Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det sånn at om man legger ut diagnosen her blir det fjernet? 
Bamsen hun la ut avslørte diagnosen, men mulig hun ikke var klar over det. 
 

Jeg tenker folk bare får trykke unfollow et par måneders tid så er sikkert ting bedre og Sara tilbake til det normale. 

Det er tungt når et barn får diagnose, og hvert fall en som vil følge de resten av livet. Man er i sjokk og tar alle sorger på forskudd.. man planlegger for situasjoner langt frem i tid hvor det må gjøres tilrettelegging. Man er redd barnet ikke vil passe inn og ikke vil kunne være med på normale ting. Man er redd barnet skal ha det vondt. Man kjenner på frykt, skam og skyldfølelse. 

Jeg kan forstå at hun sier A og ikke B, hun er i sjokk og vet ikke hvordan hun skal håndtere den nye hverdagen.  Diagnoser som krever oppfølging døgnet rundt er vanskelig å overse. Det er helt naturlig at hun er preget. Men det er det ikke sikkert barnet i fremtiden vil like at fremmede på internett kjenner diagnosen, så jeg håper hun ikke deler mer nå. 
 

Ønsker henne lykke til, og det kommer til å gå fint. Både med henne, barnet og alle oss på internett☺️

Endret av Lija
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mer på at hun nå sitter nå og sier at hun ikke har sovet godt de nettene hun ikke har hatt barna heller, da hun her om dagen satt og sa det stikk motsatte, at hun sov som en sten da hun kunne slippe ansvaret over på far.

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 11.8.2022 den 10.34):

Det har jeg sagt jeg er enig i, men likevel ikke greit å spekulere selv om hun bare har sagt A

Hun vil jo at det spekuleres. Det gir flere klikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (7 timer siden):

Noen som har kjøpt bikini og vil dele sin erfaring? 😊 Synes de er fine, men det er skummelt å kjøpe uten å prøve først (og har lest at bytte/retur er kjempevanskelig i den nettbutikken).

Elendig kundeservice i den nettbutikken. Tar lang tid før man får svar om man lurer på noe ang den leveransen man har fått. Det er min erfaring. Kommer ikke til å handle mer der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 time siden):

Reagerer mer på at hun nå sitter nå og sier at hun ikke har sovet godt de nettene hun ikke har hatt barna heller, da hun her om dagen satt og sa det stikk motsatte, at hun sov som en sten da hun kunne slippe ansvaret over på far.

Nettopp. Husker hun sa hun hadde sovet godt. Hun bør legge fra seg mobilen en stund så hun ikke legger ut ting hun vil angre på. Kanskje hun er redd for å bli ‘glemt’? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (1 time siden):

Hun sitter jo ikke å gråter! Har nettopp sett gjennom det hun har lagt ut i dag. Hun ser preget ut, men hun gråter ikke. 

Ikke nødvendig å overdrive heller 

Er på gråten. Uansett, ikke greit det hun driver med nå. Mistet all respekten for henne. Hun er vel over 30 år, eller? Hjelpes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (9 minutter siden):

Er på gråten. Uansett, ikke greit det hun driver med nå. Mistet all respekten for henne. Hun er vel over 30 år, eller? Hjelpes. 

Hun er nettopp fylt 30år

Endret av GuiltyPleasure
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker SaraE, men til og med jeg synes dette blir for dumt nå.. Hun vil ikke at vi skal snakke å spekulere, men da trenger hun ikke å filme seg selv at hun sitter der med skjev munn å ser trist ut. Jeg forstår at dette er tungt for de rundt barnet, og jeg forstår det er utmattende hele situasjonen. Men hun trenger ikke å fôre «oss» å kaste bensin på bålet. Holder eventuelt å ha et svart bilde med tekst om hun absolutt skal legge ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (Akkurat nå):

Jeg liker SaraE, men til og med jeg synes dette blir for dumt nå.. Hun vil ikke at vi skal snakke å spekulere, men da trenger hun ikke å filme seg selv at hun sitter der med skjev munn å ser trist ut. Jeg forstår at dette er tungt for de rundt barnet, og jeg forstår det er utmattende hele situasjonen. Men hun trenger ikke å fôre «oss» å kaste bensin på bålet. Holder eventuelt å ha et svart bilde med tekst om hun absolutt skal legge ut..

Helt enig i dette. Jeg liker også Sara, men hun må slutte å legge ut små drypp om barnet som har fått en diagnose. Dette kan hun ta på privaten med sine nærmeste. Jeg skjønner egentlig ikke hva hun vil oppnå med det, for jeg håper virkelig ikke at det er for flere klikk og penger. Om hun absolutt ville si noe om det for at følgerne skulle forstå at hun ble litt mer borte fra sosiale medier i en periode, så holdt det i massevis med det innlegget hun la ut på Instagram tidligere. Utover det trenger hun ikke å legge opp til mere spekulasjoner rundt sine egne barn. 
 

 

  • Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (38 minutter siden):

Jeg liker SaraE, men til og med jeg synes dette blir for dumt nå.. Hun vil ikke at vi skal snakke å spekulere, men da trenger hun ikke å filme seg selv at hun sitter der med skjev munn å ser trist ut. Jeg forstår at dette er tungt for de rundt barnet, og jeg forstår det er utmattende hele situasjonen. Men hun trenger ikke å fôre «oss» å kaste bensin på bålet. Holder eventuelt å ha et svart bilde med tekst om hun absolutt skal legge ut..

Føler alt med henne skal være så hemmelig rundt henne fortiden. Først typen, og så barna.(forstår dette med sykdommen til barna,men hun trenger ikke lage spekulasjoner heller). En selvopptatt dame det der!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trachea skrev (På 9.8.2022 den 13.03):

Da trenger hun jo ikke å nevne denne hendelsen daglig da? Hadde holdt å sagt noe ala «Jeg har vært fraværende et par uker pga noe på privaten, men nå er jeg tilbake». Hvis hun ikke ønsker spekulasjoner så får hun holde seg for god for kryptiske meldinger.

Så utrolig enig, isteden kommer hun med innlegg hvor hun fremstår lei seg, selvfølgelig får hun oppmerksomhet med slik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (3 timer siden):

Jeg for min del mister respekt for folk som hater spekulering og ryktespredning mens de selv er den som fórer det. 
Dere må gjerne halsugge meg for det men dere vet jeg har rett. Hun fórer det med siste story på snap. 
Og jeg har rett i det, den snappen er selve definisjonen på fyring. 
 

Visst fader har du rett! Er så sant som det er sagt👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venke 87 skrev (8 minutter siden):

Så utrolig enig, isteden kommer hun med innlegg hvor hun fremstår lei seg, selvfølgelig får hun oppmerksomhet med slik.

Hun oppnår det også, det ble liv i denne tråden og sikkert andre steder med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venke 87 skrev (15 minutter siden):

Føler alt med henne skal være så hemmelig rundt henne fortiden. Først typen, og så barna.(forstår dette med sykdommen til barna,men hun trenger ikke lage spekulasjoner heller). En selvopptatt dame det der!

Akkurat det med typen handler vel mest om at han overhode ikke ønsker å være en offentlig person, og det må da være greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GuiltyPleasure skrev (1 time siden):

Hun er nettopp fylt 30år

Oppfører seg som en tenåring. Likte hun godt og synes hun var både dyktig og reflektert, men nå er det little too much. Tror jeg hadde skippa Hunderfossen og heller fokusert på helsa og finne på noe med barna i nærmiljøet. Ja, ja… vi er forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (12 minutter siden):

Er måten det blir gjort på som får folk til å reagere. Det må hele tiden nevnes at det er hemmelig. Som "Frokost servert men hunder og mennesker kommer ikke hjem fra tur". Da blir det spekulasjoner da - "har han fått møte barna" osv. Måten det blir gjort på er bare så tåpelig. Men samtidig vet ho jo hva ho driver med - ho får nye følgere for hver diskusjon ho skaper. Sånn sett er ho meget dyktig på det ho driver med. Bare så synd det nå er ett sykt barn ho "selger". 

Hadde ho skrevet ett av barna har fått en kronisk sykdom, blir fraværende en stund, ville det ikke skapt like mye ståhei. Noe Sara vet. Derfor må alt gjøres så hemmelig og dramatisk som mulig. 

 

Det her er jo bare tull! Hun selger jo absolutt ikke barna sine. Det er jo nettopp derfor hun ikke ønsker å si så mye. Du er bare sur fordi du ikke får vite 🤡 Hvorfor tenker du at du har rett til det?

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...