Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

C8H10N4O2 skrev (1 time siden):

Har tanken slått deg at LM muligens ikke ønsker å bli eksponert i tiden rundt fødsel?

Skjønner det nå. Beklager 😊 Ble bare plutselig så stille på den fronten når det som regel er mye snapping fra dem sammen! Ikke noe annet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonyym97 skrev (5 timer siden):

Skjønner det nå. Beklager 😊 Ble bare plutselig så stille på den fronten når det som regel er mye snapping fra dem sammen! Ikke noe annet 

👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
marthes skrev (7 timer siden):

Ble snapping om det så fort det kom opp her…. 

Var det feil av henne?
 

Hun bekreftet også at hun ventet til det var offentlig, noe som jo er en selvfølge😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (1 time siden):

Var det feil av henne?
 

Hun bekreftet også at hun ventet til det var offentlig, noe som jo er en selvfølge😊 

Hun kan ikke gjøre noe riktig. Damed if you do, damed if you don’t

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN HERREJEMENIGUD DA!!!! Det er feil om hun snapper mye av noe eller noen, så er det feil når hun IKKE gjør det heller. Bestem dere! 
 

Venninna hennes har nettopp fått baby, og ønsket kanskje fred rundt det. Kanskje har de ikke vært mye sammen før fødsel fordi LM var på sykehuset og hun ville ha hvile før fødsel. Sara har vel også vært på litt reisefot og opptatt med flytting og butikk. Selv om man er gode venner, så trenger man ikke å trø ned hverandre i tid og utid, ei heller legge ut alt som skjer. Det var jaggu meg galt når hun la ut snap at hun besøkte henne på sykehuset også for noen uker siden. Nå er det feil at fokuset hennes ikke har vært rundt henne. Altså forstå det den som kan!! 🤷🏽‍♀️
 

Svært viktig å finne små, usakelige ting å pirke i. 

  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mhjo skrev (1 time siden):

MEN HERREJEMENIGUD DA!!!! Det er feil om hun snapper mye av noe eller noen, så er det feil når hun IKKE gjør det heller. Bestem dere! 
 

Venninna hennes har nettopp fått baby, og ønsket kanskje fred rundt det. Kanskje har de ikke vært mye sammen før fødsel fordi LM var på sykehuset og hun ville ha hvile før fødsel. Sara har vel også vært på litt reisefot og opptatt med flytting og butikk. Selv om man er gode venner, så trenger man ikke å trø ned hverandre i tid og utid, ei heller legge ut alt som skjer. Det var jaggu meg galt når hun la ut snap at hun besøkte henne på sykehuset også for noen uker siden. Nå er det feil at fokuset hennes ikke har vært rundt henne. Altså forstå det den som kan!! 🤷🏽‍♀️
 

Svært viktig å finne små, usakelige ting å pirke i. 

Noen finner alt mulig å ta SE på og de tar henne for den minste lille ting :( 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (15 timer siden):

MEN HERREJEMENIGUD DA!!!! Det er feil om hun snapper mye av noe eller noen, så er det feil når hun IKKE gjør det heller. Bestem dere! 
 

Venninna hennes har nettopp fått baby, og ønsket kanskje fred rundt det. Kanskje har de ikke vært mye sammen før fødsel fordi LM var på sykehuset og hun ville ha hvile før fødsel. Sara har vel også vært på litt reisefot og opptatt med flytting og butikk. Selv om man er gode venner, så trenger man ikke å trø ned hverandre i tid og utid, ei heller legge ut alt som skjer. Det var jaggu meg galt når hun la ut snap at hun besøkte henne på sykehuset også for noen uker siden. Nå er det feil at fokuset hennes ikke har vært rundt henne. Altså forstå det den som kan!! 🤷🏽‍♀️
 

Svært viktig å finne små, usakelige ting å pirke i. 

Må si meg enig.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/21/2022 at 9:31 PM, mhjo said:

MEN HERREJEMENIGUD DA!!!! Det er feil om hun snapper mye av noe eller noen, så er det feil når hun IKKE gjør det heller. Bestem dere! 
 

Venninna hennes har nettopp fått baby, og ønsket kanskje fred rundt det. Kanskje har de ikke vært mye sammen før fødsel fordi LM var på sykehuset og hun ville ha hvile før fødsel. Sara har vel også vært på litt reisefot og opptatt med flytting og butikk. Selv om man er gode venner, så trenger man ikke å trø ned hverandre i tid og utid, ei heller legge ut alt som skjer. Det var jaggu meg galt når hun la ut snap at hun besøkte henne på sykehuset også for noen uker siden. Nå er det feil at fokuset hennes ikke har vært rundt henne. Altså forstå det den som kan!! 🤷🏽‍♀️
 

Svært viktig å finne små, usakelige ting å pirke i. 

Nesten som jeg tror at noen brukere gjør det med vilje, slik at konstruktiv kritikk forsvinner i kvalme. 
men influensere tar aldri opp den konstruktive kritikken, kun det negative.. 

Et paradoks det der 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde jo skjønne at når hun nevner på IG at hun vil tape 100 tusen kroner om de to feriene nå går i vasken pga streik.. at det vil avisen kaste seg over og lage en story om

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Hun burde jo skjønne at når hun nevner på IG at hun vil tape 100 tusen kroner om de to feriene nå går i vasken pga streik.. at det vil avisen kaste seg over og lage en story om

 

 

Ingen sympati fra meg om hun taper de pengene. Hun har nok til salt i maten uansett. De det er synd på, er de som har spinka og spart til en tur og taper pengene sine. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, elskersommer said:

Hun burde jo skjønne at når hun nevner på IG at hun vil tape 100 tusen kroner om de to feriene nå går i vasken pga streik.. at det vil avisen kaste seg over og lage en story om

 

 

 

32 minutter siden, Bibbi_ said:

Ingen sympati fra meg om hun taper de pengene. Hun har nok til salt i maten uansett. De det er synd på, er de som har spinka og spart til en tur og taper pengene sine. 

Er det ikke her forsikring kommer inn i bildet?
eller får man ikke dekket tap pga streik:klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, **Marshmallow** said:

 

Er det ikke her forsikring kommer inn i bildet?
eller får man ikke dekket tap pga streik:klo: 

Forsikring dekker ikke streik nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rosa Sitron said:

Forsikring dekker ikke streik nei.

Da lærte jeg noe nytt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara har virkelig stått på i det siste😊 Nytt hus og alt hva det innebærer av pakking og flytting. Åpnet en ny butikk - og kjærligheten har igjen banket på. Alt ser ut til å gå bra og det har hun fortjent. Unner henne ferien som står for døren, og håper de får være friske denne gangen. Så får vi håpe streiken ikke ødelegger.

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, Sharp75! said:

 

Screenshot_20220623_225905_com.android.chrome.jpg

For selve flyturen ja, men ikke hotellet/aktiviteten på adkomst stedet. Hjelper ikke om du kommer 10 timer senere om konserten er over.

Forsikringen dekker ikke, men flyselskapet er pliktig til å gi deg ny flytur/ kompensere flyturen. 

 

 

Screenshot_20220624-040229_Chrome.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Heartgirl skrev (På 21.6.2022 den 23.04):

Noen finner alt mulig å ta SE på og de tar henne for den minste lille ting :( 

Det ble stilt spørsmål ved, nå må dere ta revv i seila, rull inn puppen og slutt å bli så jævla hårsår på vegne av fremmede folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
**Marshmallow** skrev (På 22.6.2022 den 22.08):

Nesten som jeg tror at noen brukere gjør det med vilje, slik at konstruktiv kritikk forsvinner i kvalme. 
men influensere tar aldri opp den konstruktive kritikken, kun det negative.. 

Et paradoks det der 🙄

Det er tilnærmet null konstruktiv kritikk her inne. Sara sin tråd er en ren og skjær sladretråd, med forsvarende innspill fra fans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 timer siden):

Ingen sympati fra meg om hun taper de pengene. Hun har nok til salt i maten uansett. De det er synd på, er de som har spinka og spart til en tur og taper pengene sine. 

Ikke fra meg heller. Å det var vel ca 200 svar på artikkelen på Facebook og ikke noen ga henne sympati 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...