Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (25 minutter siden):

Det var ufint skrevet når du tror meningen er at SE vil at folk skal være nysgjerrige og få flere klikk og penger. 

Kanskje noe heter for å respektere at SE ikke vil del hva det er med gud og hvermann og vi har ingen krav til og vite hva som har skjedd. 

Da trenger hun jo ikke å nevne denne hendelsen daglig da? Hadde holdt å sagt noe ala «Jeg har vært fraværende et par uker pga noe på privaten, men nå er jeg tilbake». Hvis hun ikke ønsker spekulasjoner så får hun holde seg for god for kryptiske meldinger.

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, jenteanonym91 said:

Hva er det som har skjedd? Noen som kan fortelle? 

Noen har vært innlagt på sykehus. Er hjemmesykehus med oppfølging nå.  Det er en tilstand/sykdom som ikke går over  og livet får en ny normal. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (Akkurat nå):

Noen har vært innlagt på sykehus. Er hjemmesykehus med oppfølging nå.  Det er en tilstand/sykdom som ikke går over  og livet får en ny normal. 

Så trist! Tilstand/sykdom kan jo være så mangt. Antar det gjelder et av barna? Er det en alvorlig tilstand? Man kan på en måte få påvist blødersykdom som vil forandre livet, uten at det er kjempe alvorlig av den grunn. Litt rart hun sier A og ikke B, og på den måten oppfordrer til spekulasjoner. Men å spekulere her på kvinneguiden er tydeligvis ikke lov. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenteanonym91 skrev (8 minutter siden):

Hva er det som har skjedd? Noen som kan fortelle? 

Nei. Det vi ikke vet skal vi heller ikke spekulere og gruble over. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trachea skrev (1 time siden):

Da trenger hun jo ikke å nevne denne hendelsen daglig da? Hadde holdt å sagt noe ala «Jeg har vært fraværende et par uker pga noe på privaten, men nå er jeg tilbake». Hvis hun ikke ønsker spekulasjoner så får hun holde seg for god for kryptiske meldinger.

Da får vi godta at hun ikke forteller noe offentlig. Det er SE sitt valg. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julemarsipan skrev (På 1.8.2022 den 8.42):

Har lurt på dette selv… og spesielt når «små» influensere med feks 2000 følgere skriver «siden sååååå mange lurer på hvordan det går, skal jeg fortelle» eller «det er sååååå mange som har spurt hvor vesken min er fra»… kan ikke skjønne selv at spørsmålene flyr inn 😅 

Ingen spør en skitt.
De later som for å reklamere. For produktet «alle» har spurt om er alltid sponset😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia88 skrev (3 timer siden):

Ja er jo bare å dra å legge seg i narkose å skjære dem ut🤪 drit i om hun har silikon, puppene er fine.. tar hun dem ut blir det hengepupper, å da må hun ha løft osv. å det er faktisk ganske omfattende! 

Hvorfor må hun ha løft?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trachea skrev (1 time siden):

Da trenger hun jo ikke å nevne denne hendelsen daglig da? Hadde holdt å sagt noe ala «Jeg har vært fraværende et par uker pga noe på privaten, men nå er jeg tilbake». Hvis hun ikke ønsker spekulasjoner så får hun holde seg for god for kryptiske meldinger.

Helt enig. Det blir brukt for alt det er verdt og generer mer klikk og penger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktoria85 skrev (13 timer siden):

Send gjerne pm til meg med hva som har skjedd dersom noen vet. Jeg er så stressa for at det er noe alvorlig med en av ungene.

Så du blir stressa over hva som muligens kan ha skjedd med ungene til noen du ikke kjenner??

  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trachea skrev (3 timer siden):

Siden hun (igjen i dag) skriver at livet og hverdagen er snudd på hodet. Jeg begynte bare å tenke at noe veldig alvorlig har skjedd henne. Var det så rart å tenke slik da? Er jo flere unge som får kreft

Hun har sagt at det ikke gjelder henne selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kan dere slutte med spekulasjonene. Hun forteller når hun vil om hun vil. Det er ingenting andre har noe rett på å få vite.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jenteanonym91 said:

Så trist! Tilstand/sykdom kan jo være så mangt. Antar det gjelder et av barna? Er det en alvorlig tilstand? Man kan på en måte få påvist blødersykdom som vil forandre livet, uten at det er kjempe alvorlig av den grunn. Litt rart hun sier A og ikke B, og på den måten oppfordrer til spekulasjoner. Men å spekulere her på kvinneguiden er tydeligvis ikke lov. 

Noe mer enn det jeg har sagt har hun ikke sagt noe om og vil være spekulasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (1 time siden):

Da får vi godta at hun ikke forteller noe offentlig. Det er SE sitt valg. 

Ok politi 😂

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hvorfor må hun ha løft?

Fordi dem blir å henge 😅 blir jo litt som å slippe lufta ut av en balong.. tror ikke noen vil ha hengepupper om vi kan unngå det, inkludert meg🤭

Endret av Pia88
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (1 time siden):

Så du blir stressa over hva som muligens kan ha skjedd med ungene til noen du ikke kjenner??

Har man så lite å holde på med at vedkommende blir stresset over hva som har skjedd med noen en ikke kjenner.  Støtter din kommentar. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loffen skrev (58 minutter siden):

Herregud, kan dere slutte med spekulasjonene. Hun forteller når hun vil om hun vil. Det er ingenting andre har noe rett på å få vite.

Jeg er helt enig og jeg blir matt over og lese hvor mye folk spekulerer i andres liv og hverdag. Vil en ikke dele så skal vi som følger respektere valget. Ingen har krav å å vite noe som helst. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia88 skrev (1 time siden):

Fordi dem blir å henge 😅 blir jo litt som å slippe lufta ut av en balong.. tror ikke noen vil ha hengepupper om vi kan unngå det, inkludert meg🤭

Selvfølgelig skjønner jeg de vil henge. Men hva så? Jeg har hengepupper, ingen problem for hverken meg eller gubben. Glad jeg er så lite opptatt av hvordan kroppen min er. Å jeg skjønner ikke at noen gidder å operere seg hvis det ikke er medisinsk nødvendig.  Men hver sin lyst . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig skjønner jeg de vil henge. Men hva så? Jeg har hengepupper, ingen problem for hverken meg eller gubben. Glad jeg er så lite opptatt av hvordan kroppen min er. Å jeg skjønner ikke at noen gidder å operere seg hvis det ikke er medisinsk nødvendig.  Men hver sin lyst . 

Fra en som har silikon selv.. man må operere løft, flytte brystvorte og rekonstruere hele brystet hvis man fjerner silikon i SE sitt tilfelle, nettopp på grunn av helseplage/medisinsk nødvendig. Mye løshud som silikon over mange år gir, gir store plager etter å ha blitt tatt ut. SE har vel også sagt hun vil ha fler barn? En slik operasjon minsker sjansen betraktelig for å få til å amme. Forstår godt hun avventer, man kan angre likevel.

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (2 timer siden):

Fra en som har silikon selv.. man må operere løft, flytte brystvorte og rekonstruere hele brystet hvis man fjerner silikon i SE sitt tilfelle, nettopp på grunn av helseplage/medisinsk nødvendig. Mye løshud som silikon over mange år gir, gir store plager etter å ha blitt tatt ut. SE har vel også sagt hun vil ha fler barn? En slik operasjon minsker sjansen betraktelig for å få til å amme. Forstår godt hun avventer, man kan angre likevel.

Hadde hun lagt inn silikon siste året så tenker jeg at man kunne sagt litt på dette. Men hvor mange gjør ikke ting da er yngre men angrer på det.? Å som du sier så er det nok ikke en operasjon som liksom tar bare 30 min

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...