Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

AnnePåLande skrev (12 timer siden):

Men, legger Tix ut slike meldinger på sin offentlige IG?

Skjønner nå at å skrive F.EKS TIX var en hjernedø sammenligning/kommentar. Tror ikke det hadde blitt så oppstyr om Anna/Stine bakken hadde vært borte en periode. Å beklager nok en gang at jeg skrev feil person 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chroma skrev (37 minutter siden):

Hun la ut snappen jeg la ved her. Kort og enkelt. 

Jeg tror ikke det skaper på langt nær så mye reaksjoner og spekulasjoner, nei. Det var en mye mer ryddig og voksen måte å gjøre det på. Helt fair at man blir borte litt innimellom, livet skjer. 

D2B77479-8B5E-48C4-944E-C31B91D4C1DA.jpeg

Å dette mener du ikke ville skapt spekulasjoner her inne? Hvor blåøyd kan man være. Vi er på Kvinneguiden 🙈

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 time siden):

Hun la ut snappen jeg la ved her. Kort og enkelt. 

Jeg tror ikke det skaper på langt nær så mye reaksjoner og spekulasjoner, nei. Det var en mye mer ryddig og voksen måte å gjøre det på. Helt fair at man blir borte litt innimellom, livet skjer. 

D2B77479-8B5E-48C4-944E-C31B91D4C1DA.jpeg

Det hadde nok vært en bedre løsning ja

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (6 timer siden):

Hun la ut snappen jeg la ved her. Kort og enkelt. 

Jeg tror ikke det skaper på langt nær så mye reaksjoner og spekulasjoner, nei. Det var en mye mer ryddig og voksen måte å gjøre det på. Helt fair at man blir borte litt innimellom, livet skjer. 

D2B77479-8B5E-48C4-944E-C31B91D4C1DA.jpeg

Synes jeg også. Helt ryddig og fair. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 timer siden):

Skjønner nå at å skrive F.EKS TIX var en hjernedø sammenligning/kommentar. Tror ikke det hadde blitt så oppstyr om Anna/Stine bakken hadde vært borte en periode. Å beklager nok en gang at jeg skrev feil person 

Det var litt av en respons.. Nå er det vel slik at denne påvirkeren, som daglig leder i eget foretak deler kryptiske meldinger på sin offentlige bedriftskonto på IG.. 

Endret av AnnePåLande
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager! Ikke noe å spekulere på.. viser til det hun selv la ut om at hun skul ønske det var hun selv som var syk istede.. at livet nå ville bli annerledes og at de skulle være på sykehus i 2 uker. Ikke noe jeg har funnet på.

Endret av Kenwooden
Skjønner det ble spekulasjon
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spearmint skrev (26 minutter siden):

Kjernen her er vel ikke om folk spekulerer eller ikke, men at en influencer ved måten man kommuniserer selv legger opp til spekulasjoner. Dette fører da til at mange kjenner på en slags misbruk av en situasjon som omhandler et barns helse, for å generere klikk og trafikk på sine plattformer. 

Dette minner veldig om første årene med Facebook der mange kunne skrive: 

"- såååå kjedelig å tilbringe lørdagen på legevakten... " man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva dette førte til 🤪 

Etterhvert kom snap... samme greien... legge ut et bilde med noen korte ord... igjen, gjerne bilder av et par krykker og teksten "så endte man her da..."

Dette heter å si A, men ikke B. Dette gjør man når man VIL ha respons. Når man IKKE vil ha respons så sier man "hadde et uhell på fjellturen i dag,  måtte innom legevakten. Heldigvis bare forstuet foten".

Eller i SE sitt tilfelle. "Hei dere, bare en kjapp beskjed til mine følgere om at jeg blir offline en stund. Et av barna mine har blitt syk og jeg må fokusere på dette i tiden fremover. Deler mer senere om jeg og Robin blir enig om det. Bare så dere vet er det ikke noe livstruende. Snakkes!"

Det har jeg sagt jeg er enig i, men likevel ikke greit å spekulere selv om hun bare har sagt A

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spearmint skrev (42 minutter siden):

Kjernen her er vel ikke om folk spekulerer eller ikke, men at en influencer ved måten man kommuniserer selv legger opp til spekulasjoner. Dette fører da til at mange kjenner på en slags misbruk av en situasjon som omhandler et barns helse, for å generere klikk og trafikk på sine plattformer. 

Dette minner veldig om første årene med Facebook der mange kunne skrive: 

"- såååå kjedelig å tilbringe lørdagen på legevakten... " man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva dette førte til 🤪 

Etterhvert kom snap... samme greien... legge ut et bilde med noen korte ord... igjen, gjerne bilder av et par krykker og teksten "så endte man her da..."

Dette heter å si A, men ikke B. Dette gjør man når man VIL ha respons. Når man IKKE vil ha respons så sier man "hadde et uhell på fjellturen i dag,  måtte innom legevakten. Heldigvis bare forstuet foten".

Eller i SE sitt tilfelle. "Hei dere, bare en kjapp beskjed til mine følgere om at jeg blir offline en stund. Et av barna mine har blitt syk og jeg må fokusere på dette i tiden fremover. Deler mer senere om jeg og Robin blir enig om det. Bare så dere vet er det ikke noe livstruende. Snakkes!"

DETTE!👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spearmint skrev (1 time siden):

Kjernen her er vel ikke om folk spekulerer eller ikke, men at en influencer ved måten man kommuniserer selv legger opp til spekulasjoner. Dette fører da til at mange kjenner på en slags misbruk av en situasjon som omhandler et barns helse, for å generere klikk og trafikk på sine plattformer. 

Dette minner veldig om første årene med Facebook der mange kunne skrive: 

"- såååå kjedelig å tilbringe lørdagen på legevakten... " man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva dette førte til 🤪 

Etterhvert kom snap... samme greien... legge ut et bilde med noen korte ord... igjen, gjerne bilder av et par krykker og teksten "så endte man her da..."

Dette heter å si A, men ikke B. Dette gjør man når man VIL ha respons. Når man IKKE vil ha respons så sier man "hadde et uhell på fjellturen i dag,  måtte innom legevakten. Heldigvis bare forstuet foten".

Eller i SE sitt tilfelle. "Hei dere, bare en kjapp beskjed til mine følgere om at jeg blir offline en stund. Et av barna mine har blitt syk og jeg må fokusere på dette i tiden fremover. Deler mer senere om jeg og Robin blir enig om det. Bare så dere vet er det ikke noe livstruende. Snakkes!"

Uansett hvordan en influncer velger å legge det frem så vil det vris og vrenges på og bli spekulert i, så det spiller ingen rolle 🥴🤷‍♀️ respons får de enten de vil eller ikke 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt bikini og vil dele sin erfaring? 😊 Synes de er fine, men det er skummelt å kjøpe uten å prøve først (og har lest at bytte/retur er kjempevanskelig i den nettbutikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (30 minutter siden):

Noen som har kjøpt bikini og vil dele sin erfaring? 😊 Synes de er fine, men det er skummelt å kjøpe uten å prøve først (og har lest at bytte/retur er kjempevanskelig i den nettbutikken).

Jeg er fornøyd med min bikini, Santorini tror jeg den heter, den første som kom, holder seg fint, sitter fint. Har ei venninne som sendte i retur, var ingen problem, pengene i retur, alt gikk smertefritt ☺️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (3 timer siden):

Noen som har kjøpt bikini og vil dele sin erfaring? 😊 Synes de er fine, men det er skummelt å kjøpe uten å prøve først (og har lest at bytte/retur er kjempevanskelig i den nettbutikken).

Har ikke bikinien, men kjøpe bh som var alt for stor så den måtte byttes. Retur gikk helt fint det, men husk at du må betale porto på returen selv😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref story; sorry, men har null respekt for folk som presser frem tårer, deretter tar opp mobilen for å filme seg selv mens man snakker, ser gjennom en video av seg selv som gråter for så å tekste hele seansen. Hvor selvopptatt er man ikke for å kunne gjøre noe sånt? 🙈

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LinnHenrikke skrev (14 minutter siden):

Ref story; sorry, men har null respekt for folk som presser frem tårer, deretter tar opp mobilen for å filme seg selv mens man snakker, ser gjennom en video av seg selv som gråter for så å tekste hele seansen. Hvor selvopptatt er man ikke for å kunne gjøre noe sånt? 🙈

Hvor er tårene? 🙄 Jeg ser ingen. Kanskje fordi det ikke er noen... 🤷‍♀️ Rett skal være rett. Ingen som gråter der, hvorfor overdrive noe som ikke er sant, hvorfor ikke holde deg til fakta? 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del mister respekt for folk som hater spekulering og ryktespredning mens de selv er den som fórer det. 
Dere må gjerne halsugge meg for det men dere vet jeg har rett. Hun fórer det med siste story på snap. 
Og jeg har rett i det, den snappen er selve definisjonen på fyring. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
LinnHenrikke skrev (53 minutter siden):

Ref story; sorry, men har null respekt for folk som presser frem tårer, deretter tar opp mobilen for å filme seg selv mens man snakker, ser gjennom en video av seg selv som gråter for så å tekste hele seansen. Hvor selvopptatt er man ikke for å kunne gjøre noe sånt? 🙈

Der traff du spikeren på hodet. SÅ enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter jo ikke å gråter! Har nettopp sett gjennom det hun har lagt ut i dag. Hun ser preget ut, men hun gråter ikke. 

Ikke nødvendig å overdrive heller 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...