Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hellowcow skrev (11 minutter siden):

Er det noen som vet om den babyboksen hun og noen fler lanserte fremdeles finnes? Lenge siden jeg har sett noe reklame for den. 

Ble avviklet "pga covid".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Orly said:

Hun har nok vært inne her å lest , siden hun nå har laget snap om dey

Eller så har mange sendt spørsmål til henne... Rykte går vettu, og flere her sender meldinger til henne støtt og stadig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato

Er det lov å spørre hvorfor hun er/var ufør? Hun nevnte jo dette med uføretrygd her om dagen, og siden jeg ikke har fulgt henne noe særlig, vet jeg ikke så mye om henne. Hun virker jo oppegående både fysisk og psykisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MrsMacchiato said:

Er det lov å spørre hvorfor hun er/var ufør? Hun nevnte jo dette med uføretrygd her om dagen, og siden jeg ikke har fulgt henne noe særlig, vet jeg ikke så mye om henne. Hun virker jo oppegående både fysisk og psykisk? 

Fordi hun var mye syk før, ME. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, hun har kommentert på jodel nå. Forklarer hele bamseseansen! 
hun er jodler nummer 5. synes faktisk det er helt ærlig svart. Jeg legger ikke ut hele greia for det er mye. dere får finne selv :)

men er hvertfall denne tråden.

 

430616A4-2A01-458B-A497-99CD1CFCDE6C.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Hun har nok vært inne her å lest , siden hun nå har laget snap om dey

Hun er jo inne hele tiden og leser hva andre skriver om henne. En ting blir skrevet her så plutselig snakker/ svarer på ig.

Og ifølge henne er hun aldri her 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulletproofhoware skrev (9 minutter siden):

Ikke alle bruker Jodel. Hva har hun skrevet ang. bamsen?

Får ikke postet screenshotsene,men sjekk dm.

 

Edit - funker ikke der heller.

Kort fortalt sier hun at hun postet bilde med bamse fordi hun ikke så bamsen i senga og ikke visste at den betydde noe før hun logget av i 22 timer.

Når hun da logget på igjen var skaden allerede skjedd.

Endret av J..
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 minutter siden):

Får ikke postet screenshotsene,men sjekk dm.

 

Edit - funker ikke der heller.

Kort fortalt sier hun at hun postet bilde med bamse fordi hun ikke så bamsen i senga og ikke visste at den betydde noe før hun logget av i 22 timer.

Når hun da logget på igjen var skaden allerede skjedd.

Så med andre ord har hun vært på Jodel og bekreftet diagnosen? Spesielt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (Akkurat nå):

Så med andre ord har hun vært på Jodel og bekreftet diagnosen? Spesielt.

Jepp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carnivorewoman
MrsMacchiato skrev (46 minutter siden):

Er det lov å spørre hvorfor hun er/var ufør? Hun nevnte jo dette med uføretrygd her om dagen, og siden jeg ikke har fulgt henne noe særlig, vet jeg ikke så mye om henne. Hun virker jo oppegående både fysisk og psykisk? 

Hun hadde ME i ung alder. Begynner med sosiale medier mens hun var syk, og det gikk veldig bra før hun. Hun ble ”frisk” fra ME og jobber idag med sosiale medier. Men tvivler på at hun hadde klart å takle en normal jobb. :)

Endret av Carnivorewoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu25 skrev (1 time siden):

Hun er jo inne hele tiden og leser hva andre skriver om henne. En ting blir skrevet her så plutselig snakker/ svarer på ig.

Og ifølge henne er hun aldri her 😂

Nettop , alle influencere påstår de ikke leser her men likevel vet de alt som skjer her

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (3 minutter siden):

Uff... Dette jodel greiene virker lite gjennomtenkt. Skjønner det kan renne over. Men å omtale følgerene sine som drittfolk og trangsynte jævler...

Ho prøver å fremstå blid, men det skinner veldig igjennom at ting ikke er som det skal for tiden. Noe som er veldig forståelig. Kanskje det hadde vært like greit med en lang pause før ho mister det helt? 

 

1E89EFCB-DD8D-4E68-85D9-3A358EFE63C4.jpeg

Samme som de alltid skriver om de som er kritiske , gjelder både Nyhus og hun Therese

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TanteP skrev (5 minutter siden):

Uff... Dette jodel greiene virker lite gjennomtenkt. Skjønner det kan renne over. Men å omtale følgerene sine som drittfolk og trangsynte jævler...

Ho prøver å fremstå blid, men det skinner veldig igjennom at ting ikke er som det skal for tiden. Noe som er veldig forståelig. Kanskje det hadde vært like greit med en lang pause før ho mister det helt? 

 

1E89EFCB-DD8D-4E68-85D9-3A358EFE63C4.jpeg

Hun kaller de som drar det opp på jodel drittfolk, ikke følgerne generelt. Det er dine ord😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (15 minutter siden):

Uff... Dette jodel greiene virker lite gjennomtenkt. Skjønner det kan renne over. Men å omtale følgerene sine som drittfolk og trangsynte jævler...

Ho prøver å fremstå blid, men det skinner veldig igjennom at ting ikke er som det skal for tiden. Noe som er veldig forståelig. Kanskje det hadde vært like greit med en lang pause før ho mister det helt? 

 

1E89EFCB-DD8D-4E68-85D9-3A358EFE63C4.jpeg

Det lyser lang vei at dette ikke er SE! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (13 minutter siden):

Det lyser lang vei at dette ikke er SE! 

Det ER henne. Hun har lagt ut bilde av seg selv i tråden. Hun har nevnt litt om det på insta også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...