Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Zurazurafina skrev (På 29.6.2022 den 12.28):

Sapatos har generelt mye fint. Men overprisede espadrillos sier jeg nei takk til. Ikke var de fine heller. Den fronten er altfor langt frem… ser veldig flate og rare ut og tærne stikke knapt ut. 

Enig, tåa burde ikke vært åpen når tærne uansett ikke stikker frem i forkant, det ser bare merkelig ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåttvann skrev (1 minutt siden):

Enig, tåa burde ikke vært åpen når tærne uansett ikke stikker frem i forkant, det ser bare merkelig ut.

Hun skrev jo at hun hadde en størrelse for stor, og at tærne egentlig synes mer? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (18 minutter siden):

Hun skrev jo at hun hadde en størrelse for stor, og at tærne egentlig synes mer? 

Jeg ser jo hvordan skoen ser ut. Har ikke noe med str å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilla89 skrev (2 timer siden):

Det blir dessverre retur! Fine! Litt mer off white enn jeg hadde sett for meg (trodde de var hvitere), men de passet dessverre ikke foten min ☹️ Jeg vipper mellom to størrelser, og fikk akkurat plass når jeg kjøpte den største. Men hælen min traff rett på sømmen og det ble ømt allerede på prøverunden. 

Så synd! Takk for opplysning. :) 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vanskelig å unngå klær som er sydd i Kina … Floyd sine dyre klær er også sydd der som det meste av alle merkeklær og annet. Det må være en enorm fortjeneste hos alle merkevarer. Det er made in china og Floyd har mye feilsømmer på sine klær som fort koster en tusenlapp. Skogstad som kostet noen tusen er også sydd i Kina som alt annet. Men har litt bedre kvalitet enn klærne hos Floyd feks. De som sier de har klær sydd i Europa har gjerne underleverandør i Kina som gjør jobben. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som så IG story i dag hvor ei hadde fått de nye sandalene til. sE? Er det virkelig de samme sandalene? Eller er det noen andre.  Ble så skuffet når jeg så de 😟

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (På 27.6.2022 den 20.46):

Nei det skal eg love deg at hun ikke her😂. Det som er så sykt. At folk faktisk tror det. Trist.. 

Kim k var bare et eksempel . Sier ikke at jeg er noe fan av hun heller😅. Men du ser i hvert fall ikke store kjendiser som henne sitte og legge ut skjermdumper av navnene Til folk som er kritiske til henne. Samtidig som hun ler en hånlig latter og bruker nedlatende hersketeknikker. For det VET de at bare hadde slått tilbake på seg selv. Og hvorfor bruke energien på sånt?  

Det var helt nydelig at hun tok konkrete eksempler med skjermdump inkludert navn. For kommentarene som ble skrevet var helt latterlige, og om man faktisk tør å lire av seg sånt skit offentlig under en avis, burde man klare å stå for det når den personen man kommenterer, viser at de følger med. 
 

Hvorfor skal man Skåne noen som kaster usaklige drittkommentarer om deg? Ville du gjort det?

Endret av Anim92
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (1 time siden):

Det var helt nydelig at hun tok konkrete eksempler med skjermdump inkludert navn. For kommentarene som ble skrevet var helt latterlige, og om man faktisk tør å lire av seg sånt skit offentlig under en avis, burde man klare å stå for det når den personen man kommenterer, viser at de følger med. 
 

Hvorfor skal man Skåne noen som kaster usaklige drittkommentarer om deg? Ville du gjort det?

Handler jo ikke om å skåne noen? Men å ikke havne på samme nivå som de som skriver slikt? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Handler jo ikke om å skåne noen? Men å ikke havne på samme nivå som de som skriver slikt? 

Hun verken skrev eller sa noe som var i nærheten av hva de personene faktisk sa om henne. Så det er fortsatt et høyere nivå - om enn kanskje littegrann lavt, det kan jeg si meg enig i. Fortsatt på et helt annet nivå enn hva de folka der klarte å lire av seg.

Rent KG-nivå faktisk, bare under fullt navn 😂 Hadde mine foreldre gjort noe lignende hadde jeg nesten vært glad om den de kommenterte om gjorde det samme som SE gjorde, slik at de kunne smakt litt på egen medisin og fått litt nettvett på kjøpet, forhåpentligvis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (4 timer siden):

Barnas tannkoster rett på gulvet? 🙄

For det er sikkert de eneste tannkostene som finnes i huset og i verden🤯😱


…. Er hun som meg så har hun flere hjemme, og kanskje bytter! Gulvet hun pakket ut på kan være renere enn å ha det på badebenken, der det florerer bakterier etter litt av hvert fra både dass og håndvask 🙆🏽‍♀️ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig noe galt når man søren med skal kommentere at tannkosten ligger på gulvet. I alle dager. Er sikkert mer bakterier på et bad (avføring i luft (I studien fant de ut 1000-10.000 bakterier blir spylt ut av doen i hvert eneste nedtrekk, når lokket står oppreist . I tillegg fant de ut at bakteriene kan være i lufta så lenge at de kan bli til en skitten film som legger seg over hele rommet), fukt og klamt) enn på et stuegulv.

Kan dere la vær å pirke på hver jævla minste ting? Seriøst. Dette blir faktisk for dumt. 
 

Skjerpings!

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (6 timer siden):

Det er virkelig noe galt når man søren med skal kommentere at tannkosten ligger på gulvet. I alle dager. Er sikkert mer bakterier på et bad (avføring i luft (I studien fant de ut 1000-10.000 bakterier blir spylt ut av doen i hvert eneste nedtrekk, når lokket står oppreist . I tillegg fant de ut at bakteriene kan være i lufta så lenge at de kan bli til en skitten film som legger seg over hele rommet), fukt og klamt) enn på et stuegulv.

Kan dere la vær å pirke på hver jævla minste ting? Seriøst. Dette blir faktisk for dumt. 
 

Skjerpings!

Dette! Helt enig 🫶🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sandalene var faktisk fine, men så samtidig veldig rare ut(lange fremme..) og ja, jeg skjønner at de var et nr for store for henne de hun viste frem, men fortsatt. Føler alt hun designer er litt mer tilpasset hennes egen kropp, og hun er jo langt over gjennomsnittet når det kommer til høyde for damer og har sikkert større føtter også?🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi

Hverken hun eller kompanjongen takler å få saklig kritikk. Alt blir tolket som usaklig kritikk om man ikke er enig med henne. Da er er man slem. Men selv legger hun ut skjermdump med både bilder og brukernavn der det ikke anonymiseres. Det kaller jeg mobbing og latterliggjøring. Hun bruker hele ferien med barna på sosiale medier. Selv om de ikke vises. Begrunner det med at det er jobben hennes. Er det ferie.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamak skrev (28 minutter siden):

Hverken hun eller kompanjongen takler å få saklig kritikk. Alt blir tolket som usaklig kritikk om man ikke er enig med henne. Da er er man slem. Men selv legger hun ut skjermdump med både bilder og brukernavn der det ikke anonymiseres. Det kaller jeg mobbing og latterliggjøring. Hun bruker hele ferien med barna på sosiale medier. Selv om de ikke vises. Begrunner det med at det er jobben hennes. Er det ferie.. 

hvorfor i huleste skal man anonymisere folk som skriver i fullt navn under offentlige aviser? Egen medisin er noen ganger helt fortjent og innafor. Folk må lære seg å tenke to ganger før de spyr ut eder og galle.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (2 timer siden):

Men selv legger hun ut skjermdump med både bilder og brukernavn der det ikke anonymiseres.

Hvis du kan skille den ene generiske bitemojien fra den andre er du jammen god.

Og "navnet" som synes er jo kun screen navnet,feks "Eline" eller "Harald".

Hadde hun der imot lagt ut kontonavnet, som faktisk er unikt,hadde det vært noe annet,men det gjør hun jo ikke.

Endret av J..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
J.. skrev (16 minutter siden):

Hvis du kan skille den ene generiske bitemojien fra den andre er du jammen god.

Og "navnet" som synes er jo kun screen navnet,feks "Eline" eller "Harald".

Hadde hun der imot lagt ut kontonavnet, som faktisk er unikt,hadde det vært noe annet,men det gjør hun jo ikke.

Hun legger ut hele og fulle kontonavn. Det er ugreit, selv om vedkommende som skriver ikke har bedt om å bli anonymisert. Hun surver og syter for ingenting. Hun burde gå i seg selv, hun fremstår så bortskjemt og grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må passe seg for hva de skriver i åpne forum. Og er du så dum at du rakker ned på andre. Eller forminske folk ved hjelp av egne ord, i offentlige forum, så er dette en mulig ting som kan skje.

Du løftes opp og gjøres narr av.

Det jeg ikke helt liker med dette; Er at hun er kun en person. En som sier noe dumt ja men likevel bare en. Når ble det greit at Sara og hennes 300000 følgere skal  sitte å le av denne ene..

Det er ikke ok !!! 
Vi løser ikke ting, ved å knuse en mot mengden. Eller å gjøre noe så mye verre selv.

Og jeg støtter absolutt ikke folk som sprer dritt. Jeg tenker de må ha lite å gjøre som gidder.. men 1 mot 300 000, det er så mange mot en av det er kvalmt… 

Endret av Snupps66
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...