Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Haha, der kom det på snap det jeg har tenkt en god stund. De her reklamesnuttene med den selvbrunings maskinen.  Hun stiller jo bare varmen på det lyset hennes når hun viser resultatet. Har tenkt det kanskje var et filter siden hun blir så veldig brun overalt, men R filmet jo og la ut på stroyen sin nå i kveld der hun satt og holdte på med lyset hennes.🙈  Må for all del bare kjøre på, men blir litt lite troverdig at det er "SÅ" bra produkt for min del.😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (3 timer siden):

Haha, der kom det på snap det jeg har tenkt en god stund. De her reklamesnuttene med den selvbrunings maskinen.  Hun stiller jo bare varmen på det lyset hennes når hun viser resultatet. Har tenkt det kanskje var et filter siden hun blir så veldig brun overalt, men R filmet jo og la ut på stroyen sin nå i kveld der hun satt og holdte på med lyset hennes.🙈  Må for all del bare kjøre på, men blir litt lite troverdig at det er "SÅ" bra produkt for min del.😅

Nå svarte hun jo ganske greit selv på det selv også. Med mine øyne ser jeg hvertfall forskjell..😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at hun reklamerer for Wearefit. Som ca hele resten av Norge også gjør, til tross for eeeeeleeeendige reviews på Trustpilot... Vet ikke hvem det er flaut for, Sara siden de kaster reklameprodukter etter hvermannsen med en følgerskare på mer enn 500 stk eller Wearefit siden de må ty til det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin måtte komme hjem fra arbeid , pga sykt barn.. Hun måtte nemlig «jobbe», så drar hun å setter på vipper🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (18 timer siden):

Nå svarte hun jo ganske greit selv på det selv også. Med mine øyne ser jeg hvertfall forskjell..😊

Det hun la ut var noe annet. Nå tenker jeg på den maskinen hun bruker i ansiktet, da sitter hun med lyset sitt etterpå! 😊 Men det hun la i går var vell reklame på vanlig selvbruning som blir smurt på fra samme merke?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (4 minutter siden):

Robin måtte komme hjem fra arbeid , pga sykt barn.. Hun måtte nemlig «jobbe», så drar hun å setter på vipper🙄

Så det der🙈🙈 Hadde helt ærlig ikke delt alt om jeg var henne. 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trude4
Flettfrid skrev (På 26.4.2021 den 10.59):

Man kan ikke sitte å sammenligne seg med andre, er man syk så bør man vite og ha forståelse for at sykdom er forskjellig,opplevels forskjellig osv. 

Du opplever og lever med din sykdom på din måte, andre opplever og lever med sin sykdom på sin måte. 

 

Det viktige er å IKKE sitte og kritisere,så tvil og rakke ned på andre mennesker sykdom. Vi ser bare små glimt fra hverdagen til de som eksponerer seg i sosiale medier, hva som skjuler seg bak alle de andre døgnets timer er det bare vedkommende selv og nær familie som vet. 

 

Meg er det ikke synd på, jeg lever livet som best jeg kan med mine sykdommer og har funnet min vei gjennom livet.

Gått sakt ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (25 minutter siden):

Gått sakt ❤️❤️❤️

Gått sakt???  Godt sagt heter det. Gjør du det med vilje?
hadde jeg vært arbgiveren til Robin og lest at han måtte dra hjem fordi hun skulle sette på vipper, så hadde jeg trekt han for en halv dag. Hun er ikke videre smart som velger å dele det. Ikke har hun en jobb heller, men en unyttig hobby hun tjener penger på.  

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
Nussepus skrev (4 minutter siden):

Gått sakt???  Godt sagt heter det. Gjør du det med vilje?
hadde jeg vært arbgiveren til Robin og lest at han måtte dra hjem fordi hun skulle sette på vipper, så hadde jeg trekt han for en halv dag. Hun er ikke videre smart som velger å dele det. Ikke har hun en jobb heller, men en unyttig hobby hun tjener penger på.  

💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (1 time siden):

Robin måtte komme hjem fra arbeid , pga sykt barn.. Hun måtte nemlig «jobbe», så drar hun å setter på vipper🙄

Hæ, seriøst? Det sier det meste om henne, ærlig talt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at hun kaster bort et godt konsept, med den forkastelige eksponeringen av egne barn. Kontoen er faktisk ikke så ille, men så kommer den kommersielle utnyttingen av barn og det trekke kontoen helt ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (20 timer siden):

Robin måtte komme hjem fra arbeid , pga sykt barn.. Hun måtte nemlig «jobbe», så drar hun å setter på vipper🙄

Slik jeg forstår det var hun på noen møter FØR hun var å fikk satt på Vipper. Det gikk 5 timer mellom hun la ut at han måtte komme hjem så hun fikk på møter til hun var ferdig med vippetime. Hun rakk mye mer enn en vippetime på 45 minutter på den tiden.

Hun er jo for det meste hjemme og tar seg av barna, så at han måtte ta halve dagen som sykt barndag, slik at han samboer som er selvstendig næringsdrivende fikk gjøre sin jobb/avtaler ser jeg ikke noe problem med. Han som andre fedre har krav på sykt barn dager.

 

Nussepus skrev (19 timer siden):

Gått sakt???  Godt sagt heter det. Gjør du det med vilje?
hadde jeg vært arbgiveren til Robin og lest at han måtte dra hjem fordi hun skulle sette på vipper, så hadde jeg trekt han for en halv dag. Hun er ikke videre smart som velger å dele det. Ikke har hun en jobb heller, men en unyttig hobby hun tjener penger på.  

I dagens samfunn er det faktisk enn jobb, om vi vil det eller ikke. Hun har skapt seg en egen arbeidsplass, noe hun klarer å jobbe med til tross for sin sykdom. Som gjør at hun ikke trenger å motta uføretrygd fra Nav lengere.

Endret av Flettfrid
La til tekst,rettet skrivefeil
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det mange som dummet seg ut her. 5 timer og 3 møter fra Robin kom hjem til hun dro for å sette på vipper. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting. Hun sier hun har hovnet opp i øyet pga en eyeliner hun ikke tålte. Det er ikke lenge siden hun roste makeup mekka sin våtliner opp i skyene, er det denne hun har reagert på da? Jeg elsker den eyelineren, men blir oppriktig sur hvis hun reklamerte for den kun for å selge, og egentlig ikke bruker den til vanlig. Hun sa jo det var en favoritt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler ikke jeg har dummet meg ut 😆  det er bare fint å være kritisk til hvordan influensere holder på.
Det hadde ikke vært noe diskusjonsforum om henne om hun hadde jobbet i kassen på kiwi for eksempel 😁  hun velger jo selv å være i offentligheten og snappene lå rett etter hverandre , så da er det normalt å bli kritisk. 
mulig jeg er for gammel til å forstå hvorfor øyevipper er så hysterisk viktig også 😅🙈 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte mest på er at hun tar på nye vipper på et øye som er betent.. rart en profesjonell gjør det.. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...