Gå til innhold

Handler dere inn når dere har overnattinggjester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funnet en butikk som er åpen til 12, avtalt med samboer at vi handler der når vi kommer en halv time før stengetid 

Anonymkode: 24037...c74

OK, skjønner at det er viktig for dere å få de påleggene dere ønsker ja😉 

Ønsker dere en god 17. mai frokost🇳🇴 

Anonymkode: fa961...f36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

OK, skjønner at det er viktig for dere å få de påleggene dere ønsker ja😉 

Ønsker dere en god 17. mai frokost🇳🇴 

Anonymkode: fa961...f36

Gidder ikke de å ta gjentjenesten og alle butikkene er stengt dagen etterpå, så må vi jo det. Leser folk ? Det er snakk om søsken som besøker oss ofte, bor her gratis istede på hotell når hn må hit pgs stevner, kurs, konferanse ol som skjer her, gratis mat, vi handler inn spesifikke ting hn ønsker. 

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke de å ta gjentjenesten og alle butikkene er stengt dagen etterpå, så må vi jo det. Leser folk ? Det er snakk om søsken som besøker oss ofte, bor her gratis istede på hotell når hn må hit pgs stevner, kurs, konferanse ol som skjer her, gratis mat, vi handler inn spesifikke ting hn ønsker. 

Anonymkode: 24037...c74

Nå ordner det seg for dere, siden dere fant en butikk som er åpen lenge nok.

Men med tanke på at det er søsken dere skal bo hos, kan det faktisk hende mine to eldste kunne funnet på å oppføre seg slik mot hverandre. ;-) Søskenkjærlighet lenge leve. Trodde de skulle vokse ifra dette når de rundet 20, men de er fremdeles litt som ild og vann og dermed kunne resultatet blitt slik.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kontorotta skrev:

Nå ordner det seg for dere, siden dere fant en butikk som er åpen lenge nok.

Men med tanke på at det er søsken dere skal bo hos, kan det faktisk hende mine to eldste kunne funnet på å oppføre seg slik mot hverandre. 😉 Søskenkjærlighet lenge leve. Trodde de skulle vokse ifra dette når de rundet 20, men de er fremdeles litt som ild og vann og dermed kunne resultatet blitt slik.

Det kan nok gjelde søskenet vi skal til, er ikke første gang h"n trasser, sist gang i Syden trasset hn og den ene foreldrene over resturant,  hn måtte jo bestemme resturant siden hn ikke hadde gjort det under turen, shit dau om det var en person som ikke kunne komme fordi de ikke tålte slik mat.

Jeg blir bare skuffet og synes det er unødvendig drama over småting, og det å ta hensyn. Men jeg skal prøve å legge irritasjonen vekk og gjorde turen til beste for alle,Selv om det er jeg som svelge noen kameler🙂 trådeb hjalp veldig på å få ut irritasjonen og føler meg allerede bedre 😀

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke de å ta gjentjenesten og alle butikkene er stengt dagen etterpå, så må vi jo det. Leser folk ? Det er snakk om søsken som besøker oss ofte, bor her gratis istede på hotell når hn må hit pgs stevner, kurs, konferanse ol som skjer her, gratis mat, vi handler inn spesifikke ting hn ønsker. 

Anonymkode: 24037...c74

Joda jeg har iallfall lest det du skriver. Og jeg er faktisk enig med deg, de burde kunne gjengjelde når dere varter dem opp når de besøker dere. 

Det er bare i mine øyne spesielt å be verten om å kjøpe inn spesifikke pålegg. Men om dette er vanlig hos dere, så burde de jo kunne gjengjelde. 

Anonymkode: fa961...f36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nok gjelde søskenet vi skal til, er ikke første gang h"n trasser, sist gang i Syden trasset hn og den ene foreldrene over resturant,  hn måtte jo bestemme resturant siden hn ikke hadde gjort det under turen, shit dau om det var en person som ikke kunne komme fordi de ikke tålte slik mat.

Jeg blir bare skuffet og synes det er unødvendig drama over småting, og det å ta hensyn. Men jeg skal prøve å legge irritasjonen vekk og gjorde turen til beste for alle,Selv om det er jeg som svelge noen kameler🙂 trådeb hjalp veldig på å få ut irritasjonen og føler meg allerede bedre 😀

Anonymkode: 24037...c74

Det kan hjelpe å lufte tankene sine her inne litt ja.

Jeg er jo enig i at det er trass og drama fra ditt søsken sin side. Nå får dere handle det dere skal ha, kose dere med frokosten og gjøre det beste ut av turen. :-) Og selv om jeg egentlig ikke er for at man skal svare med samme mynt, går det an å ikke legge alt til rette neste gang dere får besøk. ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kontorotta skrev:

Det kan hjelpe å lufte tankene sine her inne litt ja.

Jeg er jo enig i at det er trass og drama fra ditt søsken sin side. Nå får dere handle det dere skal ha, kose dere med frokosten og gjøre det beste ut av turen. 🙂 Og selv om jeg egentlig ikke er for at man skal svare med samme mynt, går det an å ikke legge alt til rette neste gang dere får besøk. 😉

Tror hn er i sin egen boble, å glemmer alt det hyggelig vi gjør får de, og hvor mye hensyn vi tar til de, hadde vært hyggelig om de kunne gjøre det samme 🙂

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

og vi skal hjelpe til på kjøkkenet selvsagt

Wææææææ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, draug 75 skrev:

Wææææææ!

😂

Hvis de ikke ber oss om pelle oss ut av kjøkkenet da.. 😆

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er invitert som gjest, da tar du imot den maten du får. Hadde det vært en 3-åring som kun spiste prim så hadde det vært greit å be om, men voksne folk holder ikke på som du gjør ts. Er det så nødvendig for deg med bestemte pålegg ( i flertall faktisk, ikke et enkelt en gang) på 17.mai så blir du hjemme neste gang

Anonymkode: 5ee16...cf9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er invitert som gjest, da tar du imot den maten du får. Hadde det vært en 3-åring som kun spiste prim så hadde det vært greit å be om, men voksne folk holder ikke på som du gjør ts. Er det så nødvendig for deg med bestemte pålegg ( i flertall faktisk, ikke et enkelt en gang) på 17.mai så blir du hjemme neste gang

Anonymkode: 5ee16...cf9

Ja, kanskje de kan bli hjemme å.  Eller stå får sin egen mat når de bor gratis hos oss flere ganger i året over flere dager.

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både de og dere oppfører dere litt sært og barnslig 😏 

 

Anonymkode: fa961...f36

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi kjøper alltid inn ekstra mat t gjester og omvendt. Tar med vin/øl/snop. Trudde dette var vanlig. Og s e l v ø l g e l i g hjelper man til der man er, ihvertfall tilbyr.. 

Anonymkode: f627e...e0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vi kjøper jo inn litt extra godt, men så pleier faktisk de som er gjester hos oss også ha med seg litt mat. Det gjelder både søsken og venner. Det samme gjør vi om vi skal overnatte hos de. 

Anonymkode: 57966...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både de og dere oppfører dere litt sært og barnslig 😏 

 

Anonymkode: fa961...f36

Du har lest tråden ser jeg.

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, vi kjøper alltid inn ekstra mat t gjester og omvendt. Tar med vin/øl/snop. Trudde dette var vanlig. Og s e l v ø l g e l i g hjelper man til der man er, ihvertfall tilbyr.. 

Anonymkode: f627e...e0c

Dette er et spesielt tilfelle vi kommer sent 16 mai, selvfølgelig kommer vi til å bidra med noe løpet av helgen, ikke at de har gjort det tidligere hos oss. Det er begrenset hva man få med seg i kofferten på flyet. Nå har vi funnet en butikk (dyr) men en butikk og handler der. Blir irritert når d3 har bort så ofte hos oss, og ikke bidratt med noe som helst.

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags småting er det snakk om? Er det en spesiell juice du Må ha liksom og sendt bestilling? Da ville jeg tilbudt meg å betale for det og spurt pent om de vær så snill kunne gått til butikken for oss. 

Anonymkode: ad8c0...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags småting er det snakk om? Er det en spesiell juice du Må ha liksom og sendt bestilling? Da ville jeg tilbudt meg å betale for det og spurt pent om de vær så snill kunne gått til butikken for oss. 

Anonymkode: ad8c0...ead

Det er akkurat det vi har gjort 🙂

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det vi har gjort 🙂

Anonymkode: 24037...c74

Okei. Da er vedkommende svært urimelig. 

Men de har kjøpt inn så det er mat nok til dere? Er det slik at det er dere som har noen spesielle ønsker i tillegg til at de dere besøker egentlig har bra og nok mat? 

Anonymkode: ad8c0...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler alltid inn litt ekstra godt til overnatting. Og sitter igjen med pålegg jeg ikke spiser i ukesvis etterpå 😂

Men synes det er utrolig sært å sette krav til hva andre skal servere deg. Samme hva de pleier å få hos deg, osv. Kanskje de (som feks meg) ikke har lønning før 20., og ikke har mulighet til å handle inn alt mulig rart? 

Samme hva slaga grunn de du skal besøke har, er det uansett ganske spesielt å kreve noe, og ikke minst bli så furt over det at du må blåse det ut på nettet🙈

I mine øyne, i hvert fall..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...