Gå til innhold

Prøverør 2019, søskenforsøk.


Mamma til én

Anbefalte innlegg

Da har jeg og mannen hatt en veldig hyggelig samtale med privat klinikk, hvor vi er enig om en vei videre. Først og fremst skal det sjekkes om den kan være DNA-skader på spermen før vi starter opp forsøk der eller tar det siste offentlig. Føltes allerede ut som det finnes et håp om en løsning annet enn å kjøre på med stadig nye stimuleringer som resulterer i høyt antall egg, men ingen å sette tilbake.. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Naomi1988 skrev:

Da var egget satt inn, bare og vente til test dag🤞🤞

Ååååh så spennende 🙏🏻😍♥️ Masse lykke til♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? 

Jeg er på dag 2 av 7 på sprøyter. Dose 300IE Gonal-F. Gikk 16 dager på nesespray/nedregulering. 
 

Bivirkninger er litt hodepine og oppblåst i mage. Idag har det vært en «tung og stikkende» følelse nederst i magen og ryggen. Litt ekstra sliten men det skyldes vel hverdagen og «psyken». Er en påkjennelse dette😳
 

Fikk en kraftig blødning på dag 8 på nesespray, spotter fortsatt litt brunt dag 13 etter første dag blødning. Er det normalt?🤷🏼‍♀️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He😊Har ei datter på 14 mnd som kom på 5. ivf-forsøk(alle fersk, aldri fått på frys). Er no i gang med søskenforsøk offentlig i Bergen. Er i dag på dag 2 med Bemfola 450, starta rett på full dose🙈 Har gått på Progynova 9 dager før sprøyter, og begynner med Cetrotide på sprøytedag 5. Andre som har samme regime som meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 8.05, ivfalumni skrev:

He😊Har ei datter på 14 mnd som kom på 5. ivf-forsøk(alle fersk, aldri fått på frys). Er no i gang med søskenforsøk offentlig i Bergen. Er i dag på dag 2 med Bemfola 450, starta rett på full dose🙈 Har gått på Progynova 9 dager før sprøyter, og begynner med Cetrotide på sprøytedag 5. Andre som har samme regime som meg?

Nei, ikke lik regime. Men ønsker deg selvfølgelig masse lykke til♥️
 

Jeg var på kontroll igår. 
Hadde 8 eggposer, men de er fortsatt små. Må fortsette med medisiner 300IE gonal-f i helgen og inn på ny kontroll på mandag. Spent på når evt uttak blir😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Nei, ikke lik regime. Men ønsker deg selvfølgelig masse lykke til♥️
 

Jeg var på kontroll igår. 
Hadde 8 eggposer, men de er fortsatt små. Må fortsette med medisiner 300IE gonal-f i helgen og inn på ny kontroll på mandag. Spent på når evt uttak blir😊

Takk for det😊

Så spennende, krysser fingrene for at alle åtte inneholder egg av god kvalitet🤞
Eg har første ultralydkontroll på onsdag, har pleid å måtte stimulere lenge med høg dose. Egguttak er beregna til veke 48. Har no blitt sjuk med feber, håper ikkje det har negativ effekt på forsøket😳🤔

Masse lykke til du og🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, ivfalumni skrev:

Takk for det😊

Så spennende, krysser fingrene for at alle åtte inneholder egg av god kvalitet🤞
Eg har første ultralydkontroll på onsdag, har pleid å måtte stimulere lenge med høg dose. Egguttak er beregna til veke 48. Har no blitt sjuk med feber, håper ikkje det har negativ effekt på forsøket😳🤔

Masse lykke til du og🤗

Så kjedelig😕 god bedring♥️ 

Jeg håper virkelig på masse fine egg🤞🏻🥚 og selvfølgelig at selve gullegget er der🙏🏻♥️ Kjenner at det er en større belastning enn først antatt dette😕 mye tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 20.39, VeronicaAmanda skrev:

Så kjedelig😕 god bedring♥️ 

Jeg håper virkelig på masse fine egg🤞🏻🥚 og selvfølgelig at selve gullegget er der🙏🏻♥️ Kjenner at det er en større belastning enn først antatt dette😕 mye tanker...

Ja, blir ein del tanker her også 

Korleis gjekk det med deg på kontrollen i går? Håper du fekk gode nyheter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har erfaring med fryseforsøk i naturlig syklus? Jeg har kun hatt fryseforsøk i styrt syklus, men denne gangen prøver de "naturlig". Jeg skal gå på prednisolon fra syklusdag 1, femar fra dag 3 og ovitrielle eggløsningssprøyte rundt eggløsning. Som jeg har forstått det så skal kroppen produsere et eget egg, lures til å tro at det bekrukta egget som settes inn på innsettdagen er det samme egget slik at kroppen produserer alle hormonene selv. Stemmer dette? Når jeg tar eggløsningssprøyte må jeg da ta el-tester? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ivfalumni skrev:

Ja, blir ein del tanker her også 

Korleis gjekk det med deg på kontrollen i går? Håper du fekk gode nyheter❤️

Er 5 folikkelposer som ser ut til å bli perfekte samtidig. Økt dosen igår og idag med 400IE😖 Litt lei medisiner nå....

Planlagt uttak på førstkommende fredag🙏🏻 håper HÅÅÅÅÅPER vi får ut noen egg🤞🏻♥️♥️♥️♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 20.49, VeronicaAmanda skrev:

Er 5 folikkelposer som ser ut til å bli perfekte samtidig. Økt dosen igår og idag med 400IE😖 Litt lei medisiner nå....

Planlagt uttak på førstkommende fredag🙏🏻 håper HÅÅÅÅÅPER vi får ut noen egg🤞🏻♥️♥️♥️♥️

Så bra at alle 5 såg bra ut👏🤗 Ja, slitsomt med sprøytene, gleder meg til det er oversått. Var på UL i dag. Hadde to veldig store follikler, og fire mindre, så dei bestemte seg for å satse videre på dei fire små, så eg skal stå på medisinene til mandag. Planlagt egguttak blir onsdag. Veldig spennende! MASSE lykke til i morgen🙏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ivfalumni skrev:

Så bra at alle 5 såg bra ut👏🤗 Ja, slitsomt med sprøytene, gleder meg til det er oversått. Var på UL i dag. Hadde to veldig store follikler, og fire mindre, så dei bestemte seg for å satse videre på dei fire små, så eg skal stå på medisinene til mandag. Planlagt egguttak blir onsdag. Veldig spennende! MASSE lykke til i morgen🙏❤️

Er veldig spent og gruer meg til imorgen😔 håper alt går bra🤞🏻🙏🏻♥️ 
 

Tusen takk, lykke til med innspurten du også♥️🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uttak ferdig. Var så heldig at jeg har hatt samme lege på alle ultralyd timer og uttak, føles trygt. 
Reiste i dag med vissheten om 5 folikkelposer, så ikke så optimistiske. Men vet dere, legen fant en til og ALLE hadde egg🙏🏻😍🥚 Altså 6 egg på oss♥️ 
 

Føler meg helt elendig, fikk morfin tablett noe jeg ikke har tålt. Har vært mildt sagt i elendig form med oppkast og brekninger i flere timer...... Håper det snart blir bedre🙏🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter ♥️ Hvordan går det med dere? 
 

Jeg fikk ut 6 egg på fredag, 2 ble befruktet til lørdag og idag satte vi inn 1 helt perfekt 4 delt egg😍🥚🙏🏻 Ingen på frys, men er allikevel glad♥️ 
 

Håper lille mirakelet mitt klamrer seg fast nå🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt egguttak. Fekk ut tre egg. Mannen hadde lite celler i sin prøve og måtte avgi ny. Krysser fingrene for fleire celler der. Så bra du har fått satt inn eit perfekt egg👌Masse lykke til❤️ Når er testdato?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med søskenforsøk. Fikk en perfekt datter for ett år siden. Begynte på hormoner i helgen og innsett blir rundt 10./11. desember. Jeg er så spent og veldig positivt kjenner jeg. Har tre embryoer i ett rør så blir nok å sette inn to embryoer. Er så glad for å være igang igjen. Kanskje får jeg verdens beste julegave? 

Anonymkode: 60afe...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, ivfalumni skrev:

Har nettopp hatt egguttak. Fekk ut tre egg. Mannen hadde lite celler i sin prøve og måtte avgi ny. Krysser fingrene for fleire celler der. Så bra du har fått satt inn eit perfekt egg👌Masse lykke til❤️ Når er testdato?

Masse lykke til♥️🙏🏻 

Jeg har testdato 29/11, så vidt en uke frem😅 gruer og gleder meg♥️🥺🤞🏻 Får liksom ikke gjort mere nå enn å håpe på det beste! Om det ikke går tar vi nok et par måneder fri før vi starter opp igjen. Gått på høydose 300IE, å om vi må ta et forsøk til skal vi maxe til 450IE om dagen. Kjenner kroppen min er sliten etter dette forsøket.

Prøver å ta det med ro, men lever vanlig. Idag har jeg tatt litt av julevasken på kjøkkenet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg igang med søskenforsøk. Fikk en perfekt datter for ett år siden. Begynte på hormoner i helgen og innsett blir rundt 10./11. desember. Jeg er så spent og veldig positivt kjenner jeg. Har tre embryoer i ett rør så blir nok å sette inn to embryoer. Er så glad for å være igang igjen. Kanskje får jeg verdens beste julegave? 

Anonymkode: 60afe...75f

Så spennende😍🙏🏻 Masse lykke til♥️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Så spennende😍🙏🏻 Masse lykke til♥️ 

Tusen takk! Spennende og fin tid 💜🤰💙

Anonymkode: 60afe...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Da er jeg igang med søskenforsøk. Fikk en perfekt datter for ett år siden. Begynte på hormoner i helgen og innsett blir rundt 10./11. desember. Jeg er så spent og veldig positivt kjenner jeg. Har tre embryoer i ett rør så blir nok å sette inn to embryoer. Er så glad for å være igang igjen. Kanskje får jeg verdens beste julegave? 

Anonymkode: 60afe...75f

Så spennende! Kom datteren din til på første forsøk? 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...