Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sjooffen skrev (1 minutt siden):

Altså.. når man ser den siste storyen på instagram nå så mister man litt troen på menneskeheten. 
Oppfører virkelig folk seg på den måten? Voksne mennesket, skrive sånn drit til andre, kjent eller ei, det er jo ikke greit! 

Nå gjelder jo dette et barn, så ingen som følger henne har vel egentlig krav på å vite hva det er! Barna hennes er jo ikke offentlige personer!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malindalin skrev (55 minutter siden):

Jeg har fulgt henne mens barna enda var i fokus. Nå i 2022 tror jeg ikke at jeg hadde kjent igjen noen av de (hvis jeg ikke scroller langt ned på feeden hennes). Kjempebra! Ikke vet jeg noe om de heller. 
Synes virkelig ikke hun fortjener stempelet om at hun utleverer barna for content. Det er fortid. Jeg heier på alle som utvikler seg! Man er alltid i læringsprosess og det viktigste er jo hva man gjør med den kunnskapen man har tilnærmet seg og det har hun gjort. 
 

👋👋👋👋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjooffen skrev (24 minutter siden):

Altså.. når man ser den siste storyen på instagram nå så mister man litt troen på menneskeheten. 
Oppfører virkelig folk seg på den måten? Voksne mennesket, skrive sånn drit til andre, kjent eller ei, det er jo ikke greit! 

Ja jeg tror faktisk at folk sender slike meldinger til andre. Helt utrolig men er bevis nok den hun La ut i dag😟😟

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1960-modell ja. Ser den generasjonen overalt, de vet alt, kan alt og klarer fader meg ikke oppføre seg i some. Ser de med ufyselige innlegg i facebook sine kommentarfelt også. Fysj. Pinlig. (Neida, ikke alle i den alderen, men ser du noen ufine kommentarer så skal du vedde på de er rundt den alderen)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å skrive en hilsen på denne Bentes Facebook. :nigo: Men dessverre så er jeg for veloppdragen til slikt. Makan! 
 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (19 minutter siden):

Fikk lyst til å skrive en hilsen på denne Bentes Facebook. :nigo: Men dessverre så er jeg for veloppdragen til slikt. Makan! 
 

Skulle lagt ut screenshot, så alle vennene kunne se hva slags menneske hun er😒

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (40 minutter siden):

Fikk lyst til å skrive en hilsen på denne Bentes Facebook. :nigo: Men dessverre så er jeg for veloppdragen til slikt. Makan! 
 

Du kan sende henne melding på Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en som kommenterte på bilder hennes. Jeg likte kommentaren. Oppi 10 andre likte den og. Sa hun burde skammet seg. Men den ble slettet og kontoen gjort om til privat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (12 minutter siden):

Det var en som kommenterte på bilder hennes. Jeg likte kommentaren. Oppi 10 andre likte den og. Sa hun burde skammet seg. Men den ble slettet og kontoen gjort om til privat.

At hun burde skamme seg?? For hva i all verden skulle hun skamme seg for? Folk er ikke riktig klok! Godt at hun velger å skjerme seg for sånn dritt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (11 minutter siden):

At hun burde skamme seg?? For hva i all verden skulle hun skamme seg for? Folk er ikke riktig klok! Godt at hun velger å skjerme seg for sånn dritt!

Såklart skal en godt voksen person skamme seg, over å sende SE en slik melding. 

F12B0DDA-3AED-499C-B4D6-25D6D3991B86.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (1 minutt siden):

Såklart skal en godt voksen person skamme seg, over å sende SE en slik melding. 

F12B0DDA-3AED-499C-B4D6-25D6D3991B86.jpeg

Åh beklager, min feil! Jeg trodde noen hadde bedt Sara skamme seg. På tide å legge seg, helt enig i at hun dama bør skamme seg dypt og inderlig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Criador skrev (10 timer siden):

1960-modell ja. Ser den generasjonen overalt, de vet alt, kan alt og klarer fader meg ikke oppføre seg i some. Ser de med ufyselige innlegg i facebook sine kommentarfelt også. Fysj. Pinlig. (Neida, ikke alle i den alderen, men ser du noen ufine kommentarer så skal du vedde på de er rundt den alderen)

Ja, ser de overalt. Spesielt på VG sine kommentarfelt 😅 de roper ut det de tenker. Jeg hadde skjemtes ihjel hadde det vært noen i min familie

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette er min første gang på kvinneguiden for å skrive noe, jeg måtte bare! Jeg vet folk har spekulasjoner om hva som er grunnen til at Sara Emilie er på sykehuset nå, og det var jo derfor jeg også kom hit. Jeg trengte å finne svar. Jeg har slått meg til ro med svaret jeg fant her inne, om det stemmer eller ikke, jeg fikk dekket nysgjerrigheten min. Grunnen til at jeg måtte inn å skrive litt er fordi jeg syns folk er ufine mot Sara. Hun som offentlig person har valgt å gå ut med litt informasjon for å slippe mer spørsmål om hvorfor hun er borte, og vi som følgere er nysgjerrige, men får helt sikkert vite noe når ting har roet seg for familen. Jeg er en voksen dame, jeg har barn og jeg skjønner SE så godt hvorfor hun kom på og fortalte litt i går; Hun hadde en jobb som måtte gjøres, og de andre bloggerne blogget også om det og da ville vi sett at hun var på jobb når hun hadde sagt hun skulle logge av, og stilt masse spørsmål om det. Den som er på sykehuset har garantert familie rundt seg, og er godt ivaretatt, så at Sara Emilie tar seg en liten pause fra sykehuset er bare bra for henne. Hode hennes var nok på sykehuset, men jeg håper hun klarte å kose seg i går for det om ❤️

  • Liker 6
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Elia81 skrev (21 minutter siden):

Hei, dette er min første gang på kvinneguiden for å skrive noe, jeg måtte bare! Jeg vet folk har spekulasjoner om hva som er grunnen til at Sara Emilie er på sykehuset nå, og det var jo derfor jeg også kom hit. Jeg trengte å finne svar. Jeg har slått meg til ro med svaret jeg fant her inne, om det stemmer eller ikke, jeg fikk dekket nysgjerrigheten min. Grunnen til at jeg måtte inn å skrive litt er fordi jeg syns folk er ufine mot Sara. Hun som offentlig person har valgt å gå ut med litt informasjon for å slippe mer spørsmål om hvorfor hun er borte, og vi som følgere er nysgjerrige, men får helt sikkert vite noe når ting har roet seg for familen. Jeg er en voksen dame, jeg har barn og jeg skjønner SE så godt hvorfor hun kom på og fortalte litt i går; Hun hadde en jobb som måtte gjøres, og de andre bloggerne blogget også om det og da ville vi sett at hun var på jobb når hun hadde sagt hun skulle logge av, og stilt masse spørsmål om det. Den som er på sykehuset har garantert familie rundt seg, og er godt ivaretatt, så at Sara Emilie tar seg en liten pause fra sykehuset er bare bra for henne. Hode hennes var nok på sykehuset, men jeg håper hun klarte å kose seg i går for det om ❤️

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innsidenut skrev (10 timer siden):

Det var en som kommenterte på bilder hennes. Jeg likte kommentaren. Oppi 10 andre likte den og. Sa hun burde skammet seg. Men den ble slettet og kontoen gjort om til privat.

Er du som burde skamme deg.. ved og like en slik kommentar 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Elia81 skrev (1 time siden):

Hei, dette er min første gang på kvinneguiden for å skrive noe, jeg måtte bare! Jeg vet folk har spekulasjoner om hva som er grunnen til at Sara Emilie er på sykehuset nå, og det var jo derfor jeg også kom hit. Jeg trengte å finne svar. Jeg har slått meg til ro med svaret jeg fant her inne, om det stemmer eller ikke, jeg fikk dekket nysgjerrigheten min. Grunnen til at jeg måtte inn å skrive litt er fordi jeg syns folk er ufine mot Sara. Hun som offentlig person har valgt å gå ut med litt informasjon for å slippe mer spørsmål om hvorfor hun er borte, og vi som følgere er nysgjerrige, men får helt sikkert vite noe når ting har roet seg for familen. Jeg er en voksen dame, jeg har barn og jeg skjønner SE så godt hvorfor hun kom på og fortalte litt i går; Hun hadde en jobb som måtte gjøres, og de andre bloggerne blogget også om det og da ville vi sett at hun var på jobb når hun hadde sagt hun skulle logge av, og stilt masse spørsmål om det. Den som er på sykehuset har garantert familie rundt seg, og er godt ivaretatt, så at Sara Emilie tar seg en liten pause fra sykehuset er bare bra for henne. Hode hennes var nok på sykehuset, men jeg håper hun klarte å kose seg i går for det om ❤️

Ok Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (29 minutter siden):

Er du som burde skamme deg.. ved og like en slik kommentar 

Hvorfor det? 
At en dame kommenterte på et bilde av denne damen som sendte SE bilde, som jeg syntes var bra, så skal jeg skamme meg? Syntes det er bra at folk sier ifra når andre har oppført seg urett. Er ikke noe å skamme seg over. Er kun den voksne damen som sendte den meldingen som skal skamme seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (45 minutter siden):

Hvorfor det? 
At en dame kommenterte på et bilde av denne damen som sendte SE bilde, som jeg syntes var bra, så skal jeg skamme meg? Syntes det er bra at folk sier ifra når andre har oppført seg urett. Er ikke noe å skamme seg over. Er kun den voksne damen som sendte den meldingen som skal skamme seg.

Beklager.. jeg misforsto deg😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...