Gå til innhold

Prøverør 2019, søskenforsøk.


Mamma til én

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Waldfee skrev:

Må bare sende deg en klem her, @prøverpåny💗 Du har utrolig høy eggreserve, ihvertfall! Jeg kjenner meg jo veldig igjen i det du skriver om søskenvurdering. Det er jo en frihet i å ha én, og å være ferdig med småbarnstiden. Samtidig, veldig sårt om det ikke blir søsken. Spent på hvordan dere vurderer og hva veien blir videre! 

Ellers, jeg har jo vært i denne tråden før, og har akkurat startet med nesespray til søskenuttak nr 6, innsett nr 9.... alle gode ting er ni, eller 🙉😂? Prøver å holde motet oppe! 

Alle gode ting er 9😅🤞🏻🍀🍀🍀♥️♥️♥️♥️ 

Heier på deg♥️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i dag på rugedag 4, og er dessverre helt sikker på at det er kjørt. Ja, vet at det er tidlig, meeeen. Med førstemann så våknet jeg av et stikk i livmora den første natta etter innsett, og jeg mener at det var festesmerte jeg opplevde. Denne gangen nada. Jeg fikk kjempevondt i korsryggen på rd 2, denne gangen kanskje litt om jeg kjenner godt etter. Åååh, tror jeg blir litt tullete av dette jeg altså. Dere som har opplevd å være gravid flere ganger, hadde dere lignende symptomer eller var det to forskjellige ventetider? Ja, vet som sagt at det er tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mighty_duckling skrev:

Er i dag på rugedag 4, og er dessverre helt sikker på at det er kjørt. Ja, vet at det er tidlig, meeeen. Med førstemann så våknet jeg av et stikk i livmora den første natta etter innsett, og jeg mener at det var festesmerte jeg opplevde. Denne gangen nada. Jeg fikk kjempevondt i korsryggen på rd 2, denne gangen kanskje litt om jeg kjenner godt etter. Åååh, tror jeg blir litt tullete av dette jeg altså. Dere som har opplevd å være gravid flere ganger, hadde dere lignende symptomer eller var det to forskjellige ventetider? Ja, vet som sagt at det er tidlig...

Er jo VELDIG TIDLIG! ♥️ Egget fester seg jo ikke før 3-5dager etter innsett? 

Kun vært gravid en gang, så har ikke peiling om man bare «vet» om det har gått😳 men du må jo bare leve i håper da🤞🏻 

Lykke til 🤞🏻🍀🧡🧡🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg å venter på å ta blodprøven, er på rugedag 10 i dag og det er testdag. Har ingen symptomer så er overbevist om at dette var ett negativt forsøk. Det går mye lettere denne gangen, og takle disse negative tankene. Har jo tross alt verdens beste trøst som venter på meg når jeg kommer hjem i dag❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mighty_duckling skrev:

Da sitter jeg å venter på å ta blodprøven, er på rugedag 10 i dag og det er testdag. Har ingen symptomer så er overbevist om at dette var ett negativt forsøk. Det går mye lettere denne gangen, og takle disse negative tankene. Har jo tross alt verdens beste trøst som venter på meg når jeg kommer hjem i dag❤

🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mighty_duckling skrev:

Da sitter jeg å venter på å ta blodprøven, er på rugedag 10 i dag og det er testdag. Har ingen symptomer så er overbevist om at dette var ett negativt forsøk. Det går mye lettere denne gangen, og takle disse negative tankene. Har jo tross alt verdens beste trøst som venter på meg når jeg kommer hjem i dag❤

Krysser fingrene for deg 🤞🤞🤞 Får du resultatet i dag? Utrolig godt at du har en skatt hjemme, det hjelper virkelig i denne prosessen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Mamma til én skrev:

Krysser fingrene for deg 🤞🤞🤞 Får du resultatet i dag? Utrolig godt at du har en skatt hjemme, det hjelper virkelig i denne prosessen ❤

Tusen takk❤. Fikk resultatet for en time siden, og det var negativ. Men det var virkelig forventet. Avtalte å vente til over jul med neste forsøk, men mannen vil gjerne prøve igjen ved neste syklus så da kjører vi på da.

3 timer siden, Naomi1988 skrev:

🤞🤞

Tusen takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, mighty_duckling skrev:

Tusen takk❤. Fikk resultatet for en time siden, og det var negativ. Men det var virkelig forventet. Avtalte å vente til over jul med neste forsøk, men mannen vil gjerne prøve igjen ved neste syklus så da kjører vi på da.

Det var leit å høre ❤ Bra du var litt forberedt, men det er uansett veldig kjipt å få den beskjeden. Da er dere snart i gang med nytt forsøk i hvertfall, kan gjerne hjelpe litt å ha planene videre klare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, mighty_duckling skrev:

Tusen takk❤. Fikk resultatet for en time siden, og det var negativ. Men det var virkelig forventet. Avtalte å vente til over jul med neste forsøk, men mannen vil gjerne prøve igjen ved neste syklus så da kjører vi på da.

Tusen takk❤

Så kjedelig å høre, men godt dere skal i gang igjen straks❤ gøy at du har en ivrig mann👍😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mamma til én skrev:

Det var leit å høre ❤ Bra du var litt forberedt, men det er uansett veldig kjipt å få den beskjeden. Da er dere snart i gang med nytt forsøk i hvertfall, kan gjerne hjelpe litt å ha planene videre klare.

Kjedelig er det jo så klart, men følte det allerede på innsett-dagen at det ikke gikk så hadde heldigvis ingen forhåpninger. Og så har jeg som sagt ett barn allerede, taklet det mye verre når jeg var barnløs. Alt i alt, om det er kun ett barn jeg får så er jeg overlykkelig for det❤ 

 

10 timer siden, Naomi1988 skrev:

Så kjedelig å høre, men godt dere skal i gang igjen straks❤ gøy at du har en ivrig mann👍😊

Ja, han overrasket litt der med å ville prøve en gang til i år. Så tenkte at det kan jo ikke skade. 

 

Siden jeg var på vei ut døra når klinikken ringte i dag så gikk informasjonen litt inn i det ene og ut det andre🙈 men stemmer det at jeg må få mensen nå, la det gå den syklusrunden så kan vi begynne igjen mensen etter denne? Har 3 fryste blastoer igjen. Så blir styrt fryst forsøk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skreiv i det andre forumet, at jeg tror fryseforsøket blir avbrutt igjen😣 ligger helt likt på dagene som i sist syklus desverre. Det er så kjedelig, avbrutt forsøk nr 3, blir det i såfall da😣😔 Hvordan ligger andre her ann i løypa?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jeg er på dag 10 på nesespray, fikk blødning på mandag (blør fortsatt) og er mye sterkere blødning enn vanlig «mens». Får litt vondt i hode og føler meg litt oppblåst ellers fin form med nesespray👍🏻😊 

Skal på kontroll den 28/10 for sprøytestart. Må på høydose, så er veldig spent og litt redd for evt bivirkninger😦

Hvordan går det med dere andre da?♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Melder meg på her :)  Har ett barn fra før som kom til på naturlig vis, vel på første forsøk også omtrent. Ønsker egentlig minst tre barn til sammen, men vet at jeg skal være veldig takknemlig hvis jeg kan få ett barn til, på grunn av risiko. Hvis jeg er så heldig å bli gravid, beholde, fullføre svangerskapet og ikke miste det neste barnet (det var nært på med forestående, han lå lenge på nyfødtintensiven og har senskader), så ville det vært fantastisk. Ønsker meg så veldig et friskt barn som krever normal oppfølging. 

Jeg er i alle fall helt i startfasen. Skal ha nedregulering og lang protokoll tror jeg. Skal ta første eggløsningssprøyte denne uka. Hadde fem eggposer eller noe sånt i den ene eggstokken, aner ikke noe mer enn det. Ganske normalt, kanskje litt lite sædceller hos partner, men de så visst fungerende ut, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om bare egget vårt overlever opptining,blir det innsett på fredag🤞🤞

Endret av Naomi1988
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nydelig sønn på ett år. Fikk han ved hjelp av embryoadopsjon. Har to embryoer på frys (i samme rør). Ønsker meg et barn til som er sønnen min sitt biologiske søsken. 

Anonymkode: 60afe...75f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 17.51, Naomi1988 skrev:

Om bare egget vårt overlever opptining,blir det innsett på fredag🤞🤞

Lykke til♥️♥️♥️🙏🏻🤞🏻 
Her blir det sprøytestart på selveste Halloween🧛‍♀️👻👻👻 Blir vel et monster selv etterhvert mtp høydose 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Lykke til♥️♥️♥️🙏🏻🤞🏻 
Her blir det sprøytestart på selveste Halloween🧛‍♀️👻👻👻 Blir vel et monster selv etterhvert mtp høydose 🤣 

Takk❤

Haha, går nok så bra så👌 hva skal du bruke og hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Naomi1988 skrev:

Takk❤

Haha, går nok så bra så👌 hva skal du bruke og hvor mye?

Gonal F 300IE. Ifølge legen var dette høydose....🤷🏼‍♀️ 
Hva bruker dere?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Gonal F 300IE. Ifølge legen var dette høydose....🤷🏼‍♀️ 
Hva bruker dere?
 

Skal ha fryseforsøk, så bare brukt letrozol i 5 dager og 75IE menopur i 2 dager. Men gikk på høydose sjøl🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...