Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

pukka skrev (6 timer siden):

Jeg får samme størrelse i begge merkene 🤷‍♀️ Måler ca 100-102 cm rundt hofter, noe som tilsvarer str M både i HM og Careless. Får også str S i overdel i begge merker. Careless-bikiniene har vel 20% stretch, så jeg det er vel derfor hver størrelse har så stort spenn.

Jeg synes også trusene med high-waist har for mye stoff, men de er vel designet for dem som ønsker å skjule mest mulig. Kunne veldig gjerne brukt hipsteren om jeg var gravid for eksempel.

Undertøyskolleksjonen hennes har hun vel derimot sagt at er veldig stor i størrelsen, men der kommer jo blant annet bher tilpasset mindre cup-størrelser etter hvert.

Mulig bikiniene er ment å skjule. Men personlig syns jeg man bare ser større ut i de. I tillegg så dekker de jo nærmest all hud fra skuldrene og ned til lårene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chroma
Fotballfluen skrev (På 13.5.2022 den 18.44):

Dårlig reklame på snap, bikiniene har tilsynelatende elendig passform, overdelen sagger og ser ut til å gi lite støtte, underdelene er enorme og formløse. Når jeg sammenligner størrelsesguiden på underdelene hennes vs HM sine, er det ca samme mål på en M hos henne som en XL på HM. Hun ligger konsekvent 1-2 størrelser over standardstørrelser, som betyr at hun faktisk ekskluderer de som trenger små størrelser. Om man bruker mindre enn M til vanlig, finnes det ikke noe alternativ i hennes kolleksjon.

Kanskje hun er blitt så fokusert på å ikke ekskludere de som bruker store størrelser  at hun har glemt de som bruker små størrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 time siden):

Kanskje hun er blitt så fokusert på å ikke ekskludere de som bruker store størrelser  at hun har glemt de som bruker små størrelser. 

Men så har de som trenger små størrelser tusenvis av alternativ å velge mellom

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Sisevt skrev (47 minutter siden):

Men så har de som trenger små størrelser tusenvis av alternativ å velge mellom

Joda, men hun er jo så opptatt av at ingen skal ekskluderes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikiniene er fine på de som er formfulle og har ekstra på kroppen. Da sitter bikiniene fint, men se den at de blir for mye på små kropper. Rart hun ikke designer forskjellige typer både til store og små. Tror man blir lurt av SE sin kropp. For den bh'en som sitter så pent på henne, ble et stort monster på meg og jeg gikk ned en størrelse også🙈 Den var god, men man føler seg jo ikke sexy når man mangler en hel pupp for å få fylt cupen🙈 Å jeg er større enn SE så skulle egentlig tro jeg skulle hatt mer og fylle med. 🤷

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (7 timer siden):

Joda, men hun er jo så opptatt av at ingen skal ekskluderes. 

Hvis du sikter til spasaken så handler det faktisk om at det ikke er noe alternativ til de med størst størrelse - gå naken eller gå hjem. At hun har designet en bikini som passer bedre til noen enn til andre er ikke ekskludering. Sånn er det med klær. Attpåtil er det så mange som sier de for første gang har funnet noe de liker, hurra for det! Hun dekker tydelig et behov. 

Kjøpte bikinien selv i fjor, var ikke noe for meg. Men jeg blir jo ikke sinna på SE av den grunn. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/14/2022 at 9:19 PM, Chroma said:

Joda, men hun er jo så opptatt av at ingen skal ekskluderes. 

Nå kommer det en ny modell som ser ut å passe de litt mindre da :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser rett å slett så ille ut, at jeg ikke fatter at folk vil kjøpe de bikiniene 🙄😖

Screenshot_20220513-222131_Instagram.jpg

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Dette ser rett å slett så ille ut, at jeg ikke fatter at folk vil kjøpe de bikiniene 🙄😖

Screenshot_20220513-222131_Instagram.jpg

😂😂. Snakk om bæssmortruse. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 timer siden):

😂😂. Snakk om bæssmortruse. 

Snakk om mye stoff for penga da 😂😂 Jeg har diger ræv i str 48/50 men det der ble litt mye sjøl for meg 😂😂

Endret av Lillemor1982
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Flettfrid skrev (6 timer siden):

Dette ser rett å slett så ille ut, at jeg ikke fatter at folk vil kjøpe de bikiniene 🙄😖

Screenshot_20220513-222131_Instagram.jpg

Wow…. Det var ikke særlig fint… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 timer siden):

Dette ser rett å slett så ille ut, at jeg ikke fatter at folk vil kjøpe de bikiniene 🙄😖

Screenshot_20220513-222131_Instagram.jpg

Det som er spesielt er at de selv velger dette som reklame bilde...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (2 timer siden):

Det som er spesielt er at de selv velger dette som reklame bilde...

Ikke noe bra reklamebilde.. Å det bilde gjør at jeg ikke kjøper den bikini. Men bilde av hun i bikini som er gravid synes jeg var utrolig fint

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (13 timer siden):

Dette ser rett å slett så ille ut, at jeg ikke fatter at folk vil kjøpe de bikiniene 🙄😖

Screenshot_20220513-222131_Instagram.jpg

Usexy antrekk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 timer siden):

Usexy antrekk

Nå er det sånn at ikke alle som har på seg bikini ønsker å være sexy. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (5 timer siden):

Nå er det sånn at ikke alle som har på seg bikini ønsker å være sexy. 

Er på en måte enig men jeg vil jo føle meg fin når jeg har på bikini... Den på bilde ser jo ikke fint ut🙈 å når jeg skal kjøpe tøy så ser jeg jo hvordan den sitter på modellen som er på bildene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Twinkle~ skrev (5 timer siden):

Nå er det sånn at ikke alle som har på seg bikini ønsker å være sexy. 

Sexy bikinier passer ikke til alle til meg som er litt over gjennomsnittet. Jeg kunne aldri i livet gått med små bikinitruser. Dessverre er det ikke en eneste bikini som passer min kropp men kolleksjonen til SE den passer kroppen og figuren min perfekt. 

 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (12 timer siden):

Ikke noe bra reklamebilde.. Å det bilde gjør at jeg ikke kjøper den bikini. Men bilde av hun i bikini som er gravid synes jeg var utrolig fint

Nei, det reklamebilder var skikkelig dårlig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (9 timer siden):

Nå er det sånn at ikke alle som har på seg bikini ønsker å være sexy. 

Kommentaren min var mer ment som at man ønsker å se bra ut i en bikini som iallfall har riktig størrelse.

Hele dette antrekket var slaskete og altfor stort til modellen.

 

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39EACF9F-A47C-4845-B945-25EC296C233E.thumb.png.af5b257f81a796f26d81c7e65fb93288.pngHva i huleste er der med buksa? Luftenetting mot innestengt mus. 

Endret av Nussepus
La til tekst.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...