Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Jeg likte også utseende på de . Å om jeg bare hadde visst om de er ok og ha på bena så hadde jeg gjerne kjøpt de. Jeg kjøper sko så sjelden så gir heller noen kroner mer for en vare som er bra  Men pga trøbbel med en fot så er jeg avhengig av at de er bra på foten. 

Jeg endte med å kjøpe. Meldte meg inn i kundeklubben så får jeg fri retur om de ikke er gode 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alex_rude skrev (19 timer siden):

Jækla stiv pris på de sandalene hennes! Sykt🙈. De var fine. Men ikke til den prisen.

Skoene var lekre og jeg skal bestille meg. Akkurat slike typer sko jeg liker å gå med. Hater å gå i høye hæler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (På 27.6.2022 den 20.06):

Det som er hyklersk de luxe er jo at hun gneller om hvor perfekt alle er bare av å være seg selv,

ALLE er bra nok som de er. Det er jeg veldig enig i.
Men, hun suser jo rundt selv med løshår, silikon, vipper og gudene vet hva hun ikke har gjort med kroppen sin.

Ikke noe klassisk mammakropp der i gården hvertfall! 😃

FAKE, fra topp til bunn.

Hva er en klassisk mammakropp? Må den være dvask med strekkmerker og hengepupper og mage?  Hva med godt trente mammaer? Er det feil å? Bare spør😅

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke 1000,- for sko som er håndlaget i Europa er dyrt i det hele tatt jeg. Hadde det vært masseprodusert i Østen er det noe annet. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (1 time siden):

Jeg syntes ikke 1000,- for sko som er håndlaget i Europa er dyrt i det hele tatt jeg. Hadde det vært masseprodusert i Østen er det noe annet. 

Prisen synes ikke jeg heller var noe spesielt høyt. Har ei datter som kjøpte seg sandaler nå og ga 2000 kr🙈🙈 det er mye syne jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilla89 skrev (2 timer siden):

Jeg endte med å kjøpe. Meldte meg inn i kundeklubben så får jeg fri retur om de ikke er gode 😊

Da må du fortelle hvordan de er i størrelsen og sånn når du får de! Om de er breie, smale eller vanlige osv. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charminia skrev (4 timer siden):

Jeg syntes ikke 1000,- for sko som er håndlaget i Europa er dyrt i det hele tatt jeg. Hadde det vært masseprodusert i Østen er det noe annet. 

Men så de håndlaget ut? Jeg syns de var ekstremt like slike de selger på hm.

Altså veldig fine sko, men så ikke mye forskjell annet enn de fleste slike sko har litt høyere hel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Criador skrev (På 27.6.2022 den 19.56):

Jeg er ingen "FAN" av noen influencere, men jeg syns faktisk at sånne latterlige meldinger om at hun bør legge bort tlf mens hun er på ferie kan folk holde seg for god for. Ingen har noe med det, og jeg skal like å se den småbarnsmoren som ikke ser på mobilen sin mens hun er på ferie, uansett yrke. Å snappe litt inni mellom at ungen leker seg eller bader tror ikke jeg de tar skade av. Og så lenge SoMe er jobben hennes, så er det nok forventet at hun snapper mens hun er på ferie, sånn er bare det yrket. Det er ingen man-fre 8-16 jobb.

Og hva er hyklersk med å ha falske vipper? Sikkert fint i varmen, så slipper man å styre med mascara som renner i varmen og i bassenget osv. 

Jeg er jaggu glad ikke livet mitt er offentlig og blir offentlig kritisert, for jeg hadde svart garantert mye surere enn hun gjør, for makan til sutrete kvinnfolk som skal gnåle om at hun gjør, ikke gjør eller har gjort er helt tragisk. Joda, man har ytringsfrihet her i landet, men man har ikke ytringsplikt, og folk må få seg en annen hobby enn å sutre i kommentarfelt og på Kvinneguiden over hva en eller annen influencer gjør på på ferie.

Jeg må nesten slutte å lese kommentarfelt på Facebook og her inne tror jeg, for mister snart troen på hele menneskeheten. 

🏆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Suluso skrev (På 27.6.2022 den 21.55):

Jaja, du om det. Hvis du kan nyte bikinien din som kanskje er lagd av fattige arbeidere, som jobber 14-16 timer i døgnet hver dag, og hvor til og med barnearbeid er tillat, så værsågod! Nyt sommeren…

Så du kjøper kun lokalprodusert ting? Siden du ikke handler fra Kina, Bangladesh og lignende? Aldri fra kjedebutikker, ene som andre, aldri fra butikker med spesielt gode priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Suluso skrev (På 27.6.2022 den 23.24):

Du har jo allerede bikinien, må jo være en smal sak å dele sertifikatene, og hvem som har utstedt dem.

Sertifikatene 😂😂😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
lamorte skrev (1 time siden):

Så du kjøper kun lokalprodusert ting? Siden du ikke handler fra Kina, Bangladesh og lignende? Aldri fra kjedebutikker, ene som andre, aldri fra butikker med spesielt gode priser. 

Korrekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (22 minutter siden):

Korrekt. 

Alle klær du bruker er produsert i Norge? Eller hvor pleier du og handle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Alle klær du bruker er produsert i Norge? Eller hvor pleier du og handle

Det var da voldsomt da. Bruk Google så ser du at det produseres masse klær i feks Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Rosa Sitron skrev (På 28.6.2022 den 10.23):

Har du eksempler på gode bikinier som ikke er laget i land hvor det forekommer barnearbeid?

Min bikini er fra Saltabad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (16 minutter siden):

Min bikini er fra Saltabad.

Elsker saltabad sitt badetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (På 27.6.2022 den 22.43):

Du nyter at du endelig har fått deg en bikini som du kan vise deg fram i, som kanskje er sydd av barnehender? 
Du gjør meg kvalm!!!

Ta deg 10 min å les om mangel på rettigheter som arbeider i Kina, eller, vent! Da kan du ikke NYTE lenger, og det kan vel bli litt ubehagelig.

Har du sjekket alle dine klær? Sikker på du også går med noen plagg som andre har jobbet med å lage….fattige mennesker som hadde vært enda fattigere uten den jobben….

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Suluso
Lilja82 skrev (27 minutter siden):

Har du sjekket alle dine klær? Sikker på du også går med noen plagg som andre har jobbet med å lage….fattige mennesker som hadde vært enda fattigere uten den jobben….

Bare slapp av du, jeg har FULL kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å si hvor klær/sko er produsert?da slipper man jo rykter om at det er ugler i mosen.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 29.6.2022 den 19.01):

Da må du fortelle hvordan de er i størrelsen og sånn når du får de! Om de er breie, smale eller vanlige osv. :nigo: 

Det blir dessverre retur! Fine! Litt mer off white enn jeg hadde sett for meg (trodde de var hvitere), men de passet dessverre ikke foten min ☹️ Jeg vipper mellom to størrelser, og fikk akkurat plass når jeg kjøpte den største. Men hælen min traff rett på sømmen og det ble ømt allerede på prøverunden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (På 29.6.2022 den 17.07):

Jeg syntes ikke 1000,- for sko som er håndlaget i Europa er dyrt i det hele tatt jeg. Hadde det vært masseprodusert i Østen er det noe annet. 

Da skal de være sykt gode å gå med. Å det tviler jeg veldig på at de er🤪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...