Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Alle Miami bikinioverdelene ser så posete ut over stroppen, ned mot brystene😭😭 Synd, for de likte jeg best i fjor…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

pukka skrev (15 timer siden):

Tror faktisk jeg må teste Careless-bikini i år! Synes baksiden på bikinitoppen var mye finere i år, og har ventet på mid-waist truse 🤩

Veldig fornøyd med bikinien, bh'en derimot den gnager veldig! Kjempe skuffa over den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso

Hvilke størrelse bruker de minste modellene til Careless? Jeg skjønner ikke skalaen dersom SE bruker M, hun har jo brede hofter og er jo en stor dame. 🤔

En L må Jo være enorm? Noen som vet/har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (44 minutter siden):

Hvilke størrelse bruker de minste modellene til Careless? Jeg skjønner ikke skalaen dersom SE bruker M, hun har jo brede hofter og er jo en stor dame. 🤔

En L må Jo være enorm? Noen som vet/har prøvd?

Er hu ei stor dame? 😳

  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Er hu ei stor dame? 😳

Verste jeg har lest…! 
Dessuten har hun skrevet at hun har M i overdel og L i underdel. 

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (22 minutter siden):

Er hu ei stor dame? 😳

Tenkte det samme. Ja, hun har pupper og rumpe, men stor er hun vel ikke? Slank, vil jeg si 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suluso skrev (2 timer siden):

Hvilke størrelse bruker de minste modellene til Careless? Jeg skjønner ikke skalaen dersom SE bruker M, hun har jo brede hofter og er jo en stor dame. 🤔

Nei, hun er ingen stor dame. Hun er vel rundt 178cm som er ganske høyt til å være kvinne, i tillegg til flotte feminie kurver! 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Malene skrev (7 timer siden):

Tenkte det samme. Ja, hun har pupper og rumpe, men stor er hun vel ikke? Slank, vil jeg si 

Stor er hun ikke, men hun er absolutt ikke slank. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 10.5.2022 den 23.43):

Veldig fornøyd med bikinien, bh'en derimot den gnager veldig! Kjempe skuffa over den...

Så bra du er fornøyd med bikinien!

Kjedelig med bhen da! Vurderer å teste den også når de får mindre cupstørrelser og forhåpentligvis smalere stropper. De blir litt for voldsomme for meg slik som de er nå 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bikiniene er blitt dyrere i år 😱 Syns de var nok dyre fra før av 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Ser bikiniene er blitt dyrere i år 😱 Syns de var nok dyre fra før av 🙈

Synes den kimonoen er fin..men seriøst 1000 kr for en polyester-kimono…nope!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (3 timer siden):

Synes den kimonoen er fin..men seriøst 1000 kr for en polyester-kimono…nope!

Ja man betaler helt sykt for selve navnet. Syns også de er fine, men har ikke råd til å kjøpe det når det koster 1000 kr. Hadde stoffet tilsvaret prisen hadde d vært noe annet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (15 minutter siden):

Ja man betaler helt sykt for selve navnet. Syns også de er fine, men har ikke råd til å kjøpe det når det koster 1000 kr. Hadde stoffet tilsvaret prisen hadde d vært noe annet. 

Det er viskose, og den er sykt digg :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coleus skrev (10 minutter siden):

Det er viskose, og den er sykt digg :)

Digg er det nok ja, men det tåler ikke mye! kan fort bli stygt og ødelagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 minutt siden):

Digg er det nok ja, men det tåler ikke mye! kan fort bli stygt og ødelagt.

Meget mulig, jeg har brukt min sykt mye, og den er like fin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (4 minutter siden):

Meget mulig, jeg har brukt min sykt mye, og den er like fin :) 

Er da ikke så lenge siden de kom til salgs da🙈 Så om de allerede har blitt ødelagt så hadde jeg klaget. Klær skal jo vare og det burde iallefall de som lager klær i dag tenke på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlig reklame på snap, bikiniene har tilsynelatende elendig passform, overdelen sagger og ser ut til å gi lite støtte, underdelene er enorme og formløse. Når jeg sammenligner størrelsesguiden på underdelene hennes vs HM sine, er det ca samme mål på en M hos henne som en XL på HM. Hun ligger konsekvent 1-2 størrelser over standardstørrelser, som betyr at hun faktisk ekskluderer de som trenger små størrelser. Om man bruker mindre enn M til vanlig, finnes det ikke noe alternativ i hennes kolleksjon.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (2 timer siden):

Det er viskose, og den er sykt digg :)

Mulig…men 1000 kr…nei takk. Tilsvarende finnes billigere andre steder;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (12 timer siden):

Dårlig reklame på snap, bikiniene har tilsynelatende elendig passform, overdelen sagger og ser ut til å gi lite støtte, underdelene er enorme og formløse. Når jeg sammenligner størrelsesguiden på underdelene hennes vs HM sine, er det ca samme mål på en M hos henne som en XL på HM. Hun ligger konsekvent 1-2 størrelser over standardstørrelser, som betyr at hun faktisk ekskluderer de som trenger små størrelser. Om man bruker mindre enn M til vanlig, finnes det ikke noe alternativ i hennes kolleksjon.

Jeg får samme størrelse i begge merkene 🤷‍♀️ Måler ca 100-102 cm rundt hofter, noe som tilsvarer str M både i HM og Careless. Får også str S i overdel i begge merker. Careless-bikiniene har vel 20% stretch, så jeg det er vel derfor hver størrelse har så stort spenn.

Jeg synes også trusene med high-waist har for mye stoff, men de er vel designet for dem som ønsker å skjule mest mulig. Kunne veldig gjerne brukt hipsteren om jeg var gravid for eksempel.

Undertøyskolleksjonen hennes har hun vel derimot sagt at er veldig stor i størrelsen, men der kommer jo blant annet bher tilpasset mindre cup-størrelser etter hvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...