Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Ha på vekkeklokke hver time og noen ganger hvert 15 minutt……? Beklager,men hva vil hun oppnå med dette? Snakker til en skjerm, altså ser på seg selv og lager lei seg fjes. Jeg tror de fleste har fått med seg at hun ikke har det helt topp for tiden. Det er selve livet. Det går opp og ned for ALLE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trudis23 skrev (9 minutter siden):

Det her er jo bare tull! Hun selger jo absolutt ikke barna sine. Det er jo nettopp derfor hun ikke ønsker å si så mye. Du er bare sur fordi du ikke får vite 🤡 Hvorfor tenker du at du har rett til det?

Det er ikke tull. Slik hun holder på er så avgjort beregnende. Hvorfor gi små drypp hele tiden om man vil skjerme barna sine? Hun har forklart at hun ble fraværende pga sykehusinnleggelse og at ingen er dødssyke. Det holder i massevis. Det som  skjer nå gjør hun med fullt overlegg. Og det må hun bare gjøre og vi som følger henne må faktisk også få lov å mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (9 minutter siden):

Det her er jo bare tull! Hun selger jo absolutt ikke barna sine. Det er jo nettopp derfor hun ikke ønsker å si så mye. Du er bare sur fordi du ikke får vite 🤡 Hvorfor tenker du at du har rett til det?

Vi vet jo hele gjengen hva som skjer. Et barn er dessverre syk, noe som er utrolig trist! Vi er ikke NYSGJERRIGE på hva som feiler barnet! Men hun må slutte å klage på at folk skal spre rykter og snakke om det. Da må hun holde det for seg selv eller prate med sine nærmeste! Ikke til tusenvis av følgere på både insta og snap! Da blir det så folk prater om det. Jeg synes situasjonen hun er i er helt forferdelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (13 minutter siden):

Det her er jo bare tull! Hun selger jo absolutt ikke barna sine. Det er jo nettopp derfor hun ikke ønsker å si så mye. Du er bare sur fordi du ikke får vite 🤡 Hvorfor tenker du at du har rett til det?

Hvordan kan du vite at tante P er sur? Sier litt om deg når du setter klovneemoji når du siterer folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (4 timer siden):

Elendig kundeservice i den nettbutikken. Tar lang tid før man får svar om man lurer på noe ang den leveransen man har fått. Det er min erfaring. Kommer ikke til å handle mer der. 

enig.. Ikke mye villig til å gjøre opp for seg heller. Har ikke størrelser inne, men får heller ikke pengene tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudis23 skrev (7 timer siden):

Det her er jo bare tull! Hun selger jo absolutt ikke barna sine. Det er jo nettopp derfor hun ikke ønsker å si så mye. Du er bare sur fordi du ikke får vite 🤡 Hvorfor tenker du at du har rett til det?

Du må lese innlegget en gang til tror jeg, det står ikke selger barna

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (8 timer siden):

Oppfører seg som en tenåring. Likte hun godt og synes hun var både dyktig og reflektert, men nå er det little too much. Tror jeg hadde skippa Hunderfossen og heller fokusert på helsa og finne på noe med barna i nærmiljøet. Ja, ja… vi er forskjellige. 

Hvis man skal ta utgangspunkt i spekulasjonene som har vært her (jeg har den sykdommen selv, og kan ikke si jeg har kjent igjen tegn fra sykehus, så takk for den😆):

1. Vil tenke at det er superpositivt for barna med en avveksling på Hunderfossen. Fortjent og helt innafor. At man klarer å vri det til noe negativt, er meg en gåte.


Så til et par andre kommentarer de siste døgnet:

2. det kan godt hende SE og familien ønsker å dele diagnose på sikt, men ikke helt vet nøyaktig hvor mye eller hvordan ennå. At man deler små «stikk» i utprøvingen av det, tenker jeg er helt naturlig, og helt greit så lenge det ikke går på veldig personlige detaljer om barna. (Eksempel: «sykdommen gjorde at barnet fikk anfall sol gjorde at hen tisset seg ut i natt, nå er jeg drittrøtt og må vaske sengetøy»)

3. sykdommer (og ikke minst den som er nevnt, ønsker ikke sitere) opptrer ulikt. Når det er snakk om sykdommer som endrer livet slik det kan se ut som at det gjør, er det veldig naturlig at man bruker mye, mye tid på å finne ut av ting, komme i en rytme og ikke minst ro rundt det. (Spesielt om det er sykdom hvor absolutt alt kan påvirke kroppen, fra varmt vær, til mat, til lek og søvn). Jeg tror også at samme hva slags større sykdom barnet ditt får, vil livet være fullt av bekymringer om hvordan barnets framtid vil være, samt at man legger på seg ekstremt mye ansvar for fremtiden til barnet (feks «jeg som forelder må gjøre ALT riktig, ellers kan ungen få en senskade») som er langt over det realistiske. De fleste klarer vel å få roen over det etterhvert, men i starten kan det være panisk.

(SE; bare vent til barnet blir ungdom og skal ta ansvaret selv, det blir et nytt nivå bekymring🙈😅)

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (13 timer siden):

Hvor har det blitt av MR sekret? Bare det er jo så beregnende. På linje med fru Knutsen snart hun der. 

Hun var og sov hos han her om dagen…? Hva er vitsen med en sånn kommentar som det der egentlig?😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (7 timer siden):

Du må lese innlegget en gang til tror jeg, det står ikke selger barna

 

TanteP skrev (15 timer siden):

Er måten det blir gjort på som får folk til å reagere. Det må hele tiden nevnes at det er hemmelig. Som "Frokost servert men hunder og barn kommer ikke hjem fra tur". Da blir det spekulasjoner da - "har han fått møte barna" osv. Måten det blir gjort på er bare så tåpelig. Men samtidig vet ho jo hva ho driver med - ho får nye følgere for hver diskusjon ho skaper. Sånn sett er ho meget dyktig på det ho driver med. Bare så synd det nå er ett sykt barn ho "selger". 

Hadde ho skrevet ett av barna har fått en kronisk sykdom, blir fraværende en stund, ville det ikke skapt like mye ståhei. Noe Sara vet. Derfor må alt gjøres så hemmelig og dramatisk som mulig. 

 

Jeg er ganske sikker på at det står selger, eller «selger» da… Vil du lese en gang til?

Endret av Trudis23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (5 minutter siden):

 

Jeg er ganske sikker på at det står selger, eller «selger» da… Vil du lese en gang til?

Det står fortsatt ikke selger barna, selge sykt barn og ikke barna .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 minutter siden):

Det står fortsatt ikke selger barna, selge sykt barn og ikke barna .

Potato potato 🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PingPongRosadamm

Hun har altså klart å holde stilt om en leilighet hun kjøpte for 3 år(!) siden, men barna kunne hun ikke skåne for spekulasjoner ved å nevne et drypp her og der. Jeg er målløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamorte skrev (28 minutter siden):

Hun har altså klart å holde stilt om en leilighet hun kjøpte for 3 år(!) siden, men barna kunne hun ikke skåne for spekulasjoner ved å nevne et drypp her og der. Jeg er målløs.

Målløs? Ja, da er vi flere. Ta ut uførelønn fra eget firma? Jeg trodde det var nav som sto for uføretrygden. Jeg trodde også det var grense på hvor mye man kan tjene når man mottar denne trygden. Flott at hun investerer pengene sine og uansett er det ingen som har noe med hva eller hvordan folk disponer, men supert at humøret er bedre i dag da🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru G skrev (4 minutter siden):

Målløs? Ja, da er vi flere. Ta ut uførelønn fra eget firma? Jeg trodde det var nav som sto for uføretrygden. Jeg trodde også det var grense på hvor mye man kan tjene når man mottar denne trygden. Flott at hun investerer pengene sine og uansett er det ingen som har noe med hva eller hvordan folk disponer, men supert at humøret er bedre i dag da🙈

Hun tok ut tilsvarende det hun fikk i uføretrygd i lønn fra eget firma, ikke noe med nav å gjøre, hun valgte å leve på lite og spare det som ble overskudd. Hun fikk da ikke uføretrygd.

Endret av Tessa12
  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (4 minutter siden):

Målløs? Ja, da er vi flere. Ta ut uførelønn fra eget firma? Jeg trodde det var nav som sto for uføretrygden. Jeg trodde også det var grense på hvor mye man kan tjene når man mottar denne trygden. Flott at hun investerer pengene sine og uansett er det ingen som har noe med hva eller hvordan folk disponer, men supert at humøret er bedre i dag da🙈

Det hun mener er jo at hun ikke tok ut mere penger fra firmaet enn det hun fikk i lønn da hun var ufør, at hun levde på samme sum, bare fra firmaet, ikke nav. Og resten sparte hun.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (17 minutter siden):

Det hun mener er jo at hun ikke tok ut mere penger fra firmaet enn det hun fikk i lønn da hun var ufør, at hun levde på samme sum, bare fra firmaet, ikke nav. Og resten sparte hun.

Ok. Ja, det forandrer jo saken. Har skrevet det før og gjentar det gjerne, jeg heier på damer som skaper sin egen arbeidsplass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamorte skrev (2 timer siden):

Hun har altså klart å holde stilt om en leilighet hun kjøpte for 3 år(!) siden, men barna kunne hun ikke skåne for spekulasjoner ved å nevne et drypp her og der. Jeg er målløs.

Var fordi folk har så sterke meninger om økonomi.. barn er det ikke like mye om visst 🤭 jaja, men vi alle vet at hun lever av klikk så hvorfor skal hun ikke kunne dryppe det hun ønsket for mer trafikk. Sånn sett så burde hun jo bare få gjøre det uten at vi går av skaftet i en evighet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...