Gå til innhold

Prøverør 2019, søskenforsøk.


Mamma til én

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Prøvekanin skrev:

Så spennande 😁 Høyres lovande ut vist den var sterkere igjen idag! Krysser fingrane for deg

Tusen takk ☺️ Håper, håper håper 🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mamma til én skrev:

Takk for det @Waldfee ❤

Jeg har testet, men vet virkelig ikke om jeg er gravid eller ikke. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen, og mandag kveld tok jeg en test som viste to røde streker. Streken var ikke sterk. I går tok jeg en ny test av morgenurin,  og da var steken mye svakere. Tenkte at hcg da var synkende. I dag er streken sterkere igjen, men vet at jeg holdt den litt for lenge nedi begeret- kanskje det gir falskt sterkere strek? (vet og at det er tullete å teste så ofte, men klarer ikke å la være 🙈).

Vet ikke hva jeg skal tro. Føler meg ikke gravid, og det kjennes ut som om mensen kommer snart. Kan vel ikke gjøre annet enn å teste igjen om to dager..

Så flott, tror jeg kan si gratulerer 👍💗😊! Tror ikke det har noe å si om du holdt pinnen litt lenge nedi. Jeg ville tatt blodprøve og deretter en blodprøve til for å sjekke HCG-nivå og stigning. Det kan du vel gjøre nå, du er jo allerede 15 dpo. Herlig med positiv test, da👍 Har hele veien hatt på følelsen at du ville lykkes nå. Håper det holder i ni mnd 💗🤞klem til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Waldfee skrev:

Så flott, tror jeg kan si gratulerer 👍💗😊! Tror ikke det har noe å si om du holdt pinnen litt lenge nedi. Jeg ville tatt blodprøve og deretter en blodprøve til for å sjekke HCG-nivå og stigning. Det kan du vel gjøre nå, du er jo allerede 15 dpo. Herlig med positiv test, da👍 Har hele veien hatt på følelsen at du ville lykkes nå. Håper det holder i ni mnd 💗🤞klem til deg.

Takk for det, selv om jeg ikke er like optimistisk da ☺️ Har vært gjennom så mange nedturer, og har lært meg at magefølelsen pleier å ha rett. Og magefølelsen min sier at dette ikke går veien. Men jeg har jo fortsatt et håp om at det skal gå, så det er jeg takknemlig for. Har veldig lyst til å ta blodprøve, men de vil ikke ta før to uker etter innsett. Nervepirrende. 

Veldig lei meg for at du fikk negativ test, er det noen som hadde fortjent gode nyheter nå så er det deg ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Prøvekanin skrev:

Kjære folk. Eg har sovna på sofaen tre ganga idag! Eg blir trøtt av Lutinus, men  ikkje sooo trøtt. Men det va veldig tidlig å evt kjenne tegn to daga etter innsett 😂 Omg så lange dei neste dagane blir!

Eg har det helt likt! Kjenner på symptomer, men tenker og det er for tidlig 😆 kroppen er rar slik. Tror det blir lange dager fram til tirsdag/onsdag (det er da eg har bestemt med for å teste). 

Så synd at det ble et negativt forsøk @Waldfee😔 hva er planen videre?

og lykke til @Mamma til én! Eg har troa på at dette går veien 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mamma til én skrev:

Takk for det, selv om jeg ikke er like optimistisk da ☺️ Har vært gjennom så mange nedturer, og har lært meg at magefølelsen pleier å ha rett. Og magefølelsen min sier at dette ikke går veien. Men jeg har jo fortsatt et håp om at det skal gå, så det er jeg takknemlig for. Har veldig lyst til å ta blodprøve, men de vil ikke ta før to uker etter innsett. Nervepirrende. 

Veldig lei meg for at du fikk negativ test, er det noen som hadde fortjent gode nyheter nå så er det deg ❤

Det er ikke noe ålreit med dårlig magefølelse, men jeg tenker at dette høres bra ut, så langt👍! Dessverre så blir man jo sånn av å ga gått gjennom litt at man tenker at alt vil gå galt. Men det gjør jo ikke det! 🤞💗! Jeg har troa 💗

Og tusen takk for koselige ord - man får ikke alt man fortjener her i livet, dessverre, men jeg har nå heldigvis mye bra også💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, prover87 skrev:

Eg har det helt likt! Kjenner på symptomer, men tenker og det er for tidlig 😆 kroppen er rar slik. Tror det blir lange dager fram til tirsdag/onsdag (det er da eg har bestemt med for å teste). 

Så synd at det ble et negativt forsøk @Waldfee😔 hva er planen videre?

og lykke til @Mamma til én! Eg har troa på at dette går veien 😊

Takk for støtten og lykke lykke til fremover🤞 du har jo alderen på din side, en veldig viktig suksessfaktor💗

Planen er nok ikke helt klar. Jeg skal snakke med legene om eggkvalitet og snuser på tanken om eggdonasjon. Jeg har hatt 8 innsett nå med mange ganger topp embryo på dag 2, men ingen som har vært bra på dag 5.... Det irriterer meg at jeg faktisk ble gravid med et av de «unge» fryseembryoene fra forsøket da vi fikk sønnen, og så ble det i egglederen... 😡 Jeg får mange egg for alderen og god befruktning, men frykter at eggene ikke er topp lenger. Får høre litt hva legene sier. Vurderer også å gi oss, jeg er så drittlei forsøk og sprøyter at det ville på mange måter være en lettelse å bare ha det fint med det vi har også. Men har to forsøk pluss et tin-forsøk igjen på riks, om jeg har ork (vet jeg er heldig som har fått det, men har holdt på over to år med en exu og en MA som eneste resultat).  Er i tenkeboksen!!! 🤔🤔🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, prover87 skrev:

Eg har det helt likt! Kjenner på symptomer, men tenker og det er for tidlig 😆 kroppen er rar slik. Tror det blir lange dager fram til tirsdag/onsdag (det er da eg har bestemt med for å teste). 

Så synd at det ble et negativt forsøk @Waldfee😔 hva er planen videre?

og lykke til @Mamma til én! Eg har troa på at dette går veien 😊

Takk for det☺️💖

Blir spennende med test neste uke, håper du blir gravid 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Waldfee skrev:

Det er ikke noe ålreit med dårlig magefølelse, men jeg tenker at dette høres bra ut, så langt👍! Dessverre så blir man jo sånn av å ga gått gjennom litt at man tenker at alt vil gå galt. Men det gjør jo ikke det! 🤞💗! Jeg har troa 💗

Og tusen takk for koselige ord - man får ikke alt man fortjener her i livet, dessverre, men jeg har nå heldigvis mye bra også💗

Takk for det ❤ På mandag får jeg "dommen" 😬

Det er helt sant, når det først går som det går er det godt å vite at man har andre gode ting i livet. Du får gi deg selv en skikkelig pause før du/ dere finner ut hvor veien går videre. Viktig å ta vare på seg selv oppi det her ❤

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig en teit ting å klage over, men jeg hater virkelig å ha mensen. Vanligvis unngår jeg det ved hjelp av spiral. Nå er livet et lite mareritt i påvente av eggløsning og innsett. Har blødd gjennom alt natt og dag, humøret er på bånn, fryser og svetter om hverandre og kvalmen ulmer hele tiden. Nå vil jeg bare bli ferdig. 

Anonymkode: fe006...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Waldfee skrev:

Takk for støtten og lykke lykke til fremover🤞 du har jo alderen på din side, en veldig viktig suksessfaktor💗

Planen er nok ikke helt klar. Jeg skal snakke med legene om eggkvalitet og snuser på tanken om eggdonasjon. Jeg har hatt 8 innsett nå med mange ganger topp embryo på dag 2, men ingen som har vært bra på dag 5.... Det irriterer meg at jeg faktisk ble gravid med et av de «unge» fryseembryoene fra forsøket da vi fikk sønnen, og så ble det i egglederen... 😡 Jeg får mange egg for alderen og god befruktning, men frykter at eggene ikke er topp lenger. Får høre litt hva legene sier. Vurderer også å gi oss, jeg er så drittlei forsøk og sprøyter at det ville på mange måter være en lettelse å bare ha det fint med det vi har også. Men har to forsøk pluss et tin-forsøk igjen på riks, om jeg har ork (vet jeg er heldig som har fått det, men har holdt på over to år med en exu og en MA som eneste resultat).  Er i tenkeboksen!!! 🤔🤔🤔

Så kjedelig! Dere har gått gjennom mye. Men er jo greit å vite at dere har noen forsøk igjen, så får dere, sammen med legen, vurdere hva som er beste veien videre. Lykke til videre uansett hva dere bestemmer dere for å gjøre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte sykehuset, og fikk komme å ta blodprøve i dag. Så tar jeg på mandag og som planlagt, så for vi se om verdien synker eller stiger. Er helt overbevist om at jeg har hatt en kjemisk graviditet. Blir uansett godt å få det bekreftet eller avkreftet på mandag. Kjenner mye mens- murringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mamma til én skrev:

Jeg ringte sykehuset, og fikk komme å ta blodprøve i dag. Så tar jeg på mandag og som planlagt, så for vi se om verdien synker eller stiger. Er helt overbevist om at jeg har hatt en kjemisk graviditet. Blir uansett godt å få det bekreftet eller avkreftet på mandag. Kjenner mye mens- murringer.

Krysser fingrene💗🤞! Bra med blodprøve. Mens-murringer er vel bra, tenker jeg! Hadde masse av det tidlig med sønnen. Håper du klarer å slappe litt av i helga. Jeg leser om eggdonasjon og plager mannen med å snakke ganske mye om det 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 11.08, Mamma til én skrev:

Jeg ringte sykehuset, og fikk komme å ta blodprøve i dag. Så tar jeg på mandag og som planlagt, så for vi se om verdien synker eller stiger. Er helt overbevist om at jeg har hatt en kjemisk graviditet. Blir uansett godt å få det bekreftet eller avkreftet på mandag. Kjenner mye mens- murringer.

Lykke til med testene!

nå har alle symptomene hos meg forsvunnet, så jeg er ikke særlig optimistisk.  Selv om jeg tror det jeg kjente for noen dager siden må ha vært andre ting enn en evt graviditet for det var nok for tidlig. Merker jeg sliter med å vente med å teste, men prøver å holde ut til tirsdag 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Waldfee skrev:

Krysser fingrene💗🤞! Bra med blodprøve. Mens-murringer er vel bra, tenker jeg! Hadde masse av det tidlig med sønnen. Håper du klarer å slappe litt av i helga. Jeg leser om eggdonasjon og plager mannen med å snakke ganske mye om det 😂

Takk for det 💖 Har en litt bedre magefølelse nå enn jeg har hatt, men nesten skummelt å si det for er redd for å bli skuffet. 

Spennende å se på andre alternativer, sikkert mye å sette seg inn i. Er det i Russland man må gjøre det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prover87 skrev:

Lykke til med testene!

nå har alle symptomene hos meg forsvunnet, så jeg er ikke særlig optimistisk.  Selv om jeg tror det jeg kjente for noen dager siden må ha vært andre ting enn en evt graviditet for det var nok for tidlig. Merker jeg sliter med å vente med å teste, men prøver å holde ut til tirsdag 😫

Takk for det 😘

Håper mangelen  på symptomer ikke betyr noe. Jeg hadde ingen symptomer, men fikk positiv test likevel. Så får jeg heller se hvordan det går. Skjønner godt at du vil teste, men sikkert lurt å vente litt ja. Håper den er positiv 😊🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 11.08, Mamma til én skrev:

Jeg ringte sykehuset, og fikk komme å ta blodprøve i dag. Så tar jeg på mandag og som planlagt, så for vi se om verdien synker eller stiger. Er helt overbevist om at jeg har hatt en kjemisk graviditet. Blir uansett godt å få det bekreftet eller avkreftet på mandag. Kjenner mye mens- murringer.

Lykke til imorgen @Mamma til én 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Prøvekanin skrev:

Lykke til imorgen @Mamma til én 🤞

Tusen takk ❤ Har ikke tenkt på annet i helgen 🙈 Håper sånn på fine blodprøver 🙏 Holder dere oppdatert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur vi har fått klaff 🎉🤞🏻🤭 ei veke sia innsett idag, og ei heil veke til blodprøve endå 😯 men må ta en telefon til sjukehuset idag, for begynner å få tegn på ohss igjen. 🥴

IMG_20190527_071843.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Prøvekanin skrev:

Eg trur vi har fått klaff 🎉🤞🏻🤭 ei veke sia innsett idag, og ei heil veke til blodprøve endå 😯 men må ta en telefon til sjukehuset idag, for begynner å få tegn på ohss igjen. 🥴

IMG_20190527_071843.jpg

Dette ser jo veldig lovende ut! Dette tror eg går veien👏👏👏 gratulerer 😊 

eg har ikke turt å teste ennå 🙈 er så redd for et negativt resultat. I går kjente eg mensmurringer som er helt normalt for meg 2-3 dager før mensen.... så da tror eg mensen er på vei. Men har uansett bestemt meg for å teste i morgen tidlig. Gruer meg 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prover87 skrev:

Dette ser jo veldig lovende ut! Dette tror eg går veien👏👏👏 gratulerer 😊 

eg har ikke turt å teste ennå 🙈 er så redd for et negativt resultat. I går kjente eg mensmurringer som er helt normalt for meg 2-3 dager før mensen.... så da tror eg mensen er på vei. Men har uansett bestemt meg for å teste i morgen tidlig. Gruer meg 😬

Håpa virkelig det! Ingenting er sikkert så klart, men eg er optimistisk! Skjønna at du gruer deg.. Eg hadde masse mens murringer forrige gang eg blei gravid, men den satt likevel så håpa det berre er livmora som jobba på litt hos deg ;) masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...