Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

mhjo skrev (16 minutter siden):

Jeg liker Sara, og skjønner at er kjedelig å miste en tur man har gledd seg til, men er enig i at det er Ola og Kari i mengden det er synd på. De barna som har gledet seg til en ferietur etter to år med pandemi, voksne som har gleda seg og spart opp til dette. De som har spinka og spart og kanskje endelig skulle få ta seg en reise sammen. Får vondt av dem 🥺❤️
 

Allikevel kan vi holde oss for gode til å klikke helt fordi Sara sukket. Ser ut som hun gjør det beste ut av det, og selv om det er kjipt så prøver hun å finne andre løsninger. Selv om hun kan smile hele veien til banken, er det allikevel kjedelig at noe man har gledet seg til ikke blir noe av. 
 

Håper de som mistet ferien sin (den vanlige mannen i gata) får erstatning. Tenker mest på barn som må være skuffet og lei seg 🥺 

Er det noen som har klikket her inne? 😂 Vi har jo bare påpekt at det eneste hun har kommet med i dag var om denne turen.  Skjønner ikke det har med å klikke. Hun visste jo at den kunne ryke og kunne ha gjort noe med det om hun ville være 100% sikker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RVP skrev (1 minutt siden):

Hun kan jo i tillegg reise på ferie når hun vil i løpet av året? Mange familier har kun fri sammen i disse 3-4 ukene i løpet av et helt år..

Ja men alt vi sier her inne får vi stempel på oss som vi er så jævelige og slemme. Jeg klarer å se at det er kjipt, men for å så etter noen timer med sutring kommer det tips til Norgesferie? Da klarer jeg ikke å syns like synd i henne som mange andre som ikke har mulighet til å gjøre noe annet.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (8 minutter siden):

Er det noen som har klikket her inne? 😂 Vi har jo bare påpekt at det eneste hun har kommet med i dag var om denne turen.  Skjønner ikke det har med å klikke. Hun visste jo at den kunne ryke og kunne ha gjort noe med det om hun ville være 100% sikker.

Tja, «fy faen jeg blir så provosert» er noe jeg leser med stemmen til Noen som klikker litt😆 

Ikke at den kom fra deg, du har hatt saklige kommentarer 🤷🏻‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner er lys for stakkars Sara i dag. Ikke bare ble flyet kansellert,men det er i tillegg drittvær i hele Norge. Stakkars.

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hun er skuffet, men hun har reist mye dette året så jeg klarer ikke hente frem så mye sympati. Min sympati ligger hos de som har spart i flere år for å få reist.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (13 minutter siden):

Tenner er lys for stakkars Sara i dag. Ikke bare ble flyet kansellert,men det er i tillegg drittvær i hele Norge. Stakkars.

Herregud.. 

fikk du mye ut av å skrive det der? Blir du lykkelig?😂 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at jeg de to siste dagene ser ut som en blodfan av SE - noe jeg ikke er, men jeg finner det ekstremt underholdene å se hvor mange som orker å bruke energien sin på å gå inn og skrive dritt om andre 🙈🙊

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (57 minutter siden):

Er det noen som har klikket her inne? 😂 Vi har jo bare påpekt at det eneste hun har kommet med i dag var om denne turen.  Skjønner ikke det har med å klikke. Hun visste jo at den kunne ryke og kunne ha gjort noe med det om hun ville være 100% sikker.

Ja, det kunne hun absolutt gjort! 
Viser til kommentar under her, og stiller meg 100% bak den 🙃😌👇🏽 
«cry me a river!🤮» og andre mindre hyggelige ting, fra mitt ståsted synes jeg det virket som det klikka! Beklager mitt misbruk av ordet klikka. Det var noen som var irriterte 🙂

 

Anim92 skrev (48 minutter siden):

Tja, «fy faen jeg blir så provosert» er noe jeg leser med stemmen til Noen som klikker litt😆 

Ikke at den kom fra deg, du har hatt saklige kommentarer 🤷🏻‍♀️

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
mhjo skrev (16 minutter siden):

Ja, det kunne hun absolutt gjort! 
Viser til kommentar under her, og stiller meg 100% bak den 🙃😌👇🏽 
«cry me a river!🤮» og andre mindre hyggelige ting, fra mitt ståsted synes jeg det virket som det klikka! Beklager mitt misbruk av ordet klikka. Det var noen som var irriterte 🙂

 

 

Ja jeg har totalt klikka pga SE. 
Call the psych ward. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan kjøre til Spania, tar et døgn-ish, men da kommer hun seg på ferie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (19 minutter siden):

Hun kan kjøre til Spania, tar et døgn-ish, men da kommer hun seg på ferie. 

Tror det var uaktuelt🤷  Tror jeg hadde gjort det om det var siste utvei og en ferie til verdi av 40 tusen😱 De er jo 2 stykk som kan kjøre så er jo bare å bytte på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 minutt siden):

Tror det var uaktuelt🤷  Tror jeg hadde gjort det om det var siste utvei og en ferie til verdi av 40 tusen😱 De er jo 2 stykk som kan kjøre så er jo bare å bytte på det.

Ja og ingen barn heller 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (30 minutter siden):

Hun kan kjøre til Spania, tar et døgn-ish, men da kommer hun seg på ferie. 

Det var uaktuelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite
supermamz skrev (12 minutter siden):

Tror det var uaktuelt🤷  Tror jeg hadde gjort det om det var siste utvei og en ferie til verdi av 40 tusen😱 De er jo 2 stykk som kan kjøre så er jo bare å bytte på det.

Hvor lang tid tar det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 minutter siden):

Hvor lang tid tar det?

Søkte bare Spania (husket ikke hvor de skulle), det kom opp 1 d og 5 t fra sørlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (5 timer siden):

Jeg klarer virkelig ikke dy meg. 
men fy faen så provosert jeg blir. Hun har reist mer enn jeg har reist i hele mitt liv bare de siste mnd og nettppp kjøpt hus til over 10 mill.  Og sitter å sutrer nå over at reisen med typen er kansellert. 
Jeg blir faktisk sykt provosert.

 

Så enig! Tenk på de som har en vanlig jobb som kun har rett på 3-5 uker ferie i året da? De er det synd på! Buhu.. må på norgesfeie og det er bare meldt dårlig vær.. Jeg personlig har reist mye i mitt liv, men de beste feriene jeg har hatt er norgesferiene med mann og barn ❤️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor må hun si hvor mye hun har betalt for disse ferieturene sine? Hun snakker mye om penger og hvor mye hun tjener på ditt og datt. Hva hun har betalt for ting! Sånt provoserer meg! Men hun må hele tiden poentere sånne ting!  Glad keg ikke kar kjøpt noen av de rare produktene hun har laget. Har heldigvis bedre smak 😂😅😂

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har god inntekt, lider ingen nød.. Men fy flate så lei oss vi kommer til å bli om vårt fly blir kansellert.. Uavhengig om det er 4 år siden sist, samt at vi skal treffes familie vi ikke har sett på mange år... 

Hvem er noen av oss til å dømme når og hvordan noen skal reagere på noe som helst?! 

Jeg vet at jeg kommer til å reagere med stor skuffelse, og det er da ingen av dere som da skal kunne ta på dere noe som helst hatt å diktere hva slags reaksjon jeg skal få? 

Og vil bare legge til at jeg har den største forståelse for streiken. Det.var.på.tide.. 

 

Er det noe jeg har lært av kg er det definitivt å ikke ta kritikk så tungt. For helledussen så mye uberettig sinne mange pøser ut med her og der 😅

 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (3 timer siden):

Tenner er lys for stakkars Sara i dag. Ikke bare ble flyet kansellert,men det er i tillegg drittvær i hele Norge. Stakkars.

Haha 😅😂. Ja huff ikke så lett dag for henne i dag 😂

Endret av Venke 87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig å se hvor lite som skal til før noen blir provosert. Det er latterlig! Oser sjalusi lang vei her inne, hvorfor følge noen som provoserer så mye som hun tydeligvis gjør? Om dere lar et menneske irritere og provosere for så lite, fordi hun er skuffet over at hun ikke kommer på sin kjærestetur, så er det ikke hun som er problemet, da bør man se innover seg selv..... 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...