Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Anim92 skrev (2 timer siden):

«Var i lokalavisa» - aka lokalavisen plukket opp via hennes kanaler at hun mistet fly etc? 😂 De må jo finne noe å skrive om, selv om ikke hu selv løper til avisen.

Så… hvis hu ikke hadde nevnt at det var kjipt hun mistet flyet nå, hadde hun fått kritikk for at penger er et ikke-tema for a, jeg lover 🙈


 

Jeg blir flau over at det går så mange snevre mennesker rundt og tenker sånn om andre, og begynner nesten å grue meg litt til barnet mitt blir så stort at jeg faktisk må bli kjent med enda flere og finne ut av hva slags holdninger de har mot andre mennesker 🤷🏻‍♀️

De har vært i kontakt med henne. Da går det an å si "ingen kommentar til det du spør om, jeg har det ikke noe verre enn andre". Istedet sutrer hun i vei 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (2 timer siden):

De har vært i kontakt med henne. Da går det an å si "ingen kommentar til det du spør om, jeg har det ikke noe verre enn andre". Istedet sutrer hun i vei 

Hun har tidligere sagt at hun har gått selv til aviser om hun ville de skulle skrive om noe som gjaldt henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (37 minutter siden):

Hun har tidligere sagt at hun har gått selv til aviser om hun ville de skulle skrive om noe som gjaldt henne. 

...og samtidig har tabloide medier en tendens til å plukke opp ting fra sosiale medier, og skriver om saker uten at de involverte har tatt kontakt selv.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C8H10N4O2 skrev (1 time siden):

...og samtidig har tabloide medier en tendens til å plukke opp ting fra sosiale medier, og skriver om saker uten at de involverte har tatt kontakt selv.

Nå er hun i se&hør🙈🙈

 

"Får kritikk for jeg er skuffa"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (7 minutter siden):

Nå er hun i se&hør🙈🙈

 

"Får kritikk for jeg er skuffa"

Det er jo bare screenshots fra hennes egne kanaler… 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg skjønte ikke helt.. det står på se og hør " ENDA en reise er avlyst for SE" er det noen andre reiser som er avlyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er kjipt å miste ferien, men jeg tror hun hadde fått mer sympati om hun hadde lagt det frem på en annen måte. Først og fremst tenker jeg hun ikke burde hatt så mye fokus på pris, siden hun faktisk har råd til å reise på ny ferie med en gang. Hun kunne nevnt noe om at det er nok enda verre for de som ikke har vært på tur på lenge, eller aldri, og de som faktisk ikke har råd til å reise på en ny ferie når den første blir avlyst. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (10 timer siden):

Det er jo bare screenshots fra hennes egne kanaler… 

Men hun tjener sikkert cash på det å... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (På 5.7.2022 den 7.12):

La oss leke med en tanke her. 

Tanke om at det kanskje var på tide å synliggjøre hvor mye dritt noen kan få og at det kanskje var på tide å sette grenser for 

 

Veeeeent

 

 

Hvor.negative.andre.er.mot.dem 🤷‍♀️

 

Asså, lek med den tanken litt. Lukt litt på det om andre lot være å oppførte seg så slapp dem å si at nok er nok 🙃

For en ting er saklig kritikk på noe som man bør gjøre dem oppmerksom på, men å hele tiden pirke, mase og gnåle om samma sliten hele.tiden. Hvorfor i alle dager kan man ikke sette grenser for sånn? 

Er de bare sirkusaper for din underholdning? 

 

Strengt tatt så har de valgt jobben som sirkusaper.. 🤷🏻‍♀️

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (17 minutter siden):

Strengt tatt så har de valgt jobben som sirkusaper.. 🤷🏻‍♀️

Og folk velger å være drittsekker bak tastaturet. Er det mer legitimt tenker du?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (19 timer siden):

De har vært i kontakt med henne. Da går det an å si "ingen kommentar til det du spør om, jeg har det ikke noe verre enn andre". Istedet sutrer hun i vei 

Hvorfor skal hun ikke få utløp for frustrasjon da? Herrefred folk må slutte å være så butthurt på at hun snakker med media. Samma hvor mye penger man har - skuffa har man lov til å være. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba
Diamant20 skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner at det er kjipt å miste ferien, men jeg tror hun hadde fått mer sympati om hun hadde lagt det frem på en annen måte. Først og fremst tenker jeg hun ikke burde hatt så mye fokus på pris, siden hun faktisk har råd til å reise på ny ferie med en gang. Hun kunne nevnt noe om at det er nok enda verre for de som ikke har vært på tur på lenge, eller aldri, og de som faktisk ikke har råd til å reise på en ny ferie når den første blir avlyst. 

Enig i alt du sier.

feks idag så skrev hun i en bisetning « takk sas», å den hadde hun ikke trengt å skrive, for blir som å kaste litt bensin på bålet. Noe som blir litt unødvendig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (På 4.7.2022 den 22.28):

Nei. Ikke sjalu heller. Den dama klager på seriøst alt. Skjønner det er kjipt,men synes ikke synd på synd på henne. Nå får hun tid til å flytte skikkelig inn i det nye huset sitt da.

Klagde hun nå på at Spania-turen ble avlyst. Hun SA/Fortalte det…. det er ikke det samme som å klage.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (6 timer siden):

Strengt tatt så har de valgt jobben som sirkusaper.. 🤷🏻‍♀️

Og det betyr at de skal tåle oppgulp fra idioter?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (20 timer siden):

Nå er hun i se&hør🙈🙈

 

"Får kritikk for jeg er skuffa"

Forstår henne godt. Folk kritisere jo uansett hva hun gjør. Det er vel menneskelig å være skuffet over en ferie som går i vasken, enten du er Støre, kongen, naboen eller influenser? Hun sier at hun er skuffet, men det har jo hun tydeligvis ikke lov til fordi…..? Svar gjerne dere som har svaret :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

C8H10N4O2 skrev (6 timer siden):

Og folk velger å være drittsekker bak tastaturet. Er det mer legitimt tenker du?

Skjønner ikke sammenligningen. Drittsekk er noe man er, jobb er noe man velger. De valgte jobben som sirkusaper. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (11 minutter siden):

Og det betyr at de skal tåle oppgulp fra idioter?

Ja. Det burde ikke være sjokkerende nyheter at det hører med yrket.
Jeg var på jobbintervju i barnevernet, de spurte om jeg orker å bli hetset med navn og bilde i sosiale media. Jeg takket nei. Det er en vurdering hver enkelt må gjøre seg. De valgte manesjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (1 time siden):

Ja. Det burde ikke være sjokkerende nyheter at det hører med yrket.
Jeg var på jobbintervju i barnevernet, de spurte om jeg orker å bli hetset med navn og bilde i sosiale media. Jeg takket nei. Det er en vurdering hver enkelt må gjøre seg. De valgte manesjen. 

Men er det greit, synes du??! At folk som mister barnet sitt kommer med mye greier, kan være forståelig. De føler se jo angrepet på et helt annet nivå! De står med kniven på strupen!! Å sammenlikne dette med det er jo helt vilt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...