Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

skruf skrev (14 timer siden):

Jeg forholder meg til hva Sara selv har uttalt, at hun har kjæreste, men han har ikke møtt barna enda. Noe jeg synes er veldig fornuftig av henne og ga henne tommel opp for :) 

Han sov vell til henne mens hun hadde barna tidligere denne uka? Hun skrev iallefall om at hun ikke hadde sovet alene. Å var først i går ettermiddag hun snakket om at nå var det barnefri fram til mandag. Kan jo hende han sneik seg ut før barna sto opp selvfølgeli🤷🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun bør lære seg når man bruker "i såfall". Hun bruker det feil hver gang, og det er fryktelig irriterende 🙈 Bare et lite tips til deg Sara Emilie, siden jeg vet du leser her 😉

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 28.4.2022 den 1.00):

Tror Sara og Robin er voksne nok til å velge hva som passer best for dem, de klarer nok å finne ut av dette selv. Viktig å huske på at vi ikke har innblikk i datinghistorikk, relasjoner eller hva de snakker om. Ikke har vi noe med det heller. Sikker på at de klarer å velge det som er best for sine barn. 

Jeg er enig med dag. Hva Sara og R gjør har ingen andre noe med og vi må huske at det er mye hun ikke deler av sitt privatliv selv om hun deler hverdagen sin med oss. 

Jeg håper Sara blir lykkelig ❤️ 

Endret av Heartgirl
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso

Syk igjen?! Rart hvordan hun blir frisk hver gang det er avtaler hun vil delta på. Men, syk i ukene når barna er der, ALLTID 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (19 minutter siden):

Syk igjen?! Rart hvordan hun blir frisk hver gang det er avtaler hun vil delta på. Men, syk i ukene når barna er der, ALLTID 🥵

Migreneanfallet hun hadde i går du sikrer til? 🤔

Hun ser da frisk ut i dag, rekner med hun skal tul Oslo på utdrikkningslag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (34 minutter siden):

Syk igjen?! Rart hvordan hun blir frisk hver gang det er avtaler hun vil delta på. Men, syk i ukene når barna er der, ALLTID 🥵

Hun hadde ikke barn i går, så dette stemmer jo ikke… 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Flettfrid skrev (25 minutter siden):

Migreneanfallet hun hadde i går du sikrer til? 🤔

Hun ser da frisk ut i dag, rekner med hun skal tul Oslo på utdrikkningslag i morgen.

Var jo lam både i arm, ankel og her og der i går. Fantastisk fint at hun orker utdrikningslag i morra da! 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (Akkurat nå):

Var jo lam både i arm, ankel og her og der i går. Fantastisk fint at hun orker utdrikningslag i morra da! 👌🏻

Pga migreneanfall, man kan miste føligheten i kroppsdeler da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Flettfrid skrev (Akkurat nå):

Pga migreneanfall, man kan miste føligheten i kroppsdeler da.

Akkurat, hun er MYE syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (1 minutt siden):

Var jo lam både i arm, ankel og her og der i går. Fantastisk fint at hun orker utdrikningslag i morra da! 👌🏻

Det tenker jeg også. men hun drar nok på det også er det klaging på formen søndag eller mandagen😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
supermamz skrev (1 minutt siden):

Det tenker jeg også. men hun drar nok på det også er det klaging på formen søndag eller mandagen😅

😂😂😂 syk mandag og tirsdag og dårlig form «selvfølgelig» når hun har barna 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (3 minutter siden):

Akkurat, hun er MYE syk.

Så kjipt for HENNE at hun er mye syk da! Plager det deg?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 minutter siden):

Det tenker jeg også. men hun drar nok på det også er det klaging på formen søndag eller mandagen😅

Dere vet at det er forskjell på lam og å miste følelse? Og migreneanfall går da over, ingen grunn til å bli hjemme hvis man er frisk igjen, eller?

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coleus skrev (1 minutt siden):

Dere vet at det er forskjell på lam og å miste følelse? Og migreneanfall går da over, ingen grunn til å bli hjemme hvis man er frisk igjen, eller?

Har ikke utalt meg om lam eller følelse. Om hun har hodepine og slitt med migrene og fått beskjed fra legen og ta det med ro så tenker jeg at det er litt sykt om hun gidder å være med i morgen. En sånn dag er jo en lang og tung dag 😱

Endret av supermamz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
klatremusa skrev (1 minutt siden):

Så kjipt for HENNE at hun er mye syk da! Plager det deg?

Plager det deg at jeg mener noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suluso skrev (Akkurat nå):

Plager det deg at jeg mener noe om det?

Det er veldig spesielt å kommentere hvor ofte syk andre mennesker er. Akkurat som dette er noe hun kan styre selv. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (5 minutter siden):

Akkurat, hun er MYE syk.

Det er faktisk naturlig når man har ME. 

Fordi om Sara er ganske frisk, så vil hun nok fortere bli smittet og utslått av smitte. Migrene styrer man sjelden selv. 

Skjønner godt hun vil i utdrikkningslaget, jeg hadde også strukket meg litt ekstra for noe slik. Ja, jeg har også ME.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk naturlig når man har ME. 

Fordi om Sara er ganske frisk, så vil hun nok fortere bli smittet og utslått av smitte. Migrene styrer man sjelden selv. 

Skjønner godt hun vil i utdrikkningslaget, jeg hadde også strukket meg litt ekstra for noe slik. Ja, jeg har også ME.

Ja, og jeg har også migrene. Og det siste jeg kunne deltatt på var utdrikkingslag og fest bare ett døgn etter anfall. Så, ja, veldig rart.. og, hun klarer jo det hun vil, også fest, men når ukedagen kommer er hun nede for telling 90% av tida. 
Kanskje lytte til kroppen da, og komme seg til hektene igjen og gjør seg klar til uka med barna. Sann mine ord, hun blir nok «syk» igjen mandag ➡️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, klatremusa said:

Det er veldig spesielt å kommentere hvor ofte syk andre mennesker er. Akkurat som dette er noe hun kan styre selv. 

Hun kan styre hva hun velger å gi fokus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...