Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (11 minutter siden):

Har vært kritisk til henne flere ganger jeg, så ingen sleiking her gitt👍🏻 
 

Hadde hun snakket om alt dette «elsk deg selv for den du er», dyttet kropp i skjermen og latet som ingen ting er fikset på - så skulle jeg vært med på det. Men hun har alltid vært ærlig på at hun har gjort inngrep, og da ser jeg ikke problemet🤷🏻‍♀️  Det er lov å angre på hva man gjorde da man var yngre, og det er mye lettere å tro på en som faktisk har vært gjennom det. 
 

Hva bikiniene angår, jeg har brukt såå mye penger på badetøy og aldri funnet noe som har passet/vært flatterende. Jeg prøvde meg på Careless nå etter at venninnnen min viste meg sin - og det er første gang i mitt voksne liv jeg har følt meg vell nok til å dra på stranda. Jeg har kost meg på stranda med barnet mitt uten å tenke på hvordan jeg ser ut. Og det er mange som mener det samme, det ser jeg overalt på div grupper. Så hvorfor ikke bare være glad for at det finnes folk som sørger for at andre føler seg bra?

Sier meg enig. SE er virkelig den eneste av ALLE «elsk deg selv som du er» influensere som faktisk står for det budskapet. Respekt til henne for det. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Suluso
Birdo skrev (19 minutter siden):

Har vært kritisk til henne flere ganger jeg, så ingen sleiking her gitt👍🏻 
 

Hadde hun snakket om alt dette «elsk deg selv for den du er», dyttet kropp i skjermen og latet som ingen ting er fikset på - så skulle jeg vært med på det. Men hun har alltid vært ærlig på at hun har gjort inngrep, og da ser jeg ikke problemet🤷🏻‍♀️  Det er lov å angre på hva man gjorde da man var yngre, og det er mye lettere å tro på en som faktisk har vært gjennom det. 
 

Hva bikiniene angår, jeg har brukt såå mye penger på badetøy og aldri funnet noe som har passet/vært flatterende. Jeg prøvde meg på Careless nå etter at venninnnen min viste meg sin - og det er første gang i mitt voksne liv jeg har følt meg vell nok til å dra på stranda. Jeg har kost meg på stranda med barnet mitt uten å tenke på hvordan jeg ser ut. Og det er mange som mener det samme, det ser jeg overalt på div grupper. Så hvorfor ikke bare være glad for at det finnes folk som sørger for at andre føler seg bra?

Jaja, du om det. Hvis du kan nyte bikinien din som kanskje er lagd av fattige arbeidere, som jobber 14-16 timer i døgnet hver dag, og hvor til og med barnearbeid er tillat, så værsågod! Nyt sommeren…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (13 minutter siden):

Jaja, du om det. Hvis du kan nyte bikinien din som kanskje er lagd av fattige arbeidere, som jobber 14-16 timer i døgnet hver dag, og hvor til og med barnearbeid er tillat, så værsågod! Nyt sommeren…

Hvor står det at den er laget sånn?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ranter på snapchat når hun får nok skjønner jeg, hun er menneske hun også som har en grense, selv om det ropes høyt at hun er offentlig person å må tåle det. Nei, man MÅ faktisk ikke det. Det er ikke opp til andre å bestemme hva noen skal, bør og må tåle. Det er et idiotisk utsagn som kommer for å forsvare det som kan kategoriseres som mobbing, låvmålt pirking, sjalusi og misunnelse eller bare generelt som unnskyldning for å være vanskelig og surmugga. Da er det godt å ha en slik ytring å gjemme seg bak - at man har ytringsfrihet her til lands altså, det må man tåle som offentlig person 🫢 Man blir vel faens så lei av alle Karene som absolutt har noe å si om hver minste lille ting. Som om man tror man vet alt. 
Den tilbakemeldingen var heller ikke mye konstruktiv i mine øyne, men heller frekt og måten det ble skrevet på fremsto svært spydig.

 

So what da…… så farger SE håret. Hun har silikon, som hun er ærlig på, og hun har kanskje satt på falske vipper 🤷🏽‍♀️ digg å slippe maskara, og det er ikke noe som er forevig som mange kosmetiske inngrep. Hun angrer på silikonen. Synes fortsatt hun har gode verdier. Hun viser frem strekkmerker, cellulitter, åreknuter og later ikke som om alt er bare fryd og gammen. Hun viser livet på godt og vondt. Man trenger ikke være helt hippi uten såpe for å være naturlig, og mye ligger også i hva man deler, hvordan man deler det og generelt hva man står for. 
 

Det er ikke alt jeg er enig med Sara i heller, men generelt synes jeg hun fremstår som god og med sunne verdier. Vil heller ha Sara som forbilde for barna mine, enn at de skal lese hva gretne og surmugga folk her inne skriver. Forbilder 😌 sånn typ hvis jeg måtte velge

  • Liker 25
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Ville91 skrev (6 minutter siden):

Ser ingenting om SE her.

Tror ikke FN tenker på å nevne henne. Men, gi meg navnet på en fabrikk i Kina som ikke driver med både barnearbeid og «slavedrift» hvor arbeiderene har null organisasjondrett.

Jeg har jobbet i Kina i 3år, utplassert av ett internasjonalt selskap, og jeg kan love deg at dette dessverre er sannheten. Ingen fabrikkarbeidere i Kina har ett verdig arbeidsliv.

Endret av Suluso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (40 minutter siden):

Jaja, du om det. Hvis du kan nyte bikinien din som kanskje er lagd av fattige arbeidere, som jobber 14-16 timer i døgnet hver dag, og hvor til og med barnearbeid er tillat, så værsågod! Nyt sommeren…

Jepp, jeg nyter!😃 

Man må nesten bare stole på bedriftene når de sier at fabrikkene har alt på stell og sertifikatene på plass. Med tanke på hvor mye av klærne og tingene som selges her i Norge som er laget i Kina, så sitter man ikke igjen med mange alternativene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Birdo skrev (3 minutter siden):

Jepp, jeg nyter!😃 

Man må nesten bare stole på bedriftene når de sier at fabrikkene har alt på stell og sertifikatene på plass. Med tanke på hvor mye av klærne og tingene som selges her i Norge som er laget i Kina, så sitter man ikke igjen med mange alternativene. 

Du nyter at du endelig har fått deg en bikini som du kan vise deg fram i, som kanskje er sydd av barnehender? 
Du gjør meg kvalm!!!

Ta deg 10 min å les om mangel på rettigheter som arbeider i Kina, eller, vent! Da kan du ikke NYTE lenger, og det kan vel bli litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (10 minutter siden):

Du nyter at du endelig har fått deg en bikini som du kan vise deg fram i, som kanskje er sydd av barnehender? 
Du gjør meg kvalm!!!

Ta deg 10 min å les om mangel på rettigheter som arbeider i Kina, eller, vent! Da kan du ikke NYTE lenger, og det kan vel bli litt ubehagelig.

Såfremt du ikke kan komme med beviser på at disse klærne faktisk er sydd av barnehender, så er jeg ferdig med denne diskusjonen. 
 

I mellomtiden så stoler jeg på at bedriften snakker sant ang fabrikken klærne er sydd i og NYTER en sommer uten å gjemme meg bort🥰

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (1 time siden):

hva er det du kritiserer da? silikonpuppene? Extensions? 

Det er klart det blir feil og gå ut på SoMe og fremme en sunn og naturlig kropp om du har silikon i pupper,rumpe og Restylane i leppene.. men sminke og f.eks løshår,negler synes jeg ikke inngår her 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Birdo skrev (4 minutter siden):

Såfremt du ikke kan komme med beviser på at disse klærne faktisk er sydd av barnehender, så er jeg ferdig med denne diskusjonen. 
 

I mellomtiden så stoler jeg på at bedriften snakker sant ang fabrikken klærne er sydd i og NYTER en sommer uten å gjemme meg bort🥰

Som sagt, du kan jo nevne 1 fabrikk i Kina som behandler arbeiderene sine med verdighet, og som ikke har ansatte som er barn.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (8 minutter siden):

Som sagt, du kan jo nevne 1 fabrikk i Kina som behandler arbeiderene sine med verdighet, og som ikke har ansatte som er barn.

Lykke til!

Nå er vel du som kommer med en påstand her, og dermed også bør stå for bevisbyrden😊 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Birdo skrev (8 minutter siden):

Nå er vel du som kommer med en påstand her, og dermed også bør stå for bevisbyrden😊 

Du har jo allerede bikinien, må jo være en smal sak å dele sertifikatene, og hvem som har utstedt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (57 minutter siden):

Du nyter at du endelig har fått deg en bikini som du kan vise deg fram i, som kanskje er sydd av barnehender? 
Du gjør meg kvalm!!!

Ta deg 10 min å les om mangel på rettigheter som arbeider i Kina, eller, vent! Da kan du ikke NYTE lenger, og det kan vel bli litt ubehagelig.

Latterlige påstander. Mange store kjeder lager klær i Kina på trygge fabrikker. Ikke alt i Kina er drit. I såfall så er jo 99% av alt du eier i huset ditt laget i Kina, så du burde roe deg helt ned. Kan du hoste opp noe som helst bevis for at det er produsert der du påstår? Eller skal du bare sverte brandet hennes? 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (17 minutter siden):

Du har jo allerede bikinien, må jo være en smal sak å dele sertifikatene, og hvem som har utstedt dem.

Tror du det står inni bikinien hvem den er sydd av? hahaha :p 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suluso skrev (2 timer siden):

Du nyter at du endelig har fått deg en bikini som du kan vise deg fram i, som kanskje er sydd av barnehender? 
Du gjør meg kvalm!!!

Ta deg 10 min å les om mangel på rettigheter som arbeider i Kina, eller, vent! Da kan du ikke NYTE lenger, og det kan vel bli litt ubehagelig.

Hvor handler du tøy til deg og eventuelt familien om du har 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Suluso said:

Tror ikke FN tenker på å nevne henne. Men, gi meg navnet på en fabrikk i Kina som ikke driver med både barnearbeid og «slavedrift» hvor arbeiderene har null organisasjondrett.

Jeg har jobbet i Kina i 3år, utplassert av ett internasjonalt selskap, og jeg kan love deg at dette dessverre er sannheten. Ingen fabrikkarbeidere i Kina har ett verdig arbeidsliv.

Har du eksempler på gode bikinier som ikke er laget i land hvor det forekommer barnearbeid?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (13 timer siden):

Du nyter at du endelig har fått deg en bikini som du kan vise deg fram i, som kanskje er sydd av barnehender? 
Du gjør meg kvalm!!!

Ta deg 10 min å les om mangel på rettigheter som arbeider i Kina, eller, vent! Da kan du ikke NYTE lenger, og det kan vel bli litt ubehagelig.

I all verden…

Så du vet 100% sikkert at din bil, elektronikk, interiør, klær, sko, sykkel, papir, skrivesaker, kjøkkenredskap, verktøy osv. osv. ikke er laget av arbeidere som er utnyttet? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (13 timer siden):

Du har jo allerede bikinien, må jo være en smal sak å dele sertifikatene, og hvem som har utstedt dem.

Hvis fu mener at SE produserer varene sine uetisk, så er  det du som må konme med dokumentasjon på det. Eller så bblir det slettet som spekulasjon når noen rapporterer det. 
det er en alvorlig  påstand som selvsagt må dokumenteres. 

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...