Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Suluso skrev (2 timer siden):

Syk igjen?! Rart hvordan hun blir frisk hver gang det er avtaler hun vil delta på. Men, syk i ukene når barna er der, ALLTID 🥵

Hvordan vet du det? Om jeg ikke husker feil så slutta vel du å følge henne? 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Suluso
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du det? Om jeg ikke husker feil så slutta vel du å følge henne? 🙄

Joda, det stemmer, men hu er jo en snakkis 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klatremusa skrev (2 timer siden):

Det er veldig spesielt å kommentere hvor ofte syk andre mennesker er. Akkurat som dette er noe hun kan styre selv. 

Jeg støtter deg i det. Det er stygt gjort å stille seg til doms over andres sykdom. Tviler på at disse sykdomskritikerne til SE vet hva det vil si å ha en kronisk sykdom. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med puppene hennes? Skulle hun brått ikke fjerne silikonen likevel, eller hvordan er den greia der nå…? Var jo så ekstremt mye styr for en stund siden, om at hun var mye dårlig/hadde mye symptomer på «breast implant illness»….

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (2 timer siden):

Hva skjedde med puppene hennes? Skulle hun brått ikke fjerne silikonen likevel, eller hvordan er den greia der nå…? Var jo så ekstremt mye styr for en stund siden, om at hun var mye dårlig/hadde mye symptomer på «breast implant illness»….

Tror hun enda snakker om å gjøre det, men tror bare hun utsetter og utsetter helt til det aldri skjer. Hun har jo barnefri nå stadig vekk så var vell det som var grunnen før til at hun ikke kunne fjerne de for da klarte hun ikke ha barna samtidig. men ser jo ikke ut som den dama der har noe problem med å skaffe barnevakt for barna for alt annet så skjønner ikke hvordan det kan være så vanskelig for dette.🤷

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy, de siste sidene her nå er virkelig KG på sitt beste😌 Ikke rart det er dårlig rykte her inne. Skjerp dere!

  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (14 timer siden):

Joda, det stemmer, men hu er jo en snakkis 😄 

Hva mener du?

At din omgangskrets snakker om henne? At du ikke kan unngå å høre «siste nytt»? Merkelig, i så fall! 
 

Birdo skrev (1 time siden):

Fy, de siste sidene her nå er virkelig KG på sitt beste😌 Ikke rart det er dårlig rykte her inne. Skjerp dere!

Enig! Det er en del her som fremstår direkte usympatisk.
Og helt oppriktig: når man har behov for å snu hver stein for å finne noe negativt, tenker jeg du sliter en del i eget liv. 

Jeg er ingen influenser-fan uansett hvem, men det er noe som heter folkeskikk. Og jeg fatter heller ikke at enkelte er så INTERESSERTE! Hvorfor er det viktig å på detaljnivå vurdere og analysere andre menneskers liv? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 timer siden):

Det er så utrolig kleint å ha utdrikningslag for noen som har vært gift i 10? År og har 4 barn🙈🙈

Det er vel kun for å lage innlegg for bloggerne/insta vil jeg tro. 
men ja, jeg synes det virker veldig kleint. Men jeg tror ikke de klarer å se det selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (6 timer siden):

Det er så utrolig kleint å ha utdrikningslag for noen som har vært gift i 10? År og har 4 barn🙈🙈

Enig, hadde blitt flau om det var meg.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Enig, hadde blitt flau om det var meg.

Ser ikke ut som det var noe fancy heller. Hadde egentlig forventet mer når man ser det er tv produksjon bak dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (29 minutter siden):

Ser ikke ut som det var noe fancy heller. Hadde egentlig forventet mer når man ser det er tv produksjon bak dette.

Mer blodharry enn noe annet hvertfall. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (22 timer siden):

Hun bør lære seg når man bruker "i såfall". Hun bruker det feil hver gang, og det er fryktelig irriterende 🙈 Bare et lite tips til deg Sara Emilie, siden jeg vet du leser her 😉

 

Suluso skrev (21 timer siden):

Syk igjen?! Rart hvordan hun blir frisk hver gang det er avtaler hun vil delta på. Men, syk i ukene når barna er der, ALLTID 🥵

 

Nussepus skrev (8 timer siden):

Det er så utrolig kleint å ha utdrikningslag for noen som har vært gift i 10? År og har 4 barn🙈🙈

Er virkelig ALT hun gjør og sier feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klatremusa skrev (21 timer siden):

Så kjipt for HENNE at hun er mye syk da! Plager det deg?

Det plager overhode ikke meg at hun er mye syk.. Men det som bekymrer meg er at etterhun virkelig startet med alle disse prosjektene, ikke ro til og noen gang hvile ut.. Etter det og i det siste har hun vært mer og mere syk😔 jeg bare håper ikke hun snart går på en smell. Hun har tross alt vært såpass syk at hun ble ufør. 

Er ett hus til 11 millioner og fullt kjør 24/7..365 dager i året verdt det? 

Å kjære Sara Emilie om du leser dette.. Jeg har ikke ett snev av misunnelse i kroppen.. Tenker kun på deg og at barna har mer brukt for en frisk mamma enn en bolig til 11 mill

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2022 at 9:21 PM, Suluso said:

Akkurat, hun er MYE syk.

Ikke mer enn jeg har vært i år. Og jeg er i utgangspunktet frisk, men har barn (aka smittebomber) i samme alder som SE

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (5 minutter siden):

Ikke mer enn jeg har vært i år. Og jeg er i utgangspunktet frisk, men har barn (aka smittebomber) i samme alder som SE

Men så lenge hun aldri kan tillate seg og faktisk roe ned litt så går man på kant med seg selv.. Å er det verdt det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tough cookie skrev (11 timer siden):

Hun er jo ikke syk i kveld, men på utdrikningslag

I går kveld var det hæla i taket.. Så håper jeg hun forblir frisk en stund❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (På 30.4.2022 den 17.41):

 

 

Er virkelig ALT hun gjør og sier feil?

Du kan så si. Virker som om kritikerne hennes skal ta henne for absolutt alt også når det gjelder sykdom.  Lurer på når de som ikke er utdannet leger påtar seg å være eksperter på andres sykdom skal innse at kritikk som går på kronisk sykdom er uakseptabelt. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg må teste Careless-bikini i år! Synes baksiden på bikinitoppen var mye finere i år, og har ventet på mid-waist truse 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...