Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Aidensfield skrev (23 minutter siden):

Jeg har lysttil og bestille bh og bikini men er så i tvil om størrelse på plaggene.. Jeg har store bryster men synes disse størrelsene hennes er misvisende. Hun sier man bør gå 1 til 2 størrelser ned.. Men jeg blir ikke klok på det

Jeg tok den str jeg bruker til vanlig i trusa og gikk en str ned i toppen. Syns den satt som et skudd da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aidensfield skrev (På 16.4.2022 den 23.16):

Du vet vel det at om man får uføretrygd fordi man er syk så kan man faktisk starte og jobbe om man blir bedre. Slik SE har blitt.. Da blir trygden stoppet. 

Nav er glad om folk faktisk blir bedre og orker å jobbe

Ja rart det der. Hvor mye energi og arbeidslyst som kommer når man kan leve av å eksponere seg selv. Da er det plutselig helt greit å jobbe...

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (6 timer siden):

Ja rart det der. Hvor mye energi og arbeidslyst som kommer når man kan leve av å eksponere seg selv. Da er det plutselig helt greit å jobbe...

Ikke alle på uføretrygd er like syke/har nedsatt arbeidsevne hele livet, det kan snu.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (6 timer siden):

Ja rart det der. Hvor mye energi og arbeidslyst som kommer når man kan leve av å eksponere seg selv. Da er det plutselig helt greit å jobbe...

Utrolig hva folk lirer av seg og tanker man har om andre.... For mennesker kan ikke bli bedre mener du? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (35 minutter siden):

Utrolig hva folk lirer av seg og tanker man har om andre.... For mennesker kan ikke bli bedre mener du? 

Jeg er enig. Det å uttale seg om andres helse er noe av det styggeste jeg ser. 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (10 timer siden):

Ja rart det der. Hvor mye energi og arbeidslyst som kommer når man kan leve av å eksponere seg selv. Da er det plutselig helt greit å jobbe...

Den der kunne du spart deg for.. Bor selv med en som er ufør. Å det er jo ikke sånn at han ligger under dyna hele dagen. Han har også dager hvor han føler seg såpass bra at han orker og jobbe noen få timer. Blir forbanna på folk som nesten tror og mener at de som er ufør skal sperres inne i huset sitt på ubestemt tid... 

  • Liker 18
  • Hjerte 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at helsa til SE er et tema. Hun bidrar stort til samfunnet gjennom å betale skatt, i tillegg bidrar hun til sysselsetting gjennom firma hun driver. Det er veldig bra!

  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (15 timer siden):

Ikke alle på uføretrygd er like syke/har nedsatt arbeidsevne hele livet, det kan snu.

Er påfallende å se hvor mange "influensere" som har tidligere historie på ME/fibromyalgi/migrene og andre diffuse sykdommer. Og plutselig når de slår igjennom og kan leve av snap/insta/reklame/selvdyrking/likes og oppmerksomhet så sprudler de over av arbeidslyst. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (4 minutter siden):

På ene snappen av alle de damene, så ser det ut som hun ene har tissa på seg 😂😂😂🤪

Ja jeg også trodde det først 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (6 timer siden):

På ene snappen av alle de damene, så ser det ut som hun ene har tissa på seg 😂😂😂🤪

Så det nå. Herregud😂😂 er det ingen som ser over bildene før de legges ut? Er det bare jeg som syns undertøyet er utrolig kjærring? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Så det nå. Herregud😂😂 er det ingen som ser over bildene før de legges ut? Er det bare jeg som syns undertøyet er utrolig kjærring? 

Kjerring deluxe🥴 Lite flatterende bilder

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og størrelsene.. nå la Hun ut str på snap med modeller. Og ikke sånn at threse eller sara er så store men stre small og x small hører jo til jenter som er veldig tynne og som ikke har former på samme måte som de.... så tydelig at de har laget str feil for at folk skal bli "glad" for at de bruker en liten str. Sånn jeg ser det skaper det like mye problem/størrelses forvirring som de som gjør størrelsene sine motsatt...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (På 19.4.2022 den 2.37):

Ja rart det der. Hvor mye energi og arbeidslyst som kommer når man kan leve av å eksponere seg selv. Da er det plutselig helt greit å jobbe...

Er du seriøs? Du har ikke hørt om at folk blir bedre? 

Istedet for å heie på at folk blir bedre og klarer å brødfø seg selv og familien og ha et bra liv, så sitter du der og tyter ut av deg slik som dette? 

 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nussepus skrev (34 minutter siden):

Så det nå. Herregud😂😂 er det ingen som ser over bildene før de legges ut? Er det bare jeg som syns undertøyet er utrolig kjærring? 

Nei det er ikke bare deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (51 minutter siden):

Kjerring deluxe🥴 Lite flatterende bilder

Uff.. Ser for meg at jeg møter en deilig mann på hotell.. God mat og litt vin. Kle av meg og ligge klar på senga iført det undertøyet. Tror mannen mister gnisten fort😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (22 minutter siden):

Skal hun ikke lenger gi 10% av overskuddet til ME-forskning? Det er tatt bort fra Careless sin hjemmeside. Jeg kjenner mange som har kjøpt bikini derfra nettopp for å støtte forskningen, så det er utrolig skuffende hvis hun går bort fra det. Noen som vet?

🥺 Håper hun fortsetter 💙

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...