Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Suluso
Aidensfield skrev (3 timer siden):

Uff.. Ser for meg at jeg møter en deilig mann på hotell.. God mat og litt vin. Kle av meg og ligge klar på senga iført det undertøyet. Tror mannen mister gnisten fort😂

Hahaha! Og i truser som ser ut som du har tisset deg ut 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (3 timer siden):

Uff.. Ser for meg at jeg møter en deilig mann på hotell.. God mat og litt vin. Kle av meg og ligge klar på senga iført det undertøyet. Tror mannen mister gnisten fort😂

Da tenker jeg at det er mannen det er noe galt med😅

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (22 minutter siden):

Hahaha! Og i truser som ser ut som du har tisset deg ut 😂😂😂😂

"Her ser du meg i min kjempe-BH og inkontinenstruse" 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (15 minutter siden):

"Her ser du meg i min kjempe-BH og inkontinenstruse" 🙈

Jeg synes faktisk at den ene hvite bh ser fin ut men når jeg ser den fotoshooten så nei takk. Frister ikke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (23 minutter siden):

"Her ser du meg i min kjempe-BH og inkontinenstruse" 🙈

Konstruktivt ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 
Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. 
 

Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. 
Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s.

Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint.

Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼‍♀️

 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Villa31 said:

Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 
Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. 
 

Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. 
Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s.

Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint.

Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼‍♀️

 

Jeg  har sett bikikitoppen fin på en s/m kropp med små bryster. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa31 skrev (13 timer siden):

Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 
Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. 
 

Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. 
Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s.

Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint.

Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼‍♀️

 

Hun har skrevet at BH-ene passer best for personer med C-cup og oppover, men at det skal lanseres en ny modell nå som passer for de med mindre cup. Lurer på om det var i månedsskiftet mai/juni denne skulle komme. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa31 skrev (14 timer siden):

Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 
Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. 
 

Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. 
Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s.

Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint.

Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼‍♀️

 

Ser på den ene modellen som jeg tipper bruker str S/M i vanlig tøy; bh'en hun har på seg er helt oppunder halsen hennes. Altså vil den være synlig over kanten på topper med lav hals. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (20 timer siden):

Kjerring deluxe🥴 Lite flatterende bilder

Heldigvis undertøy som er beregnet meg på 45 år og som har noen ekstra kilo på kroppen. Det har jeg savnet i vanlige butikker men SE har greid det med sin kolleksjon. Da spiller det ingen rolle om folk mener det er kjerring de luxe. Heller slik undertøy og bikinier enn truser som går langt opp i en viss plass og bh som nesten ikke dekker puppene. 

Takk for at det kommer en slik kolleksjon for oss som ønsker en annen form for undertøy. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Heldigvis undertøy som er beregnet meg på 45 år og som har noen ekstra kilo på kroppen. Det har jeg savnet i vanlige butikker men SE har greid det med sin kolleksjon. Da spiller det ingen rolle om folk mener det er kjerring de luxe. Heller slik undertøy og bikinier enn truser som går langt opp i en viss plass og bh som nesten ikke dekker puppene. 

Takk for at det kommer en slik kolleksjon for oss som ønsker en annen form for undertøy. 

Det finnes jo mange plasser allerede. Ingen revolusjon dette. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (5 timer siden):

Det finnes jo mange plasser allerede. Ingen revolusjon dette. 

Vis meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (16 timer siden):

Heldigvis undertøy som er beregnet meg på 45 år og som har noen ekstra kilo på kroppen. Det har jeg savnet i vanlige butikker men SE har greid det med sin kolleksjon. Da spiller det ingen rolle om folk mener det er kjerring de luxe. Heller slik undertøy og bikinier enn truser som går langt opp i en viss plass og bh som nesten ikke dekker puppene. 

Takk for at det kommer en slik kolleksjon for oss som ønsker en annen form for undertøy. 

Jeg er 40 år selv med mange kilo ekstra på kroppen. Men tror ikke det vil se noe bedre ut i de digre gevantene i Careless sin kolleksjon😂 Skjønner ikke hva folk synes er så nytt med slikt badetøy heller... man finner jo lignende i mange butikker (Lindex, Kappahl, Zizzi)🤷‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (17 timer siden):

Ser på den ene modellen som jeg tipper bruker str S/M i vanlig tøy; bh'en hun har på seg er helt oppunder halsen hennes. Altså vil den være synlig over kanten på topper med lav hals. 

Det har jeg også lurt på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...