Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest PingPongRosadamm
duskelapp skrev (51 minutter siden):

Var fordi folk har så sterke meninger om økonomi.. barn er det ikke like mye om visst 🤭 jaja, men vi alle vet at hun lever av klikk så hvorfor skal hun ikke kunne dryppe det hun ønsket for mer trafikk. Sånn sett så burde hun jo bare få gjøre det uten at vi går av skaftet i en evighet 

Hun lever av at folk reagerer på det hun gjør, men når det kommer i et format hun ikke liker er det ikke like gøyalt lengre og det må høstes sympati. Og følgerne biter på, mens haterne fortsetter den fattige debatten om silikon og filling. At hun ikke viser kjelleretasjen på sosiale media fordi det er barnas område, for så å deretter legge ut om en alvorlig, livsvarig situasjon et av barna har havnet i, men hun skriver jo ikke hva, eller hvem, så hun bevarer fortsatt barnas privatliv. Ironiflagg. Hun får gjøre, og gjør, som hun vil, men hun må innfinne seg i reaksjoner som ikke inneholder hjerter og klemmer når hun tar valg som om hun fortsatt er 16 år og rosablogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holdt leilighet hemmelig i tre år men helsemessige utfordringer ang barna klarer hun ikke holde for seg selv. Wow. Bare… wooooooooow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså så sykt at en alenemor som driver med SoMe kan eie hus til 11 mill. OG en leilighet. Helt sykt. Jeg har min samboer med to vanlige jobber har ikke sjans. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (11 minutter siden):

Det er altså så sykt at en alenemor som driver med SoMe kan eie hus til 11 mill. OG en leilighet. Helt sykt. Jeg har min samboer med to vanlige jobber har ikke sjans. 

Ja. Helt forjævlig. Jeg er alenemor til to,jobber rævva av meg 100% i barnehage og har ikke sjangs på lån…. Leier leilighet. Livet er urettferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan boligmarkedet er der hun bor? Hun er jo egentlig med på å gjøre boligmarkedet vanskeligere å komme inn på…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamorte skrev (6 timer siden):

Hun har altså klart å holde stilt om en leilighet hun kjøpte for 3 år(!) siden, men barna kunne hun ikke skåne for spekulasjoner ved å nevne et drypp her og der. Jeg er målløs.

Har hun hatt den i 3 år? Trodde hun kjøpte den i dag jeg. Jeg har nok bladde litt fort i henne ms innlegg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (59 minutter siden):

Ja. Helt forjævlig. Jeg er alenemor til to,jobber rævva av meg 100% i barnehage og har ikke sjangs på lån…. Leier leilighet. Livet er urettferdig. 

Vel.. jeg og min mann eier ikkenåla i veggen pga en stygg konkurs i ett firma vi eide. Men vi leier hus slik at vi har tak over hode,har to friske fine døtre og en bil som ikke er av nyeste slag men heller ikke en farlig. Men alikevel synes jeg det er topp at noen klarer og skape noe for seg selv og tjene gode penger.   Bare hun ikke tar seg vann over hode og møter veggen 

  • Liker 20
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dritkult at hun har fått det til!! Tenk så høy verdiøkning den har hatt allerede, bare fra første byggetrinn og til nå. Misunnelsen lyser langt fra flere her. Jeg tjener heller ikke 5 mill i året, men det er jo bare sånn. Gidder ikke være bitter på at andre gjør det. Hadde jeg kunne bytte med Sara og leve av å utlevere meg selv slik og ta i mot alt pisset som kommer på alle mulige slags forum i bytte mot 5 mill i året, så hadde jeg takket nei til det! 

 

  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, lamorte said:

Hun har altså klart å holde stilt om en leilighet hun kjøpte for 3 år(!) siden, men barna kunne hun ikke skåne for spekulasjoner ved å nevne et drypp her og der. Jeg er målløs.

Jeg er ganske sikker på at hun har nevnt at hun har investert pengene tidligere. Usikker på om hun faktisk har sagt at det er en leilighet, men siden jeg ikke føler meg overasket tror jeg jeg visste det.

Endret av Rosa Sitron
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Criador skrev (1 time siden):

Syns det er dritkult at hun har fått det til!! Tenk så høy verdiøkning den har hatt allerede, bare fra første byggetrinn og til nå. Misunnelsen lyser langt fra flere her. Jeg tjener heller ikke 5 mill i året, men det er jo bare sånn. Gidder ikke være bitter på at andre gjør det. Hadde jeg kunne bytte med Sara og leve av å utlevere meg selv slik og ta i mot alt pisset som kommer på alle mulige slags forum i bytte mot 5 mill i året, så hadde jeg takket nei til det! 

 

Selvsagt er det kult at hun har fått det til, og det er dumt at debatten skal gå over til å handle om de som ikke har samme mulighetene - vi kan ikke sammenligne ordinære jobber med det Sara gjør,  hun selger jo sjela si, og barna, for å ha muligheten til dette. Det er godt jobba at hun har spart opp og har denne muligheten, selv om det har kostet sitt (som hun tydeligvis ikke ser så godt, enda, forhåpentligvis kommer det en dag). Jeg er bare veldig spent på om selvinnsikten noen gang vil nå disse influenserene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (3 timer siden):

Det er altså så sykt at en alenemor som driver med SoMe kan eie hus til 11 mill. OG en leilighet. Helt sykt. Jeg har min samboer med to vanlige jobber har ikke sjans. 

Hun har virkelig jobbet for og komme dit hun har og hun har grunn til og være stolt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lamorte skrev (41 minutter siden):

Selvsagt er det kult at hun har fått det til, og det er dumt at debatten skal gå over til å handle om de som ikke har samme mulighetene - vi kan ikke sammenligne ordinære jobber med det Sara gjør,  hun selger jo sjela si, og barna, for å ha muligheten til dette. Det er godt jobba at hun har spart opp og har denne muligheten, selv om det har kostet sitt (som hun tydeligvis ikke ser så godt, enda, forhåpentligvis kommer det en dag). Jeg er bare veldig spent på om selvinnsikten noen gang vil nå disse influenserene.

 

Folk er forskjellige. Noen syns det er greit å "selge sjela si" og være en offentlig figur. Jeg hadde ikke taklet det. At hun har så dårlig selvinnsikt vet ikke jeg. Syns ikke hun er spesielt mye verre enn mange andre som ikke er influensere. Hun er vel ganske lik hvermannsen spør du meg. 

Og alternativet hennes hadde jo da vært å være ufør med minstesats og ha det trangt hver mnd. Skjønner godt hun velger å investere i leilighet for å sikre fremtiden, for den er jo ikke like trygg for henne som for oss andre som er 100% friske og kan stå i jobb. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere skriver hun "bare" er en influenser, MEN har dere glemt eller ikke har fått med dere at hun eier firmaet Careless?! 🙈 Hun selger jo som hakka møkk og drar inn millioner der for dere som ikke følger med i timen.. OG hun har en utleiedel i huset, så hun har jo inntekter på flere steder enn insta, snap og reklame. 🤷 Og har man både leilighet og hus, så er det sikkert garantien hennes også.. så ikke rart hun fikk kjøpt seg hus til 11mil. Og hun har jo barna mere enn Robin.. Dama ekke dum, penger fra flere holdt.. 👍

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelini skrev (18 minutter siden):

Flere skriver hun "bare" er en influenser, MEN har dere glemt eller ikke har fått med dere at hun eier firmaet Careless?! 🙈 Hun selger jo som hakka møkk og drar inn millioner der for dere som ikke følger med i timen.. OG hun har en utleiedel i huset, så hun har jo inntekter på flere steder enn insta, snap og reklame. 🤷 Og har man både leilighet og hus, så er det sikkert garantien hennes også.. så ikke rart hun fikk kjøpt seg hus til 11mil. Og hun har jo barna mere enn Robin.. Dama ekke dum, penger fra flere holdt.. 👍

Nettopp! Og lurer på når folk skal godta at å være influencer er en jobb? Er ikke "bare" å være en influencer lengre. Og ja,det er sykt lukerativ om man lykkes,noe noen kan mene er urettferdig. Finnes mange viktigere jobber der folk uten tvil fortjener høyere lønn,men sånn er det. Og lykkes man som influencer må man også gjøre noe annet enn å poste bilder av seg selv på instagram. Mange kvinner som gjør stor suksess som skaper sitt eget brand og AS. Noe jeg mener burde hylles mer. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kelini skrev (25 minutter siden):

Flere skriver hun "bare" er en influenser, MEN har dere glemt eller ikke har fått med dere at hun eier firmaet Careless?! 🙈 Hun selger jo som hakka møkk og drar inn millioner der for dere som ikke følger med i timen.. OG hun har en utleiedel i huset, så hun har jo inntekter på flere steder enn insta, snap og reklame. 🤷 Og har man både leilighet og hus, så er det sikkert garantien hennes også.. så ikke rart hun fikk kjøpt seg hus til 11mil. Og hun har jo barna mere enn Robin.. Dama ekke dum, penger fra flere holdt.. 👍

Eier hun Careless? Jeg trodde hun var styremedlem og "ansiktet utad". 

😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (2 minutter siden):

Eier hun Careless? Jeg trodde hun var styremedlem og "ansiktet utad". 

😊

i følge proff står hun ikke som eier, er et svært konsern som eier 273 firma som eier Careless. Men tipper hun får en grei sum for å markedsføre merket ja, det hadde jo ikke vært verdt noe uten henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (11 minutter siden):

Eier hun Careless? Jeg trodde hun var styremedlem og "ansiktet utad". 

😊

Det er hun som har kreert klærne som selges der i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (10 minutter siden):

i følge proff står hun ikke som eier, er et svært konsern som eier 273 firma som eier Careless. Men tipper hun får en grei sum for å markedsføre merket ja, det hadde jo ikke vært verdt noe uten henne. 

Ja, ser det nå:). Hun "Idol-Maren" og mannen står som eiere. Da er jeg med👍. Har lenge lurt på hvorfor bedriften og butikken "hennes" ligger i Kristiansand, men det er jo egentlig ikke så rart siden eierne bor der.

Endret av Henikka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...