Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Nidaros3

Hun linker sykdommen sin opp mot p-pillebruk, det kan man se under highlights på ig. Og hun viser til at mange mener de har blitt bra av diverse symptomer etter slutt av p-preparater. Og jeg holder med de. Jeg var på vei inn i en depresjon da jeg valgte å slutte på p-piller, og symptomene opphørte kort tid etterpå. Jeg hadde også andre symptomer på mer fysiske plager som jeg ikke har merket noe til etter p-pilleslutt, så i mitt hode ligger det absolutt noe i det hun snakker om der. Men det er jo bare spekulasjoner fra de/oss som mener p-preparater har en veldig negativ virkning på kroppen. Jeg har hvertfall valgt som SE, å kutte ut alle slike ting, og nyter nå en naturlig hormonbalanse, og null symptomer på diverse som kan linkes mot p-piller 🤗 for ordens skyld bestemte jeg meg for å slutte med p-piller for godt før jeg visste at SE i det hele tatt eksisterte, jeg er bare glad dette har blitt belyst og stiller meg derfor bak påstandene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ang. ME så vet jeg at ene legen jeg har gått til (nyutdanna fastlege) har ME. Så det er jo ikke sånn at ikke det går an at man blir bedre eller noe sånt. Alle med ME er jo ikke like. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (13 timer siden):

Hun linker sykdommen sin opp mot p-pillebruk, det kan man se under highlights på ig. Og hun viser til at mange mener de har blitt bra av diverse symptomer etter slutt av p-preparater. Og jeg holder med de. Jeg var på vei inn i en depresjon da jeg valgte å slutte på p-piller, og symptomene opphørte kort tid etterpå. Jeg hadde også andre symptomer på mer fysiske plager som jeg ikke har merket noe til etter p-pilleslutt, så i mitt hode ligger det absolutt noe i det hun snakker om der. Men det er jo bare spekulasjoner fra de/oss som mener p-preparater har en veldig negativ virkning på kroppen. Jeg har hvertfall valgt som SE, å kutte ut alle slike ting, og nyter nå en naturlig hormonbalanse, og null symptomer på diverse som kan linkes mot p-piller 🤗 for ordens skyld bestemte jeg meg for å slutte med p-piller for godt før jeg visste at SE i det hele tatt eksisterte, jeg er bare glad dette har blitt belyst og stiller meg derfor bak påstandene. 

Holder med, etter 10+ år på p-pillen var jeg helt nummen og hadde typ ingen følelser igjen…alt var bare helt..flatt. Så glad jeg slutta.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske kult å se hva hun får til. Med det nye huset, den nye butikken, kjærligheten, alt. Alt går så bra for henne nå - det må være en nydelig følelse. Det hadde hun sikkert aldri sett for seg for mange år siden!🥺 Skulle ønske vi kunne unne alle det samme, istedet for å være sjalue og pirke på samme teite ting hele tida

 

  • Liker 26
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (47 minutter siden):

Det er ganske kult å se hva hun får til. Med det nye huset, den nye butikken, kjærligheten, alt. Alt går så bra for henne nå - det må være en nydelig følelse. Det hadde hun sikkert aldri sett for seg for mange år siden!🥺 Skulle ønske vi kunne unne alle det samme, istedet for å være sjalue og pirke på samme teite ting hele tida

 

Jeg unner henne alt det hun har fått til.. tjener egne penger,betale skatt.  Og i motsetning til ett annet par så virker det som at hun er ærlig og gjør jobben sin. At hun sender ut det hun skal av varer. 

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nillani skrev (På 15.6.2022 den 17.52):

Denna influenseren her er så perfekt, gjør alt rett, reflekterer, sier de rette tingene til rett tid, er så fornuftig og voksen. Elsker å fronte det 'normale" og naturlige, selv om hun ikke er helt der selv, med sminke, vipper, silikon, extentions og sikkert enda mer..Nok en influenser som møter seg selv i døra. Har til og med en mr.secret i livet sitt. Det hadde jeg å når jeg gikk på barneskolen. Ikke det at det er så viktig å vite hvem han er, men blir litt dumt. Man trenger ikke eksponere folk selv om man ikke holder de hemmelig. 

Sminker er det da mange som bruker… jeeez

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (På 14.6.2022 den 22.28):

Hvor er kontaktinfo da?

På fb skriver folk at de ikke får svar. SE kan vel svare meg her inne da, hva er galt med det?

Regner med hun har rent mel i posen. 
 

Og; jeg spør etter fakta, ikke synsing. Kanskje noen er bedre på Google enn meg.

På nettsiden🙄🙄🙄

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (15 timer siden):

Det er ganske kult å se hva hun får til. Med det nye huset, den nye butikken, kjærligheten, alt. Alt går så bra for henne nå - det må være en nydelig følelse. Det hadde hun sikkert aldri sett for seg for mange år siden!🥺 Skulle ønske vi kunne unne alle det samme, istedet for å være sjalue og pirke på samme teite ting hele tida

 

Å jeg kunne ønske man sluttet å dra sjalusikortet bare fordi noen er kritiske til ting. 
Hva skal man være sjalu på mrner du?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (3 timer siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Bra det, men fjern siste spekulasjon da, navnet på personen som ikke skal være med her.... 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men en ting jeg har tenkt på… hun og Lene Mari er jo så gode venner, men hvor er Sara nåå som Lene M har fått barn? Hun legger jo bare ut om huset, careless, huset 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (8 minutter siden):

Men en ting jeg har tenkt på… hun og Lene Mari er jo så gode venner, men hvor er Sara nåå som Lene M har fått barn? Hun legger jo bare ut om huset, careless, huset 🥺

Nok en gang så er det bra hun ikke legger ut noe om sin gravide/ikke gravide veninne. Vi må ikke vite om hvordan hun har det

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Nok en gang så er det bra hun ikke legger ut noe om sin gravide/ikke gravide veninne. Vi må ikke vite om hvordan hun har det

Men det var jo akkurat det hun gjorde når hun var gravid!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (52 minutter siden):

Men en ting jeg har tenkt på… hun og Lene Mari er jo så gode venner, men hvor er Sara nåå som Lene M har fått barn? Hun legger jo bare ut om huset, careless, huset 🥺

Har tanken slått deg at LM muligens ikke ønsker å bli eksponert i tiden rundt fødsel?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 time siden):

Men det var jo akkurat det hun gjorde når hun var gravid!!

Gjorde hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C8H10N4O2 skrev (1 time siden):

Har tanken slått deg at LM muligens ikke ønsker å bli eksponert i tiden rundt fødsel?

Om veninnen føler hun ser ut som en hvalross,mye vann i kroppen så er kanskje ikke SoMe første sted man vil ha bilde av seg selv. Nå mener ikke jeg at LM er slik altså. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...