Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

ikke søren om den dama har lavt energinivå😂 har hun i det hele tatt fått flyttet inn alt fra forrige huset og inn i det nye? Syns jeg så på snappen hennes igår at hun er i full gang med å male?!😂😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smurfii skrev (54 minutter siden):

ikke søren om den dama har lavt energinivå😂 har hun i det hele tatt fått flyttet inn alt fra forrige huset og inn i det nye? Syns jeg så på snappen hennes igår at hun er i full gang med å male?!😂😂

Ja..? Malte hele stua og kjøkkenet før jeg flytta inn alle møblene i huset mitt🤷🏻‍♀️ Dumt å vente med å male til møblene er på plass.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia88 skrev (5 minutter siden):

Ja..? Malte hele stua og kjøkkenet før jeg flytta inn alle møblene i huset mitt🤷🏻‍♀️ Dumt å vente med å male til møblene er på plass.. 

😂 hastverk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia88 skrev (26 minutter siden):

Ja..? Malte hele stua og kjøkkenet før jeg flytta inn alle møblene i huset mitt🤷🏻‍♀️ Dumt å vente med å male til møblene er på plass.. 

Ganske sikker på at de fleste gjør dette, ja😃

 

Smurfii skrev (21 minutter siden):

😂 hastverk

Evt smart da, om man vet at man skal male uansett🤷🏻‍♀️

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (11 minutter siden):

Ganske sikker på at de fleste gjør dette, ja😃

 

Evt smart da, om man vet at man skal male uansett🤷🏻‍♀️

Hun har mer energi enn meg hvertfall, det skal hun søren meg ha!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Smurfii skrev (8 minutter siden):

Hun har mer energi enn meg hvertfall, det skal hun søren meg ha!

Hun har mer energi enn de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (På 12.6.2022 den 16.01):

Er nok snart en link til ett vaskefirma som hun kommer til og ha ett samarbeid med🙈

I wish😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig flott med de ordningene vi har her i Norge med tanke på at man får sykepenger/ uførepensjon etc dersom man midlertidig eller er varig utav arbeidslivet. Men samtidig så må jeg innrømme at jeg klør meg litt ekstra i hode når jeg ser på SE og hennes liv ( ihvertfall slik hun fremstiller det via sosiale medier). Meningen med en uføretrygd er jo for de som er VARIG utav stand til å jobbe å aldri kommer seg tilbake i jobb… og her har SE hatt uføretrygd i noen få år før hun «plutselig» ble frisk og kan jobbe fulltid som influenser ? Her bør kanskje vurderingskriteriene strammes kraftig inn ? Jeg er også sliten etter jobb hverdag å sover store deler av fritiden min. Men heey, thats life. Dersom alle skulle fått uføretrygd for det de var sliten så hadde jaggu verden ikke gått rundt…

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypåkg2020 skrev (5 minutter siden):

Syns det er veldig flott med de ordningene vi har her i Norge med tanke på at man får sykepenger/ uførepensjon etc dersom man midlertidig eller er varig utav arbeidslivet. Men samtidig så må jeg innrømme at jeg klør meg litt ekstra i hode når jeg ser på SE og hennes liv ( ihvertfall slik hun fremstiller det via sosiale medier). Meningen med en uføretrygd er jo for de som er VARIG utav stand til å jobbe å aldri kommer seg tilbake i jobb… og her har SE hatt uføretrygd i noen få år før hun «plutselig» ble frisk og kan jobbe fulltid som influenser ? Her bør kanskje vurderingskriteriene strammes kraftig inn ? Jeg er også sliten etter jobb hverdag å sover store deler av fritiden min. Men heey, thats life. Dersom alle skulle fått uføretrygd for det de var sliten så hadde jaggu verden ikke gått rundt…

Når man har uføretrygd kan man jobbe hvis man er i form. Da blir trygden selvsagt trukket. 

NAV synes det er supert hvis en som er uføretrygdet kan jobb litt når han/hun er i form og for en som er ufør kan det være godt å komme seg ut for å jobbe litt. 

Jeg synes det er stygt gjort å kritisere andre menneskers ufør for vi kjenner ikke til hvordan de har det helsemessig. 

Grunnen til at jeg reagerer på det er fordi jeg holder på å bli 50% ufør selv. 

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som liker Sara E. Men som mange andre er også jeg kritisk til enkelte ting hun gjør og foretar seg. Det å være syk- ha en diagnose, som i hennes tilfelle er ME, er ikke ensbetydende med at hun forblir syk resten av livet. Hun er en av de heldige som har greid å bli såpass frisk at hun kan jobbe. Hvorfor ikke glede seg over det. Nå har hun kjøpt seg nytt hus - gir seg selv og barna en ny start. Huset er ikke etter min smak, ikke summen på 11 mill.heller, men hvorfor kritisere alt fra små rom, hvordan hun maler, farger, innredning , hva hun henger på veggen og møbler hun har kjøpt.  Til og med at hun har for mye energi blir kritisert. For ikke å glemme at hun nå trenger vaskehjelp. Jammen glad jeg ikke er en Influencer.

  • Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler hun går rundt å skal overbevise hvor fornøyd hun er med alt som har blitt kommentert her inne på snappen sin i dag? 😅 Alt fra det hun har av hage, til rommene osv osv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (12 timer siden):

Jeg er en av de som liker Sara E. Men som mange andre er også jeg kritisk til enkelte ting hun gjør og foretar seg. Det å være syk- ha en diagnose, som i hennes tilfelle er ME, er ikke ensbetydende med at hun forblir syk resten av livet. Hun er en av de heldige som har greid å bli såpass frisk at hun kan jobbe. Hvorfor ikke glede seg over det. 

Det jeg tror mange reagerer på er at hun av og til sier at hun fortsatt har dårlige dager pga sykdommen. Men hvorfor kan hun ikke vise den siden av seg selv også? Alt skal liksom være et glansbilde på Snap og da mister hun jo også litt troverdighet.  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (20 timer siden):

🏻
Krysser fingrer for at den grusomme beige fiskegarn-greia hu hadde hengende på stueveggen ikke blir med på flyttelasset 🥵

Mykje kritisering av korleis ho har det i huset, at ho i allefall ikkje er interiørdesignar, fiskegarngreia osv.. Om ho tykkjer det er fint, så må ho få lov til å  ha det vell☺️ Det er ting å kritisere SE for, men korleis ho vil ha det i heimen SIN har me ingenting med. Det er ho som skal trivast og kjenne seg heime der!☺️

  • Liker 15
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Prøvere skrev (26 minutter siden):

Mykje kritisering av korleis ho har det i huset, at ho i allefall ikkje er interiørdesignar, fiskegarngreia osv.. Om ho tykkjer det er fint, så må ho få lov til å  ha det vell☺️ Det er ting å kritisere SE for, men korleis ho vil ha det i heimen SIN har me ingenting med. Det er ho som skal trivast og kjenne seg heime der!☺️

Mye kritisering av oss som kritiserer og. Er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for at hun ikke kommer til å filmer rommene til barna eller stuen nede siden det er barnas område, ergo vil hun ikke eksponere det. Kunne ønske flere hadde gjort som Sara. Hun har gjort ei skikkelig positiv helomvending og eksponere ikke barna lengre. Hun har kjøpt hus til 11mill til seg selv og barna uten at barna måtte bidra med å få penger inn på kontoen hennes. I motsetning til andre i samme bransje som tjener grovt på barna sine

  • Liker 29
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (17 minutter siden):

Mye kritisering av oss som kritiserer og. Er det greit?

Sikkert ikkje, og eg ville eigentleg la vere, men akkurat dette syns eg blei alt for dumt. Det viser i grunn berre kvifor eg aldri ønsker å ha besøk i redsel for at huset ikkje er på stell nok for andre. Men no skal eg gi meg å kritisera her inne, så blir det opp til deg og andre kva de vel å kritisera vidare☺️ Beklagar om du blei lei deg for måten eg tok det opp på, det var aldri meininga å verke spydig eller å gjere nokon lei seg! Ha ein fin dag vidare😊

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (18 minutter siden):

Tommel opp for at hun ikke kommer til å filmer rommene til barna eller stuen nede siden det er barnas område, ergo vil hun ikke eksponere det. Kunne ønske flere hadde gjort som Sara. Hun har gjort ei skikkelig positiv helomvending og eksponere ikke barna lengre. Hun har kjøpt hus til 11mill til seg selv og barna uten at barna måtte bidra med å få penger inn på kontoen hennes. I motsetning til andre i samme bransje som tjener grovt på barna sine

Men hun fortalte alle hvor soverommene deres er i huset og døren til hvor man kommer seg ut og inn i den etasjen🙈 Det hadde ikke jeg gjort iallefall. Hun skal jo ikke sove i samme etasje engang også viser hun slikt...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gråt i natt etter å ha vært innom her og lest alt drittet folk spyr ut av seg. Skjønner dere ikke haters hvor hardt det kan gå inn på et menneske å lese så mye fælt om seg selv? 

  • Liker 10
  • Hjerte 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot SE, jeg syntes hun er skikkelig heldig som har ett så flott hus. Men, det handler veldig mye og ofte om å kjøpe ting, kjøpe ditten og datten, enten det er en ferie, nye klær,møbler til inne, møbler ute, dekor ,spa behandlinger,ferier osv. Blir så mye fokus på ting som koster penger. Det syntes jeg er litt synd. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (4 timer siden):

Tommel opp for at hun ikke kommer til å filmer rommene til barna eller stuen nede siden det er barnas område, ergo vil hun ikke eksponere det. Kunne ønske flere hadde gjort som Sara. Hun har gjort ei skikkelig positiv helomvending og eksponere ikke barna lengre. Hun har kjøpt hus til 11mill til seg selv og barna uten at barna måtte bidra med å få penger inn på kontoen hennes. I motsetning til andre i samme bransje som tjener grovt på barna sine

Er du seriøs? El har du bare fulgt henne siste året? Grunnen til at hun ikke eksponerer barna lengre er fordi hun fikk Så nye kritikk for det🙄

Jeg husker veldig godt, ikke så altfor lenge siden, at hun filmet guttungen løpende rundt i bh’en hennes el noe sånt utenfor🙄. Mens hun holdt på å le seg i hel🙄. For hundretusener av følgere🙄. Har vært myyyyye eksponering der du. 
Godt hun har sluttet med det!!! Det er bra!!! Men hun hadde nok fortsatt den dag i dag uten all kritikken 🙄
 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...