Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

skruf skrev (10 minutter siden):

Pilotfrue er også hjemmeværende/jobber hjemmefra, gedigen villa og en mann som jobber turnus. De har vaskehjelp, i tillegg benytter de seg av et firma som vasker klærne deres. Så de tar ikke klesvasken selv engang 

Men hvorfor ikke tenker jeg? Sara har kjøpt seg et stort hus (stort hus=mere plass å rote på) i tillegg er hun åpen om at hun er ustrukturert og rotete når det kommer til vasking og holde huset i orden. Har man økonomi til det så ser jeg ikke problemet med å betale seg fri for husvasken. Det er utrolig mange som har vaskehjelp, flere i omgangskretsen min benytter seg av det uten at de har flust med penger. Man kjøper seg fri; kan heller bruke timene det tar å vaske på kjekkere gjøremål 

Har flere ganger vurdert tanken jeg også, men for min del så har jeg rutine på det og liker å gjøre ting på min måte. Pluss jeg hadde sikkert ryddet og vasket før vaskehjelpa kom sånn at hun/han ikke skulle ha syntes det var så møkkete her😆

Men om hun velger vaskehjelp så må hun rydd før de kommer. Dette er jo nesten ett krav om de skal ha mulighet for å vaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (1 time siden):

Hun er hjemmeværende. De fleste som jobber fullt vasker selv, så det burde hun få til. Ikke bruker hun så mye tid på rydding heller så det frigjør jo tid til vasking😂😂

Når begynte hjemmeværende bl.a å betale skatt å tjene penger til å ha råd til et hus til 11 millioner? 🙄 Sånn var det iallefall ikke når jeg var hjemmeværende 🙄

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Når begynte hjemmeværende bl.a å betale skatt å tjene penger til å ha råd til et hus til 11 millioner? 🙄 Sånn var det iallefall ikke når jeg var hjemmeværende 🙄

Jeg er hjemmeværende 🙈🙈 er nok ett hav unna hus til 11 Millmen jeg har derimot 2 vakre og selvstendig døtre som slipper og ha livet og huset brettet ut på SoMe

 

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun har vaskehjelp eller ikke er vel ikke noe å henge seg opp i, bare håper det er hvit vaskehjelp

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 minutter siden):

Jeg er hjemmeværende 🙈🙈 er nok ett hav unna hus til 11 Millmen jeg har derimot 2 vakre og selvstendig døtre som slipper og ha livet og huset brettet ut på SoMe

 

👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor reelt er det at kommunen kan bygge noe ganske inntil hennes veranda? Så på snappen hennes hvor nærme det faktisk var, og hvor tett innpå vinduene i underetasjen det var i tillegg. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (2 timer siden):

Hun er hjemmeværende. De fleste som jobber fullt vasker selv, så det burde hun få til. Ikke bruker hun så mye tid på rydding heller så det frigjør jo tid til vasking😂😂

Vasking og rydding er jo content for snappen iallefall🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Birdo skrev (20 timer siden):

Er jo smakssak da, hun som har diagnose i bunn og er alene vil jo kanskje ikke ha stor hage å stelle. Det ville ikke jeg hatt hvert fall, er meget fornøyd med de få kvadratmeterne med hage vi har her😅

Men hun vil jo ha hage, hun ville jo kjøpe det området. For 11 mill kunne hun kjøpt et annet hus med hage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Vet du hva som er skremmende?  Det er så skremme at andre mennesker vet så mye om to små barn. At vi vet hvor i huset de sover.. at vi vet hvor stor plen foreldrene har,,at vi vet at de får sitt eget bad.. at vi nå får vite at lekekamerater bor i samme gate.. at de har en ballbinge i nærheten av huset.. Alle disse tingene burde ikke vi vite 😟 hele dette influencer livet er så fryktelig trist

Det er jeg enig i. Men det et en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Nå er det jo at SE har en kronisk sykdom som gjør at hun ikke har den energien som det mange av oss andre har. Jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde vært hjemmeværende med en kronisk sykdom. Hadde fått rengjøringshjelp. 

Ser da ikke ut som hun ikke har energi som de fleste av oss? Da skal iallefall jeg få en utredning. Alt hun får gjort og reise hit og dit. Har hun hatt en dag eller to der hun ikke har hatt noe planer de siste månedene?  Men handler vell kanskje mer om hva man prioriterer da. Det er jo en annen sak. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Vet du hva som er skremmende?  Det er så skremme at andre mennesker vet så mye om to små barn. At vi vet hvor i huset de sover.. at vi vet hvor stor plen foreldrene har,,at vi vet at de får sitt eget bad.. at vi nå får vite at lekekamerater bor i samme gate.. at de har en ballbinge i nærheten av huset.. Alle disse tingene burde ikke vi vite 😟 hele dette influencer livet er så fryktelig trist

Akkurat det der tenke jeg på. Hun kunne vise hvor barnerommene skulle være og døren til hvor man kunne gå inn og ut. Men hvordan rommene er eller hvordan farge de skulle ha det valgte hun å holde privat. Tror jeg heller hadde valgt å dele veggfargen enn plasseringen. 😱

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (28 minutter siden):

Hvor reelt er det at kommunen kan bygge noe ganske inntil hennes veranda? Så på snappen hennes hvor nærme det faktisk var, og hvor tett innpå vinduene i underetasjen det var i tillegg. 

Tenkte litt på det samme.. ser jo ut som at deler av terrassen er over området til kommunen.. eller er det ikke slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Heartgirl skrev (2 timer siden):

Det er hun som skal trives og ikke vi. Så lenge hun trives er det fint :) 

 

Hun trives jo ikke. Har jo klagd på den uteplassen siden hun kjøpte 😂😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde skrevet «krig», eller formulert meg annerledes så noen ikke overtolke det til der værste. BEKLAGER!

Nå mente jeg mer som et ordtak «er det rart det er krig» ifb med at det er ikke rart at det er baksnakking, mobbing, trakassering osv, alt i negativ retning, når jeg skrev det. Jeg sammenligner såklart ikke Sara med Krig i Afghanistan og alle andre land det er krig i. Beklager hvis jeg krenket noen ved å skrive det, var overhode ikke slik jeg mente det…….

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (49 minutter siden):

Hvor reelt er det at kommunen kan bygge noe ganske inntil hennes veranda? Så på snappen hennes hvor nærme det faktisk var, og hvor tett innpå vinduene i underetasjen det var i tillegg. 

Er det regulert som friområde et det i utgangspunktet ikke lov å bygge der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (25 minutter siden):

Akkurat det der tenke jeg på. Hun kunne vise hvor barnerommene skulle være og døren til hvor man kunne gå inn og ut. Men hvordan rommene er eller hvordan farge de skulle ha det valgte hun å holde privat. Tror jeg heller hadde valgt å dele veggfargen enn plasseringen. 😱

Ja, det ga jo ikke mening. "Det er privat og de skal få ha det for seg selv". Selvfølgelig skal de det! Men nå har hun allerede delt altfor mye om hvor huset er (var ikke vanskelig å finne hvis man ville på Finn den gangen, selv om hun ikke ville dele linken), hvordan planløsningen er inne, og informasjon om uteområdet til at det ikke er vanskelig å treffe på hverken henne eller barna. Hadde vært mer logisk å holde de ytre forholdene utenfor og bare delt innredningen av rommene. Det henger jo ikke på greip. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loveless skrev (På 10.6.2022 den 20.13):

For et fint hus ho har kjøpt seg! Men jeg håper ho ikke skal male, for det kan ho ikke 🤭 

For meg var det veldig merkelig planløsning og oppsiktsvekkende små rom og fullt av rare hjørner overalt.

Interiøret er også litt utdatert.

Men bra hun er fornøyd! Er tross alt hun som skal bo der. 😅

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (2 timer siden):

Er det regulert som friområde et det i utgangspunktet ikke lov å bygge der. 

Ah, får håpe det fortsetter å være friområdet så hun slipper å ha noe bygg i fanget plutselig:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomten er jo nesten 1 mål så litt hage har hun jo sikkert. merkelig alt folk skal legge seg borti.. huset/kjøkkenet er jo fra 2016, så å si det er umoderne er jo snodig, skal man pusse opp kjøkkenet hvert år for at det skal være moderne nok? Hun har ikke vist utleiedelen, har hun? 

  • Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, cHg said:

Hvor reelt er det at kommunen kan bygge noe ganske inntil hennes veranda? Så på snappen hennes hvor nærme det faktisk var, og hvor tett innpå vinduene i underetasjen det var i tillegg. 

Det er vel lnf-område eller noe,  så ganske liten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...