Gå til innhold

Handler dere inn når dere har overnattinggjester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til frokost?  

Og da f eks et par pålegg du vet gjesten liker og gjesten kommer så sent at butikker er stengt?

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. 

Når mamma kommer og overnatter kjøper vi inn god juice, rundstykker som vi kan steke og egg osv til frokost. Kanskje et ekstra godt pålegg eller to

Anonymkode: 4d576...8c7

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Når mamma kommer og overnatter kjøper vi inn god juice, rundstykker som vi kan steke og egg osv til frokost. Kanskje et ekstra godt pålegg eller to

Anonymkode: 4d576...8c7

Bra 🙂 

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Handler inn ekstra godt pålegg, kjøper inn div juice, baker godt brød eller rundstykker. Steker bacon, koker egg eller lager speilegg til de som måtte ønske det. Dekker et fint frokostbord med servietter og tente lys 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, forventer ikke at gjester skal måtte kjøpe seg mat!

Kjøper inn masse god mat.

Anonymkode: 82a13...59f

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Når mamma kommer og overnatter kjøper vi inn god juice, rundstykker som vi kan steke og egg osv til frokost. Kanskje et ekstra godt pålegg eller to

Anonymkode: 4d576...8c7

Jeg også ville ha gjort det, vi skal besøke noen familiemedlemmer som gjør seg litt vanskelig på dette, det er kun småting og vi skal betale det selv,men vi har ikke mulighet til å handle det selv pga fly og stengetiden på butikker.  

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, skruf skrev:

Ja. Handler inn ekstra godt pålegg, kjøper inn div juice, baker godt brød eller rundstykker. Steker bacon, koker egg eller lager speilegg til de som måtte ønske det. Dekker et fint frokostbord med servietter og tente lys 

Det gjør vi å, derfor skjønner jeg ikke hvorfor de gjør seg vanskelig når de vet vi ikke rekker det og kun et par småting, tilsvarer 15 min i butikken.

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skruf skrev:

Ja. Handler inn ekstra godt pålegg, kjøper inn div juice, baker godt brød eller rundstykker. Steker bacon, koker egg eller lager speilegg til de som måtte ønske det. Dekker et fint frokostbord med servietter og tente lys 

Itillegg er butikken kun et par minutter gåvei unna.  Har ikke fått noen gode grunner til at de ikke kan gjøre det.

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, forventer ikke at gjester skal måtte kjøpe seg mat!

Kjøper inn masse god mat.

Anonymkode: 82a13...59f

Samme her og det gjør vi når de er på besøk hos oss gratis flere ganger i året. 

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt. Er det sånn at det ikke er mat i hus i det hele tatt, eller har dere bedt dem kjøpe inn noe spesielt som de ikke vil kjøpe?

Endret av Glitnir
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis123

Handler selvfølgelig inn en god frokost til overnattingsgjester😊 men er det spesielle ønsker dere har, siden dere skal betale for det selv? Skjønte ikke helt konseptet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt. Hvis jeg har invitert noen på besøk, så er det klart jeg handler inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Glitnir skrev:

Jeg skjønte ikke helt. Er det sånn at det ikke er mat i hus i det hele tatt, eller har dete bedt dem kjøpe inn noe spesielt som de ikke vil kjøpe?

Det er det vi ikke vet, det er enkle pålegg som roastbeef, eneste grunn vi fikk forrige uke var at det ikke var vits i kjøpe mye, jeg forklarte at det kun var 4 pålegg etter samtale nå virker det fortsatt er et problem. "Vi får seg hva vi får til" "vi får se hva vi hsr" butikken ligger 2 min gåavstand til der de bor.

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Melis123 skrev:

Handler selvfølgelig inn en god frokost til overnattingsgjester😊 men er det spesielle ønsker dere har, siden dere skal betale for det selv? Skjønte ikke helt konseptet? 

Egentlig ikke,men vi har tilbydd oss det, hadde de vært her hadde vi betalt som alltid vi gjør, jeg hadde ikke hatt problemer med å kjøpe egg fordi om de ønsket det.

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Glitnir skrev:

Jeg skjønte ikke helt. Er det sånn at det ikke er mat i hus i det hele tatt, eller har dete bedt dem kjøpe inn noe spesielt som de ikke vil kjøpe?

Helt enkle ting som avokado, skinke etch

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Puny skrev:

Ja, selvsagt. Hvis jeg har invitert noen på besøk, så er det klart jeg handler inn...

Det er det jeg mener og, så jeg (Og samboer) er irritert, det er faktisk 17 mai frokost det er snakk om, og det er Helt enkle 5 pålegg som har blitt forespurt. 

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Melis123

Men må du absolutt ha roastbeef? Syns kanskje det er litt sært å ha så spesifikke ønsker. Skjønner det om det er barn som bare spiser nugatti feks, men voksne folk tåler vel å spise noe annet enn favorittpålegget sitt den dagen de har sovet hos noen andre😊

Endret av Melis123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Melis123 skrev:

Men må det absolutt ha roastbeef? Syns kanskje det er litt sært å ha så spesifikke ønsker. Skjønner det om det er barn som bare spiser nugatti feks, men voksne folk tåler vel å spise noe annet enn favorittpålegget sitt den dagen de har sovet hos noen andre😊

Hvor stor plass tar en pakke roastbiff i kjøleskapet?  De bor her ofte gratis og med gratis mat, vi prøver alltid å kjøpe ting vi vet de liker, fint om man kan få tjenesten igjen, hadde det vært en god grunn til hvorfor de ikke kunne,hadde saken vært noe annet, virker mer som det er på trass. Fint at majoritet ikke synes vi er urimelige, det er snakk om et kvarters handletur i butikken som ligger 2 min gåavstand fra der de bor og det gjelder noen få pålegg. Vi ber de ikke om å handle i ørten butikker. Handler om fleksibilitet, skulle butikken ikke ha et av påleggene er det greit, og det hadde vært hyggelig om de kunne ha sjekke butikk ny 2 som er veldig i nærheten men det er ikke noe vi forventer. 

Anonymkode: 24037...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg mener og, så jeg (Og samboer) er irritert, det er faktisk 17 mai frokost det er snakk om, og det er Helt enkle 5 pålegg som har blitt forespurt. 

Anonymkode: 24037...c74

Det er bare merkelig. Dere er inviterte, det er ikke sånn at dere inviterte dere selv? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Puny skrev:

Det er bare merkelig. Dere er inviterte, det er ikke sånn at dere inviterte dere selv? 

Vi er overnattingsgjester og invitert av de. 

Anonymkode: 24037...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...