greit, men SE var en av dem som ville ha nedstengelse i Norge i fjor. Og støttet opp det 100 prosent, men SE er den som har fartet rundt så fort ting har åpnet i fjor og når Nittedal og Oslo var nedstengt nå så var hun i Oslo og hun har vært på Jevnaker. Har flere jentekvelder. Mens vi som har samfunnskritiske jobber som jobber med mennesker kan ikke være sosiale i det hele tatt, vi kan ikke gå i en bursdag om den er ute engang. Mens SE er det andre regler med engang. Vi alle er leie av å være hjemme, men vi fleste gjør samfunnsjobben mens det gjør ikke SE! For hu har også omgått Therese Lien og Monica Nyhus, selvom hun har ment at det har vært nødvendige reiser, så er det ikke nødvendige.

Ja, men hva har det og si? Norge trengte den nedstengelelsen?  Av det jeg ser, farter ikke hun akkurat veldig mye rundt. Og ja, hun er hos ei venninne i ny og ned. Noe de fleste er! Jeg har en samfunnskritisk jobb jeg også, men det er fortsatt lov å møte en venn eller to :) 

poenget er bare at alle er lei, ting er ikke normalt, alle savner noen/noe. folk må få føle som de føler, uten at noen skal kommentere det :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamalama skrev (3 timer siden):

Ja, men hva har det og si? Norge trengte den nedstengelelsen?  Av det jeg ser, farter ikke hun akkurat veldig mye rundt. Og ja, hun er hos ei venninne i ny og ned. Noe de fleste er! Jeg har en samfunnskritisk jobb jeg også, men det er fortsatt lov å møte en venn eller to :) 

poenget er bare at alle er lei, ting er ikke normalt, alle savner noen/noe. folk må få føle som de føler, uten at noen skal kommentere det :)

Hun er influencer og lever av at folk kommenterer det hun legger ut.. 

Hun har fartet de siste helgene sp litt spesielt å si hun ikke farter så mye.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 timer siden):

Hun er influencer og lever av at folk kommenterer det hun legger ut.. 

Hun har fartet de siste helgene sp litt spesielt å si hun ikke farter så mye.. 

er akkurat det, hun mener selv hun aldri er ute av døra, men er til venninnen sin hver helg og drikker vin. Da er du jo ute av døra🙈 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (3 timer siden):

er akkurat det, hun mener selv hun aldri er ute av døra, men er til venninnen sin hver helg og drikker vin. Da er du jo ute av døra🙈 

Var jo heller ikke den sammenhengen hun sa det i. Hun sa hun savnet det sosiale i jobbsammenheng :))

og ja, ALLE savner det sosiale livet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offermentalitet. Øyekatar, ME, overgrep, må bo i mannens kommune, mye hjemme, dårlig vær, har ikke klemt moren på måneder, osv osv.. Den ene elendigheten biter den andre i halen

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (29 minutter siden):

Offermentalitet. Øyekatar, ME, overgrep, må bo i mannens kommune, mye hjemme, dårlig vær, har ikke klemt moren på måneder, osv osv.. Den ene elendigheten biter den andre i halen

Er du morsom?😂 

Du skal rakke ned på noen som tør å fortelle sin historie om overgrep? For å opplyse andre at sånne ting kan skje og man skal prate med barna sine og hjelpe andre? 
Djeeez, du burde gå inn i deg selv og tenke over hva du skriver! 
 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bamalama said:

Er du morsom?😂 

Du skal rakke ned på noen som tør å fortelle sin historie om overgrep? For å opplyse andre at sånne ting kan skje og man skal prate med barna sine og hjelpe andre? 
Djeeez, du burde gå inn i deg selv og tenke over hva du skriver! 
 

Handler ikke om en enkelt uttalelse. Holistisk sett er profilen preget av selvmedlidenhet. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (17 minutter siden):

Handler ikke om en enkelt uttalelse. Holistisk sett er profilen preget av selvmedlidenhet. 

Nei, men du nevner det. Noe som er kvalmt at du i det hele tatt gjør :) 

sykdom og overgrep er ikke for å få medlidenhet, for meg og de fleste andre handler det om å være sterk og hjelpe andre!!

Meeen, deg om det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD

Personen oppfattes som ekstremt selvmedlidende uten evne til å se forbi seg selv og hvor godt hun egentlig har det. 
Jeg klarer ikke ta det seriøst. Det blir for dumt. 
SPESIELT at hun klager på at hun ikke har klemt moren på 1 år eller hva søren hun sier. 
Er så dumt at jeg orker ikke. Flyr att og frem til venninnen i en annen kommune, att og frem til Oslo, bor hos foreldrene Tilogmed ... 

Det virker ikke som om IQ ble delt Ut først for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (16 timer siden):

Offermentalitet. Øyekatar, ME, overgrep, må bo i mannens kommune, mye hjemme, dårlig vær, har ikke klemt moren på måneder, osv osv.. Den ene elendigheten biter den andre i halen

Dette var ikke pent skrevet! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (10 timer siden):

Personen oppfattes som ekstremt selvmedlidende uten evne til å se forbi seg selv og hvor godt hun egentlig har det. 
Jeg klarer ikke ta det seriøst. Det blir for dumt. 
SPESIELT at hun klager på at hun ikke har klemt moren på 1 år eller hva søren hun sier. 
Er så dumt at jeg orker ikke. Flyr att og frem til venninnen i en annen kommune, att og frem til Oslo, bor hos foreldrene Tilogmed ... 

Det virker ikke som om IQ ble delt Ut først for å si det sånn

så enig... Ser hun flytter hjem til foreldrene for 2 dager nå igjen også. Så hun er jo nesten ikke hjemme🙈  Men er vell synd i henne igjen i neste uke for da er det vel evigheter siden forige gang hun var ute av huset.🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD
supermamz skrev (1 minutt siden):

så enig... Ser hun flytter hjem til foreldrene for 2 dager nå igjen også. Så hun er jo nesten ikke hjemme🙈  Men er vell synd i henne igjen i neste uke for da er det vel evigheter siden forige gang hun var ute av huset.🙈

Nettopp. Det er så dumt at man vil jo bare grine. Eller le.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 minutter siden):

så enig... Ser hun flytter hjem til foreldrene for 2 dager nå igjen også. Så hun er jo nesten ikke hjemme🙈  Men er vell synd i henne igjen i neste uke for da er det vel evigheter siden forige gang hun var ute av huset.🙈

Sikkert slutt med barnefar og da er det kjipt å være i samme hus.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Det er så dumt at man vil jo bare grine. Eller le.  

Jaa, er det. Skjønner ikke at noen her inne kan sitte og forsvare det uten at det kanskje er noen som kjenner henne godt.😅🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
supermamz skrev (Akkurat nå):

Jaa, er det. Skjønner ikke at noen her inne kan sitte og forsvare det uten at det kanskje er noen som kjenner henne godt.😅🤔

Nei det skjønner ikke jeg heller.... de ser vel ikke poenget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...