Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (7 timer siden):

Jeg håper av hele mitt hjerte at hun får dratt slik at barna får den reisen de harr gledet seg til. Men så fort hun nevnte summen så ble det litt dumt. Hvorfor må man liksom skryte av hvor mye ting koster?

Nettop, kunne fint latt være det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (5 timer siden):

Er litt spes å nevne summen....kjenner mangen som ska på ferie i disse streike tider men ingen nevner hva de har å tape i penger,heller at de hadde gleda seg til å slappe av med barn og familie,skjønner at folk blir provosert.....hvor gammel er barna??tipper de ikke er så opptatt av å reise som mor men hva vet jeg.....håper uansett hun tar ferie å dropper å legge ut alt de gjør hele tiden..

👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sliten av å se/høre hvor dårlig tid og stresset hun og andre influensere er 😅

Spesielt når de bare «kikker fort innom for å si hei» mellom slaga 🤪 Tipper de ofte lener seg godt tilbake i sofaen rett etterpå.

Anywho, håper hun logger av litt i ferien, fokuser på barna i stedet. Følgerne er her om en uke også!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med meldingene hun får på snap? Hun deler jo skjermbilder av nylig mottatte spørsmål.. Jeg sendte henne en melding for 7 dager siden og den er enda ikke åpnet🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig-grei skrev (21 minutter siden):

Hva er greia med meldingene hun får på snap? Hun deler jo skjermbilder av nylig mottatte spørsmål.. Jeg sendte henne en melding for 7 dager siden og den er enda ikke åpnet🤔

Kanskje hun finner opp spørsmål selv

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (5 timer siden):

Blir sliten av å se/høre hvor dårlig tid og stresset hun og andre influensere er 😅

Spesielt når de bare «kikker fort innom for å si hei» mellom slaga 🤪 Tipper de ofte lener seg godt tilbake i sofaen rett etterpå.

Anywho, håper hun logger av litt i ferien, fokuser på barna i stedet. Følgerne er her om en uke også!

Er en influencer på tik tok som heter "hurryliv" som ble sur fordi noen sa barna hennes var bortskjemt.. Det ville hun ha seg frabedt fordi hun jobbet tross alt OVER 100 timer i uka så barna gjorde husarbeid og fikk da gaver. Dette får de gjøre som de vil med men over 100 timer..🙈 hvordan får hun til det?  

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig-grei skrev (48 minutter siden):

Hva er greia med meldingene hun får på snap? Hun deler jo skjermbilder av nylig mottatte spørsmål.. Jeg sendte henne en melding for 7 dager siden og den er enda ikke åpnet🤔

Når man har en stor kanal som henne, så får man opp svar på innlegg uten å åpne de. Hun kan lese alle svar uten at det står som åpent. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Er en influencer på tik tok som heter "hurryliv" som ble sur fordi noen sa barna hennes var bortskjemt.. Det ville hun ha seg frabedt fordi hun jobbet tross alt OVER 100 timer i uka så barna gjorde husarbeid og fikk da gaver. Dette får de gjøre som de vil med men over 100 timer..🙈 hvordan får hun til det?  

Null stress å jobbe 100 timer i uka, det gjør jeg og. 14 timer om dagen det.. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (1 time siden):

Null stress å jobbe 100 timer i uka, det gjør jeg og. 14 timer om dagen det.. 

Med familie? ordne hus,lage måltider,følge barn på fritidsaktiviteter,følge opp med lekser, sette seg ned med barna og spørre om hvordan dagen har vært?

Hva er oppskriften? For jeg vil klare det samme 😊

Endret av elskersommer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Egentlig-grei said:

Hva er greia med meldingene hun får på snap? Hun deler jo skjermbilder av nylig mottatte spørsmål.. Jeg sendte henne en melding for 7 dager siden og den er enda ikke åpnet🤔

Hun har sagt mange ganger at hun leser meldinger gjennom en tredjeparts-app

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å sett skjermbilde av tiden Sara bruker på sosiale medier. Hun sier hun er lite på snap. Lurer på hva tiden viser på tlf hennes..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Innsidenut skrev (1 minutt siden):

Hadde vært interessant å sett skjermbilde av tiden Sara bruker på sosiale medier. Hun sier hun er lite på snap. Lurer på hva tiden viser på tlf hennes..

Å si at hun er lite på snap er jo en helt vill vrangforestilling om seg selv 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har en innmari nedlatende og ugrei måte å svsre kritikere på. Begynner å minne om oppførselen til CBE

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite
Orly skrev (23 minutter siden):

Synes hun har en innmari nedlatende og ugrei måte å svsre kritikere på. Begynner å minne om oppførselen til CBE

Influensere flest tåler ikke negativ kritikk. Ikke konstruktiv heller. Og den meldingen som hun la ut, var konstruktiv. Og helt på sin plass. Men det tåler ikke frøkna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (16 timer siden):

Med familie? ordne hus,lage måltider,følge barn på fritidsaktiviteter,følge opp med lekser, sette seg ned med barna og spørre om hvordan dagen har vært?

Hva er oppskriften? For jeg vil klare det samme 😊

Har mann, barn og eget firma. Barn i barnehage og legger seg før kl 20. Så plenty av tid til å jobbe mens ungen sover eller er i bhg :) men det er vel ingen som ønsker å jobbe så mye om det ikke trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Criador said:

Har mann, barn og eget firma. Barn i barnehage og legger seg før kl 20. Så plenty av tid til å jobbe mens ungen sover eller er i bhg :) men det er vel ingen som ønsker å jobbe så mye om det ikke trengs.

Jeg er helt skutt kl 8 jeg, så klarer ikke jobbe så mye 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprite skrev (3 timer siden):

Å si at hun er lite på snap er jo en helt vill vrangforestilling om seg selv 😂

Hun sa jo faktisk at hun er lite på tlf utenom jobb da. Greit å få med hele setningen😅

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 timer siden):

Influensere flest tåler ikke negativ kritikk. Ikke konstruktiv heller. Og den meldingen som hun la ut, var konstruktiv. Og helt på sin plass. Men det tåler ikke frøkna. 

Var den konstruktiv?😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (52 minutter siden):

Har mann, barn og eget firma. Barn i barnehage og legger seg før kl 20. Så plenty av tid til å jobbe mens ungen sover eller er i bhg :) men det er vel ingen som ønsker å jobbe så mye om det ikke trengs.

Hva gjør du når du har hentet barna? Og til de legger seg? Jobber eller har barna all fokus da. Eller kan du fortelle litt om en helt vanlig dag?  Jeg sspør fordi jeg virkelig lurer? Har jo selv to barn(noe større nå) men jeg skjønner bare ikke hvordan og når de ca 15 timene jobbes? Men når man spør om dette så gidde jo ikke influencere og svare

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (21 timer siden):

Kanskje hun finner opp spørsmål selv

 

Orly skrev (3 timer siden):

Synes hun har en innmari nedlatende og ugrei måte å svsre kritikere på. Begynner å minne om oppførselen til CBE

Nedlatende, og ikke minst BARNSLIG! Herregud hvor hun driter seg ut!! Sikkert ikke blant «fansen» 🤪, men for resten av befolkningen 😆. Flaut!!

Nå så det forresten ut som om hun har falske vipper igjen og🤪. Hykler much 😒

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...