Gå til innhold

Prøverør 2019, søskenforsøk.


Mamma til én

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Waldfee skrev:

Det var flotte nyheter 👍💗👏👏👏👏! Hadde hjertet litt i halsen da jeg gikk inn her - men så utrolig bra! Veldig veldig glad på dine vegne💗 Nå kan du senke skuldrene litt!

Tusen takk for det, snille deg 💖🙏

Både jeg og mannen ble oppriktig overrasket, jeg hadde forberedt oss begge på det motsatte.

Ja nå kan jeg senke skuldrene litt. Bestiller meg nok en ny ul uke 11 eller 12, vil være sikker før jeg begynner å fortelle det til folk. Det gjør noe med en, når en har hatt mange nedturer og mistet flere ganger. Jeg tar i hvertfall ikke dette for gitt, det er sikkert.

Jeg ønsker så inderlig det samme for deg, og det skal skje! ❤ Håper du ikke må vente så mye lengre 🙏🙏🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mamma til én skrev:

Tusen takk for det, snille deg 💖🙏

Både jeg og mannen ble oppriktig overrasket, jeg hadde forberedt oss begge på det motsatte.

Ja nå kan jeg senke skuldrene litt. Bestiller meg nok en ny ul uke 11 eller 12, vil være sikker før jeg begynner å fortelle det til folk. Det gjør noe med en, når en har hatt mange nedturer og mistet flere ganger. Jeg tar i hvertfall ikke dette for gitt, det er sikkert.

Jeg ønsker så inderlig det samme for deg, og det skal skje! ❤ Håper du ikke må vente så mye lengre 🙏🙏🙏

Det er magisk å høre de hjerteslagene. Ble helt gelé da jeg hørte det med sønnen, husker det utrolig godt 💙! Nå tror jeg dette går fint videre for deg! Og takk for lykkeønskinger 💗 Nå blir det sommerferie, operasjon og om de finner noe, nytt forsøk med egne egg. Hvis ikke de finner noe på operasjonen, prøver vi nok eggdonasjon. Tror det kan være fint, og sjansene for å lykkes er høyere🤞God sommer til deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Waldfee skrev:

Det er magisk å høre de hjerteslagene. Ble helt gelé da jeg hørte det med sønnen, husker det utrolig godt 💙! Nå tror jeg dette går fint videre for deg! Og takk for lykkeønskinger 💗 Nå blir det sommerferie, operasjon og om de finner noe, nytt forsøk med egne egg. Hvis ikke de finner noe på operasjonen, prøver vi nok eggdonasjon. Tror det kan være fint, og sjansene for å lykkes er høyere🤞God sommer til deg!

Ja, det er virkelig noe helt spesielt ❤

Synes det høres ut som dere har kommet frem til en veldig god plan. Enten det blir med eget eller donert egg, så har jeg troen på at det vil lykkes til slutt. Takk for det 💖 Og god sommer til deg og. Kommer nok til å snoke i dagboken din utover høsten ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mamma til én skrev:

Det gikk bra @prover87 😀

Fikk se en liten skapning med hjerte som slo ❤ Tårene trillet, jeg var så ekstremt forberedt på dårlige nyheter. Nå må jeg prøve å tenke positivt. Fortsatt tidlig, men kunne ikke fått bedre nyheter i dag- og jeg føler med veldig takknemlig. 

Så bra! Gratulerer 😍 sånn jeg har forstått dette så er det relativt «trygt» hvis alt ser bra ut på den tidlige ultralyden - At det er likestor sjanse for at det går bra som for de som ikke har tidlig ultralyd og sier at det er «trygt» i uke 12. Men forstår at du er avventende pga det du har gått gjennom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, prover87 skrev:

Så bra! Gratulerer 😍 sånn jeg har forstått dette så er det relativt «trygt» hvis alt ser bra ut på den tidlige ultralyden - At det er likestor sjanse for at det går bra som for de som ikke har tidlig ultralyd og sier at det er «trygt» i uke 12. Men forstår at du er avventende pga det du har gått gjennom. 

Takk for det 💖 Ja føler det er tryggere nå som jeg har fått sett hjertet slå. Jeg har likevel bestilt ny ultralyd i uke 11 (om bare tre uker), kan ikke få nok bekreftelser 😄🙈🙈

Er det mandag du har ultralyd? Det blir spennende!! Krysser fingrene for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mamma til én skrev:

Ja, det er virkelig noe helt spesielt ❤

Synes det høres ut som dere har kommet frem til en veldig god plan. Enten det blir med eget eller donert egg, så har jeg troen på at det vil lykkes til slutt. Takk for det 💖 Og god sommer til deg og. Kommer nok til å snoke i dagboken din utover høsten ☺️

Tusen takk, veldig koselig om du følger med oss videre 💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mamma til én skrev:

Takk for det 💖 Ja føler det er tryggere nå som jeg har fått sett hjertet slå. Jeg har likevel bestilt ny ultralyd i uke 11 (om bare tre uker), kan ikke få nok bekreftelser 😄🙈🙈

Er det mandag du har ultralyd? Det blir spennende!! Krysser fingrene for deg 🤞

Må vente helt til tirsdag for ultralyden 😫 er lei av å vente nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prover87 skrev:

Må vente helt til tirsdag for ultralyden 😫 er lei av å vente nå!

Det skjønner jeg godt. Tiden før ultralyd går så utrolig langsomt 😟 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sterkt hjerte som slo på ultralyden i dag❤️ Så nå er vi mer avslappa til det hele😊 håper bare at denne kvalmen gir seg om noen få uker🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prover87 skrev:

Et sterkt hjerte som slo på ultralyden i dag❤️ Så nå er vi mer avslappa til det hele😊 håper bare at denne kvalmen gir seg om noen få uker🤢

Gratulerer så mye! 😍 Hvor langt er du kommet nå? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, prover87 skrev:

Et sterkt hjerte som slo på ultralyden i dag❤️ Så nå er vi mer avslappa til det hele😊 håper bare at denne kvalmen gir seg om noen få uker🤢

Så fantastisk, veldig glad på dine vegne 🤩❤ Magisk å få se hjertet slå ❤ Her har og kvalmen kommet for fult, må legge meg nedpå hele tiden. Håper det gir seg snart ja. Men jeg skal ikke klage for mye, er jo faktisk dette jeg har drømt om og håpet på ❤

Veldig hyggelige nyheter i hvertfall ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, prøverpåny skrev:

Gratulerer så mye! 😍 Hvor langt er du kommet nå? 😊

Er 8 uker på vei. Ultralyden viste nesten 9 uker, men det vet vi jo er feil😉 

14 timer siden, Mamma til én skrev:

Så fantastisk, veldig glad på dine vegne 🤩❤ Magisk å få se hjertet slå ❤ Her har og kvalmen kommet for fult, må legge meg nedpå hele tiden. Håper det gir seg snart ja. Men jeg skal ikke klage for mye, er jo faktisk dette jeg har drømt om og håpet på ❤

Veldig hyggelige nyheter i hvertfall ☺️

Takk 😊 kvalmen blir bare verre og verre her! Men ja, det er jo bare et godt tegn at vi er dårlige. Eg krysser bare fingrene for at det gir seg ca ved 12 uker. Sist svangerskap var eg morgenkvalm helt til jeg fødte 😅 men da begynte ikke kvalmen før uke 10-12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heihei😊 ble tipset om denne tråden - prøve å få liv i den igjen😅💗

 

Etter over 2år som aktive prøvere fikk vi endelig innkallelse til søskenforsøk på Riksen (var på samtaletime IGÅR), heeeelt FANTASTISK at dette er blitt et tilbud. Er uforklarlig barnløs siden alle tester er normale og alt er helt «perfekt». Trodde det ville bli lang ventetid, men begynner allerede 14/10-19 på nesespray😅😱 Dette gikk mye raskere enn forventet! Ble innvilget 3 forsøk og gru/gleder meg♥️♥️♥️🤞🏻🍀 

Begynner på høydose stimulering, siden vi måtte det første gang for 8år siden.... den gangen ble vi ikke gravid med ivf men spontant gravid i «hvilemåned mellom forsøkene»

Flere som er i gang med søskenforsøk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tips om denne på en annen side jeg og. Er i gang med søskenforsøk vi og, har en naturlig lagd , ville ha to tette, men det har ikke skjedd. Prøvd i over 3 år uten en positiv test, hatt 2 insett og skal ha nr 3 nå om noen dager, om vårt siste egg på frys overlever tining. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Heihei😊 ble tipset om denne tråden - prøve å få liv i den igjen😅💗

 

Etter over 2år som aktive prøvere fikk vi endelig innkallelse til søskenforsøk på Riksen (var på samtaletime IGÅR), heeeelt FANTASTISK at dette er blitt et tilbud. Er uforklarlig barnløs siden alle tester er normale og alt er helt «perfekt». Trodde det ville bli lang ventetid, men begynner allerede 14/10-19 på nesespray😅😱 Dette gikk mye raskere enn forventet! Ble innvilget 3 forsøk og gru/gleder meg♥️♥️♥️🤞🏻🍀 

Begynner på høydose stimulering, siden vi måtte det første gang for 8år siden.... den gangen ble vi ikke gravid med ivf men spontant gravid i «hvilemåned mellom forsøkene»

Flere som er i gang med søskenforsøk?

Håper du får litt liv i tråden igjen, jeg synes i hvertfall det har vært veldig godt å skrive med andre i samme situasjon 😊

Jeg startet denne tråden tidligere i år, og er så heldig at jeg har blitt gravid siden den gang ❤ Var etter tre år med prøving, på siste offentlige forsøk (femte innsett). Hatt flere sa/ ma på veien. Fant aldri noen "feil" hos oss heller, så vet ikke hvorfor det var så vanskelig å bli gravid.

Vår første er fire år.

Så BRA at Riksen endelig har åpnet opp igjen for søskenforsøk, og at dere får sjansen til å få et barn til 👏 Og fantastisk at du får komme raskt i gang 😀 Dette blir spennende!! Ønsker dere masse lykke til 💖🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Naomi1988 skrev:

Så tips om denne på en annen side jeg og. Er i gang med søskenforsøk vi og, har en naturlig lagd , ville ha to tette, men det har ikke skjedd. Prøvd i over 3 år uten en positiv test, hatt 2 insett og skal ha nr 3 nå om noen dager, om vårt siste egg på frys overlever tining. 

Håper inderlig at egget overlever tiningen 🤞💖 Bra du snart får vite, dagene med venting er så nervepirrende! Har hørt om flere som blir gravide med opptint egg. Er det ett uttak du har hatt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Mamma til én skrev:

Håper du får litt liv i tråden igjen, jeg synes i hvertfall det har vært veldig godt å skrive med andre i samme situasjon 😊

Jeg startet denne tråden tidligere i år, og er så heldig at jeg har blitt gravid siden den gang ❤ Var etter tre år med prøving, på siste offentlige forsøk (femte innsett). Hatt flere sa/ ma på veien. Fant aldri noen "feil" hos oss heller, så vet ikke hvorfor det var så vanskelig å bli gravid.

Vår første er fire år.

Så BRA at Riksen endelig har åpnet opp igjen for søskenforsøk, og at dere får sjansen til å få et barn til 👏 Og fantastisk at du får komme raskt i gang 😀 Dette blir spennende!! Ønsker dere masse lykke til 💖🤞

Så fantastisk at du er blitt gravid♥️ 

Hvor langt er du kommet i svangerskapet? 

Jaaaa... Er helt fantastisk at vi får mulighet til søskenforsøk! Er så takknemlig og HÅPER med hele hjertet mitt at dette skal gå veien🤞🏻🍀🙏🏻♥️♥️♥️♥️ Elsker den lille mirakeljenta mi, og håper å gi henne et søsken etter alle disse årene♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Naomi1988 skrev:

Så tips om denne på en annen side jeg og. Er i gang med søskenforsøk vi og, har en naturlig lagd , ville ha to tette, men det har ikke skjedd. Prøvd i over 3 år uten en positiv test, hatt 2 insett og skal ha nr 3 nå om noen dager, om vårt siste egg på frys overlever tining. 

Håper den lille eskimoen din klarer seg♥️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻  Masse lykke til♥️

Hvor mange ferskforsøk har du igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mamma til én skrev:

Håper inderlig at egget overlever tiningen 🤞💖 Bra du snart får vite, dagene med venting er så nervepirrende! Har hørt om flere som blir gravide med opptint egg. Er det ett uttak du har hatt? 

Takk❤ har hatt 2 uttak, innsett av ett fersk og ett frys, hadde kjemisk med frys. Runde 2 blei avbrutt, 9ga treig utvikling, men fikk ett 6 dagers på frys, det vi skal sette inn forhåpentligvis🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Håper den lille eskimoen din klarer seg♥️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻  Masse lykke til♥️

Hvor mange ferskforsøk har du igjen?

Takk❤😘 jeg har egentlig ett offentlig "gratis" forsøk igjen, men har ikke råd😭utrolig kjedelig, når man vet man får kr igjen.. så håper dette egget er gull egget!!! Hvor holder dere til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...