Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Poppeloppane skrev (1 time siden):

Hva er vitsen å kalle han "Mr secret"?!

Det står offentlig oppført på hennes Facebook profil hvem hun er i forhold med. Vet Sarah dette?🤯

Det er jo bare et kallenavn som mest sannsynligvis har hengt igjen.
 

Men uansett, selvom det står offentlig på facebook så ønsker han sikkert ikke bli eksponert på snap og insta der flere tusen ser hver dag. Det er annerledes å bli filmet til en hver tid, der «alle» ser alt som skjer, enn at det står offentlig på Facebook at de er i et forhold. Er gjerne ikke det at han skal være hemmelig, men han vil ikke bli eksponert. «Mr secret var et kallenavn helt i begynnelsen for da var det helt hemmelig og, også har kallenavnet bare hengt seg med videre. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poppeloppane skrev (1 time siden):

Hva er vitsen å kalle han "Mr secret"?!

Det står offentlig oppført på hennes Facebook profil hvem hun er i forhold med. Vet Sarah dette?🤯

Men han skal da ikke diskuteres her inne. Han er ingen offentlig person. La han være

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Men han skal da ikke diskuteres her inne. Han er ingen offentlig person. La han være

Det var ikke min intensjon. Bare lurte på hvorfor hun omtaler han på den måten når navnet hans er offentlig publisert for allmennhet😊 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (Akkurat nå):

Det var ikke min intensjon. Bare lurte på hvorfor hun omtaler han på den måten når navnet hans er offentlig publisert for allmennhet😊 

Vel, jeg hadde aldri tenkt tanken på å sjekke FB-profilen hennes (før nå🤣)nVil tro en god del andre heller ikke tenker den tanken og dermed er det litt færre folk som vet navnet. 
Helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om han kalles mr secret, Tore tang eller Reidar 🤷🏻‍♀️

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (1 time siden):

Vel, jeg hadde aldri tenkt tanken på å sjekke FB-profilen hennes (før nå🤣)nVil tro en god del andre heller ikke tenker den tanken og dermed er det litt færre folk som vet navnet. 
Helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om han kalles mr secret, Tore tang eller Reidar 🤷🏻‍♀️

Har aldri vært på SE sin private Facebook profil og ikke skal jeg det. Håper ikke han blir diskutert for mye her inne. La han få ha sitt liv

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite

Selvsagt hører de ikke på lydbok i bilen. Tenkte det samme da jeg så det. Er så utrolig tragisk å fremstille ting på den måten når alle vet det ikke er sant. 
 

Og det er ikke vits å kalle han Mr secret nå for å si det sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spearmint skrev (19 timer siden):

Jeg har sluttet å følge SE. Det ble for mye stress. Hun legger daglig ut mange innlegg om å ha så mye å gjøre, være sliten, orker ikke stort, eller om alt hun er misfornøgd med. 

Å "si ting som de er", eller "bak fasaden" av ting, trenger ikke å være negativt ladet eller kun handle om det man vil/trenger å klage og bære seg litt over. Dessverre har det blitt realiteten med SE. Jeg bryr meg ikke om prisen på huset, hvor mange feriedager hun har, hvor hun reiser, hvem hun reiser sammen med, hvor mye hun får sponset. 

Det jeg bryr meg om er hvordan jeg føler meg etter jeg har sett noe hun har lagt ut. Og det gir meg rett og slett ingenting positivt lenger. Jeg ler ikke, drar ikke på smilebåndet, jeg nikker ikke gjenkjennende, jeg får ikke en varm og god følelse inni meg av at andre også kan gå på trynet av og til. 

Jeg blir tappet av energi av å hver dag høre hvor hektisk dagen hennes er, hvor mye jobb hun har, at hun ikke rekker noe, at hun er lei/sint/oppgitt/forbannet på følgere som sier og mener ditt og datt. 

Som noen skrev lenger oppe, jeg skulle GJERNE ha fulgt henne om hun feks gjorde kanselleringen med SAS om til noe positivt, som en spontant romantisk road-trip gjennom Europa til Spania :) Det hadde jeg gladelig fulgt med på. 

Til andre som ikke liker det hun legger ut, så er ditt sterkeste virkemiddel å avstå fra å Følge, og avstå fra å Kjøpe. 

Dette! Selv om jeg følger og liker SE (for det meste, og med forbehold), så forstår jeg veldig godt det du skriver her. Synes det var skikkelig fint, ærlig og KONSTRUKTIVT - som mange andre her inne burde ta lærdom av ❤️
 

Jeg har også influencere jeg har slutta å følge av slike grunner (feks. CBE, fordi jeg merka hvor kroppsfiksert jeg ble) og da har man selv ett ansvar også for å ikke la seg bli påvirket ☺️

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (På 6.7.2022 den 21.07):

Det blir nok koselig, Therese og mannen er vel også der😃

De havnet hos familien Nyhus😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig i dette med at følelsen av å se henne nå ikke er god. Mye klaging og negativitet. Synes også hun utelukkende snakker om hvor mye lenger ting koster og alt hun ikke får gjort. 
Kjenner det er vanskelig å ha sympati med noen som midt oppi flytting bestiller seg to sydenturer og klager over at hun har dårlig tid på flytting. Alt dette er så dårlig planlagt og det blir så tamt å høre eller lese om de samme problemene hele tiden. Hun burde bli minnet på hvilket privilegie hun har. Hun har en god jobb og tjener gode penger, og har muligheter de fleste misunner henne. 
Synes hun var morsom og veldig givende før, men det har sunket. Det er synd. Hadde virkelig sansen for den ærlige og lite selvhøytidelige SE. 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
KatyP skrev (12 minutter siden):

De havnet hos familien Nyhus😂😂

Ja, så heldig de er som har venner de kan stikke innom på ferieturen sin☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
cactus_ skrev (13 minutter siden):

Jeg er så enig i dette med at følelsen av å se henne nå ikke er god. Mye klaging og negativitet. Synes også hun utelukkende snakker om hvor mye lenger ting koster og alt hun ikke får gjort. 
Kjenner det er vanskelig å ha sympati med noen som midt oppi flytting bestiller seg to sydenturer og klager over at hun har dårlig tid på flytting. Alt dette er så dårlig planlagt og det blir så tamt å høre eller lese om de samme problemene hele tiden. Hun burde bli minnet på hvilket privilegie hun har. Hun har en god jobb og tjener gode penger, og har muligheter de fleste misunner henne. 
Synes hun var morsom og veldig givende før, men det har sunket. Det er synd. Hadde virkelig sansen for den ærlige og lite selvhøytidelige SE. 

👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼
det er jo en kjent sak at jo mer kjendis man blir jo høyere opp på hesten blir man. 

Endret av Sprite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (25 minutter siden):

Ja, så heldig de er som har venner de kan stikke innom på ferieturen sin☺️

Sa ikke noe annet. Var en som nevnte at de nok havnet der og det gjorde de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cactus_ skrev (25 minutter siden):

Jeg er så enig i dette med at følelsen av å se henne nå ikke er god. Mye klaging og negativitet. Synes også hun utelukkende snakker om hvor mye lenger ting koster og alt hun ikke får gjort. 
Kjenner det er vanskelig å ha sympati med noen som midt oppi flytting bestiller seg to sydenturer og klager over at hun har dårlig tid på flytting. Alt dette er så dårlig planlagt og det blir så tamt å høre eller lese om de samme problemene hele tiden. Hun burde bli minnet på hvilket privilegie hun har. Hun har en god jobb og tjener gode penger, og har muligheter de fleste misunner henne. 
Synes hun var morsom og veldig givende før, men det har sunket. Det er synd. Hadde virkelig sansen for den ærlige og lite selvhøytidelige SE. 

Ja, akkurat dett jeg også har følt. Så mye fokus på alt negativt. Gjør nesten aldri nå "morsomt" lenger på hverken snap eller insta. Viset bare småe klipp her og der. Å de klippene innholder 90% av tiden klaging på det ene og det andre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (15 minutter siden):

👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼
det er jo en kjent sak at jo mer kjendis man blir jo høyere opp på hesten blir man. 

Hun har blitt det ja. Dessverre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig at hun har det så bra nå. Men jeg syns måten hun gniir det inn med «den nye» kjæresten, som visstnok er en ungdomskjæreste, virker litt barnslig og dårlig gjort ovenfor Robin? De har tross alt to barn sammen. Og hvis hun har «funnet tilbake til den første kjærligheten» så kan vell ikke Sara ha glemt han disse årene med Robin??…

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KatyP skrev (2 timer siden):

De havnet hos familien Nyhus😂😂

Hva er rart med og besøke gode venner? Gjør ikke det du kanskje 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Hva er rart med og besøke gode venner? Gjør ikke det du kanskje 

det hender så absolutt. Men igjen, noen nevnte det lenger oppe, at de havnet der og jaggu gjorde de det.

Det som er problemet med å leve slik de gjør, er at det kan virke som om dette er innhold til et eller annet program eller for å booste hverandres kontoer. At de er venner er de nok, men dette virker samtidig som noe planlagt for SoMe. 
Selv om jeg kommenterte dette har jeg ikke noe imot Sara. Hva nyhusfamilien driver med derimot, er en annen sak og for en annen tråd. Det fremstår bare som en planlagt greie for klikk men at de har det hyggelig tviler jeg ikke på

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (41 minutter siden):

Kjempe koselig at hun har det så bra nå. Men jeg syns måten hun gniir det inn med «den nye» kjæresten, som visstnok er en ungdomskjæreste, virker litt barnslig og dårlig gjort ovenfor Robin? De har tross alt to barn sammen. Og hvis hun har «funnet tilbake til den første kjærligheten» så kan vell ikke Sara ha glemt han disse årene med Robin??…

Vel eksen har gått videre han og det tyder på de har et godt forhold/samarbeid. Så kanskje folk kan slutte å synse ? 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...