Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Lærer barna hennes å rydde sånn egentlig? 🤔 Hun klager hver dag på at ungene roter.

De kaster klær på gulvet i gangen, og leker overalt. De rydde ikke opp før leggetid. Dette er da å gjøre barna en stor bjørnetjeneste når hun gjør alt for dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken888 skrev (1 minutt siden):

Lærer barna hennes å rydde sånn egentlig? 🤔 Hun klager hver dag på at ungene roter.

De kaster klær på gulvet i gangen, og leker overalt. De rydde ikke opp før leggetid. Dette er da å gjøre barna en stor bjørnetjeneste når hun gjør alt for dem.

Hun er jo et rotehue selv, så... 

Jeg orker ikke se på rotet hennes. Både hun og TL jobber så for å normalisere kaos og rot. Noe jeg ikke forstår. Det de driver med er ikke litt roting . Det er jo helt sykt i mine øyne og overhodet ikke noe jeg vil strebe etter. 

Enig i at det er forskjell på å være nazi og avslappet. Men det de driver med er ikke avslappet, det er fullstendig gi faen. Og det er helt ubegripelig for meg at noen kan trives i det rotet av overforbruk blant annet. 

 

Men som både hun og TL sier; det er deres hjem, og det er frivillig å følge dem. Og det er jo sant. Men ikke forsøk å normalisere det. Det blir som å normalisere usunt store eller små kropper. Helt ok at du er sånn, men det er ikke normalt 

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (4 timer siden):

Hun viser ivertfall ikke livet sitt som et glansbilde i motsetning til CBE. Hun viser fram en normal hverdag til et normalt menneske. 

Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. 

Men er det ikke flott da? At hun har kommet seg ut av nav,startet firma og skatter store summer til landet vårt ved å ha såpass høy inntekt som hun tilsynelatende har. Nei, det er ingen normal hverdag, men hun har faktisk en underliggende sykdom som KAN blusse opp igjen. 

  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (6 timer siden):

Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. 

Ikke er hun 28 og ikke er hun trygdet… 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
Urwa skrev (21 timer siden):

De hadde spist opp rubbel og bit av godteriet fra påskeegget ivertfall👀

Barna til SE?

Nå er det vel slik at foreldre ofte ser det de vil se i egne unger da. 🙈

Yesohyes skrev (21 timer siden):

Hun er jo et rotehue selv, så... 

Jeg orker ikke se på rotet hennes. Både hun og TL jobber så for å normalisere kaos og rot. Noe jeg ikke forstår. Det de driver med er ikke litt roting . Det er jo helt sykt i mine øyne og overhodet ikke noe jeg vil strebe etter. 

Enig i at det er forskjell på å være nazi og avslappet. Men det de driver med er ikke avslappet, det er fullstendig gi faen. Og det er helt ubegripelig for meg at noen kan trives i det rotet av overforbruk blant annet. 

 

Men som både hun og TL sier; det er deres hjem, og det er frivillig å følge dem. Og det er jo sant. Men ikke forsøk å normalisere det. Det blir som å normalisere usunt store eller små kropper. Helt ok at du er sånn, men det er ikke normalt 

 

 

Enig. Forbruket er enormt. Man fikk jo innsyn i hvor mye ting det var i barnerommene når vi hver dag fikk oppdatering på hvordan pakkingen til flyttingen gikk. Og nå var de igjen ute på shopping, etter å ha fått leker i påskeegget.

Finnes det en blogger som viser hvor lite ting og tang barn faktisk trenger? Og hvor gjenbruk er fokuset når det kommer til barna? Dét vil jeg se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (20 timer siden):

Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. 

Skal man kun følge personer som tjener akkurat det samme som oss da ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken888 skrev (På 9.4.2022 den 22.29):

Lærer barna hennes å rydde sånn egentlig? 🤔 Hun klager hver dag på at ungene roter.

De kaster klær på gulvet i gangen, og leker overalt. De rydde ikke opp før leggetid. Dette er da å gjøre barna en stor bjørnetjeneste når hun gjør alt for dem.

Altså, mine barn er like. Jeg maser hver eneste dag om at de skal rydde, de må rydde før leggetid, likevel roter de noe jævlig hver dag likevel. Blir jo drittlei egen stemme som går rundt å maser om samme opp og opp igjen. Skjønner henne godt jeg om hun ikke gidder mase. Særlig når hun er alene med dem. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Sara velger å bruke M og T som modeller, samtidig som M bruker S og T til sin kolleksjon. Kommer jo til å bli lei sv de tre i reklamer😅 Synd de ikke bruker hvermansen fra gata uten at de er kjente fjes.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (5 timer siden):

Synd Sara velger å bruke M og T som modeller, samtidig som M bruker S og T til sin kolleksjon. Kommer jo til å bli lei sv de tre i reklamer😅 Synd de ikke bruker hvermansen fra gata uten at de er kjente fjes.

Enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (6 timer siden):

Synd Sara velger å bruke M og T som modeller, samtidig som M bruker S og T til sin kolleksjon. Kommer jo til å bli lei sv de tre i reklamer😅 Synd de ikke bruker hvermansen fra gata uten at de er kjente fjes.

 

FrkZ skrev (1 time siden):

Enig

Da syns jeg faktisk dere burde se litt mer på storyen i dag😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (6 minutter siden):

 

Da syns jeg faktisk dere burde se litt mer på storyen i dag😅

Måtte inn å sjekke🤗Fantastisk😍👏👏👏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (22 minutter siden):

 

Da syns jeg faktisk dere burde se litt mer på storyen i dag😅

Jeg så også at S valgte andre, men likevell må de alle sammen være på samme shooter hele tiden. De er jo det på WAF også.. det var det som var poenget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heipdu skrev (17 minutter siden):

I hvilken verden er det innafor å legge ut fullt navn på en privatperson?!  Forventer at du sletter dette asap. 

Endret av Coleus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (17 minutter siden):

Du siterer da ikke et slikt innlegg! 🙄

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...