Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Sprite

Jeg klarer virkelig ikke dy meg. 
men fy faen så provosert jeg blir. Hun har reist mer enn jeg har reist i hele mitt liv bare de siste mnd og nettppp kjøpt hus til over 10 mill.  Og sitter å sutrer nå over at reisen med typen er kansellert. 
Jeg blir faktisk sykt provosert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprite skrev (11 minutter siden):

Jeg klarer virkelig ikke dy meg. 
men fy faen så provosert jeg blir. Hun har reist mer enn jeg har reist i hele mitt liv bare de siste mnd og nettppp kjøpt hus til over 10 mill.  Og sitter å sutrer nå over at reisen med typen er kansellert. 
Jeg blir faktisk sykt provosert.

 

Tenkte akkurat det samme..hun har nettopp kommet hjem fra en utenlandstur og sutrer og klager fordi hun ikke får reist bort en weekend med typen…tragisk😳

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Smurfii skrev (1 minutt siden):

Tenkte akkurat det samme..hun har nettopp kommet hjem fra en utenlandstur og sutrer og klager fordi hun ikke får reist bort en weekend med typen…tragisk😳

Virkelig! 
Her trengs det en real reality check. Og det ASAP. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er kjempe kjipt å tape penger og ikke minst ikke få reise når det er en tur man har gledd seg kjempe mye til. Men hun har jo reist utrolig mye dette året allerede? Jeg tror de siste snappene hun la ut var veldig lite gjennomtenkte for å være ærlig. Tenk på for eksempel alle barna som får deler av ferien sin ødelagt? Folk som ikke har råd til å dra på en norgesferie fordi de taper så mye penger pga streiken? Dette det gjelder kan nettopp være noen av de som følger henne. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Vic94 skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner at det er kjempe kjipt å tape penger og ikke minst ikke få reise når det er en tur man har gledd seg kjempe mye til. Men hun har jo reist utrolig mye dette året allerede? Jeg tror de siste snappene hun la ut var veldig lite gjennomtenkte for å være ærlig. Tenk på for eksempel alle barna som får deler av ferien sin ødelagt? Folk som ikke har råd til å dra på en norgesferie fordi de taper så mye penger pga streiken? Dette det gjelder kan nettopp være noen av de som følger henne. 

Akkurat! Var så provosert da jeg skrev innlegget mitt over at jeg ikke klarte å formulere dette. 
Tenk på alle de barna som sitter og får hele ferien ødelagt. Lovnader om sydentur og bading og varme. Fy faen så EKKELT at hun sitter sånn som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 minutter siden):

Akkurat! Var så provosert da jeg skrev innlegget mitt over at jeg ikke klarte å formulere dette. 
Tenk på alle de barna som sitter og får hele ferien ødelagt. Lovnader om sydentur og bading og varme. Fy faen så EKKELT at hun sitter sånn som dette. 

Dere var akkurat like negative da det ble trøbbel med ferien hun skulle på med barna…

Avlyst ferie er kjipt for ALLE, uansett om de har kjøpt seg hus eller vært på ferie tidligere eller ikke. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite
Coleus skrev (Akkurat nå):

Dere var akkurat like negative da det ble trøbbel med ferien hun skulle på med barna…

Avlyst ferie er kjipt for ALLE, uansett om de har kjøpt seg hus eller vært på ferie tidligere eller ikke. 

Så ikke bestill så jævla mye ferie da,eller bruk pengene på ferie hjemme. Seriøst. Hvem reiser til utlandet 5-6 ganger i året? Veldig miljøvennlig 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (52 minutter siden):

Jeg klarer virkelig ikke dy meg. 
men fy faen så provosert jeg blir. Hun har reist mer enn jeg har reist i hele mitt liv bare de siste mnd og nettppp kjøpt hus til over 10 mill.  Og sitter å sutrer nå over at reisen med typen er kansellert. 
Jeg blir faktisk sykt provosert.

 

Viser bare at ho har hue så langt opp i sitt eget rævhøl som det går ann 🤦‍♀️

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (59 minutter siden):

Jeg klarer virkelig ikke dy meg. 
men fy faen så provosert jeg blir. Hun har reist mer enn jeg har reist i hele mitt liv bare de siste mnd og nettppp kjøpt hus til over 10 mill.  Og sitter å sutrer nå over at reisen med typen er kansellert. 
Jeg blir faktisk sykt provosert.

 

Gikk inn for å sjekke etter å ha lest kommenterer her inne og forventet en lang klagetirade.

Noe jeg i grunn ikke fant, bortsett fra et helt forståelig lite sukk over at det er avlyst, deretter spørsmål om tips om alternativ ferie. Det er tusenvis av følgere som har fulgt med mtp om flyet ble kansellert, det hadde vært merkelig å ikke nevne noe på det og ekstremt merkelig å ikke sukke litt over det også. 
 

Hva skulle hu sagt? «Jaja folkens, hurra, da er flyet kansellert?»

Endret av Anim92
  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (46 minutter siden):

Tenkte akkurat det samme..hun har nettopp kommet hjem fra en utenlandstur og sutrer og klager fordi hun ikke får reist bort en weekend med typen…tragisk😳

Så enig, utrolig selvsentrert dame det der !

Endret av Venke 87
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Anim92 skrev (1 minutt siden):

Gikk inn for å sjekke etter å ha lest kommenterer her inne og forventet en lang klagetirade.

Noe jeg i grunn ikke fant, bortsett fra et helt forståelig lite sukk over at det er avlyst, deretter spørsmål om tips om alternativ ferie. Det er tusenvis av følgere som har fulgt med mtp om flyet ble kansellert, det hadde vært merkelig å ikke nevne noe på det og ekstremt merkelig å ikke sukke litt over det også. 
 

Hva skulle hu sagt? «Jaja folkens, hurra, da er flyet kansellert?»

Jeg driter i hva hun sier eller hvordan hun sier det,jeg blir provosert over at hun er mer privilegert enn de fleste her i landet og alikevel klager hun. Hun har tapt penger ja, men hva gjør det? Tror du det viser på hennes konto som det gjør på de som står frem i vg idag? Neppe. De som har gledd seg til akkurat denne turen i 3 år pga corona? 
 

Cry me a river SE 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 time siden):

Jeg klarer virkelig ikke dy meg. 
men fy faen så provosert jeg blir. Hun har reist mer enn jeg har reist i hele mitt liv bare de siste mnd og nettppp kjøpt hus til over 10 mill.  Og sitter å sutrer nå over at reisen med typen er kansellert. 
Jeg blir faktisk sykt provosert.

Er det ikke lov å bli skuffet bare fordi man har mye fra før?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 time siden):

Jeg klarer virkelig ikke dy meg. 
men fy faen så provosert jeg blir. Hun har reist mer enn jeg har reist i hele mitt liv bare de siste mnd og nettppp kjøpt hus til over 10 mill.  Og sitter å sutrer nå over at reisen med typen er kansellert. 
Jeg blir faktisk sykt provosert.

 

Skjønner at hun syns det er kjipt, men skjønner ikke at hun gjorde noe med billettene når hun hadde sjangsen. Hun spurte jo tillogmed på snap når de var Italia. Da kunne hun booke billetter enn annet selskap, men valgte å ikke gjøre det pga. hun trodde det gikk i orden.

 

Selvfølgelig er det surt og kjipt, men nytter jo ikke å sutre om det. Har heller aldri reist så mye som det hun har gjort nå. Å en store mengda av følgerne sitter nok med samme følelsen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anim92 skrev (6 minutter siden):

Gikk inn for å sjekke etter å ha lest kommenterer her inne og forventet en lang klagetirade.

Noe jeg i grunn ikke fant, bortsett fra et helt forståelig lite sukk over at det er avlyst, deretter spørsmål om tips om alternativ ferie. Det er tusenvis av følgere som har fulgt med mtp om flyet ble kansellert, det hadde vært merkelig å ikke nevne noe på det og ekstremt merkelig å ikke sukke litt over det også. 
 

Hva skulle hu sagt? «Jaja folkens, hurra, da er flyet kansellert?»

Og ekstremt merkelig å mene at hun oppfører seg som en selvsentrert drittunge atm? SE kan smile hele veien til banken uansett, det vet de fleste som kjenner til henne og hva hun driver med.
Hun dokumenterer hver minste ting av hva hun foretar seg og da er det vel like lov å bli provosert og ikke støtte opp under hva hun mener til enhver tid på lik linje som dere i the fan base applauderer hver minste ting hun foretar seg?🥸🥸

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (6 minutter siden):

Jeg driter i hva hun sier eller hvordan hun sier det,jeg blir provosert over at hun er mer privilegert enn de fleste her i landet og alikevel klager hun. Hun har tapt penger ja, men hva gjør det? Tror du det viser på hennes konto som det gjør på de som står frem i vg idag? Neppe. De som har gledd seg til akkurat denne turen i 3 år pga corona? 
 

Cry me a river SE 🤮

Ja de som er på vg/nyhetene har mistet ferien sin. SE finner seg bare en ny ferie nå🙈 Der er den store forskjellen. Å den blir jeg litt kvalm av.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
supermamz skrev (8 minutter siden):

Ja de som er på vg/nyhetene har mistet ferien sin. SE finner seg bare en ny ferie nå🙈 Der er den store forskjellen. Å den blir jeg litt kvalm av.

Nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smurfii skrev (16 minutter siden):

Og ekstremt merkelig å mene at hun oppfører seg som en selvsentrert drittunge atm? SE kan smile hele veien til banken uansett, det vet de fleste som kjenner til henne og hva hun driver med.
Hun dokumenterer hver minste ting av hva hun foretar seg og da er det vel like lov å bli provosert og ikke støtte opp under hva hun mener til enhver tid på lik linje som dere i the fan base applauderer hver minste ting hun foretar seg?🥸🥸

Selvfølgelig er det lov å bli provosert - jeg bare påpeker at det hadde vært veldig merkelig om hun ikke hadde kommentert at kanselleringen var kjip.

Men det å ha to tanker i hodet på en gang er noe KG viser igjen og igjen er svært så vanskelig 🥸🥸

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (25 minutter siden):

Jeg driter i hva hun sier eller hvordan hun sier det,jeg blir provosert over at hun er mer privilegert enn de fleste her i landet og alikevel klager hun. Hun har tapt penger ja, men hva gjør det? Tror du det viser på hennes konto som det gjør på de som står frem i vg idag? Neppe. De som har gledd seg til akkurat denne turen i 3 år pga corona? 
 

Cry me a river SE 🤮

Det nok mye mer synd på de som du leser om i VG i dag ja, det protesterer jeg ikke på. Men igjen - Det hadde vært veldig rart uten en eneste oppdatering om hvordan ståa er ang det temaet, og veldig rart om man ikke synes det er kjipt, enten man har en mill på bok eller har spart i tre år.

Ja, selv jeg som ikke har vært på utenlandstur på 3 år pga korona og økonomi ikke vil tillate det på 4 til, skjønner det.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sara, og skjønner at er kjedelig å miste en tur man har gledd seg til, men er enig i at det er Ola og Kari i mengden det er synd på. De barna som har gledet seg til en ferietur etter to år med pandemi, voksne som har gleda seg og spart opp til dette. De som har spinka og spart og kanskje endelig skulle få ta seg en reise sammen. Får vondt av dem 🥺❤️
 

Allikevel kan vi holde oss for gode til å klikke helt fordi Sara sukket. Ser ut som hun gjør det beste ut av det, og selv om det er kjipt så prøver hun å finne andre løsninger. Selv om hun kan smile hele veien til banken, er det allikevel kjedelig at noe man har gledet seg til ikke blir noe av. 
 

Håper de som mistet ferien sin (den vanlige mannen i gata) får erstatning. Tenker mest på barn som må være skuffet og lei seg 🥺 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo i tillegg reise på ferie når hun vil i løpet av året? Mange familier har kun fri sammen i disse 3-4 ukene i løpet av et helt år..

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...