Gå til innhold

Prøverør 2019, søskenforsøk.


Mamma til én

Anbefalte innlegg

1 time siden, Waldfee skrev:

Det var sent! Jeg har blodprøve 14 dager etter uttak, dvs onsdag 22/5. Du vil få et ganske så sikkert svar om du tester den dagen, vil jeg tro! Du hadde jo uttak samme dag som meg. 

Krysser fingrene for deg 💗🤞, jeg føler meg helt som vanlig og venter bare på at mensen skal komme 😢 Men håper veldig at det skal gå veien for deg💗!

Ja jeg synes og at det virker veldig sent. Da blir det nok garantert en test på onsdag 😬 Jeg kjenner litt murring av ot til, så i noen øyeblikk føler jeg meg litt gravid. Men brystene er ikke ømme og det har de alltid brukt å være. Synes det er skummelt å begynne å håpe, vet at jeg blir så skuffet om jeg skrur forventningene opp hvis testen er negativ. 

Takk for at du håper det skal gå veien for meg, det håper jeg virkelig for deg og! ❤ Håper mangelen på symptom bare er kroppen som spiller deg et puss, og at blodprøven er positiv ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Waldfee skrev:

Jeg mener å huske at det var en historie her inne om en som fikk toeggede tvillinger som følge av samleie/hjemmelaget +innsett av fryst embryo. Tror sjansen er veldig lav, men veldig koselig da 😊

Det er jo fantastisk, og i hvertfall hvis svangerskapet gikk fint til tross for risiko😀 Sjansen er nok lav ja, men kan nok absolutt skje. Jeg hadde i hvertfall blitt glad om jeg ventet tvillinger ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Prøvekanin skrev:

Vi har og testdato to uker etter innsett av blasto, men eg kjem til å begynne vertfall to uker etter uttak 🙊😅

Jeg gjør nok det samme 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mamma til én skrev:

Ja jeg synes og at det virker veldig sent. Da blir det nok garantert en test på onsdag 😬 Jeg kjenner litt murring av ot til, så i noen øyeblikk føler jeg meg litt gravid. Men brystene er ikke ømme og det har de alltid brukt å være. Synes det er skummelt å begynne å håpe, vet at jeg blir så skuffet om jeg skrur forventningene opp hvis testen er negativ. 

Takk for at du håper det skal gå veien for meg, det håper jeg virkelig for deg og! ❤ Håper mangelen på symptom bare er kroppen som spiller deg et puss, og at blodprøven er positiv ❤

Så bra med murringer! 🤞 Jeg hadde ikke ømme bryster da jeg ble gravid med sønnen. Krysser 💗🤞og sender deg en klem 💗

Jeg kjenner dessverre kroppen min for godt. Har vært skikkelig skikkelig langt nede og grått masse, men prøver å kose meg med familien jeg har, og godt å være på jobb og få tankene på andre ting. Utrolig fine og empatiske kolleger 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamma til én skrev:

Takk 😊 Jeg venter på resultat, men har ikke noen følelse av at det har klaffet dessverre. Håper jeg tar feil 🙏 Så kjedelig at ting har kommet i veien for forsøk de siste gangene. Håper du får innsett før sommerferien 🤞 

De har aldri sagt noe til meg angående samleie den måneden man skal ha innsett av fryst egg. Antar at de ikke anbefaler det, da det i teorien vil gi større sjanse for flerlinger. Men vi har har kjørt på likevel 🙈😂 Vil maksimere sjansene våre, og har uansett tenkt at sjansen for tvillinger er liten. 

 

2 timer siden, Waldfee skrev:

Jeg mener å huske at det var en historie her inne om en som fikk toeggede tvillinger som følge av samleie/hjemmelaget +innsett av fryst embryo. Tror sjansen er veldig lav, men veldig koselig da 😊

Mannen var vært fall helt klar på at om det var eneste grunn til å holde seg unna, var det bare å kjøre på. ☺️ Han er også helt klar for å sette inn to samtidig, men vet ikke heeeelt om han innser merarbeidet med tvillinger kontra et søsken... 😅 Men tar det vi får ❤️

Veldig snart testing på dere da, holder fingrene krysset så lenge! 🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 💖 Har fortsatt et bitte lite håp 🙏

Utrolig hvor godt kjent man blir med kroppen sin av en slik prosess. Det er en vondt følelse når man merker at det ikke har gått veien, da skjønner jeg godt at tårene kommer ❤ Synes det var veldig leit, håpet sånn at det skulle gå bra for deg denne gangen. Bra du har støtte i gode kollegaer, og bra at du har en fin familie der hjemme. Men veldig lov å være lei seg. Det er en stor påkjenning med alle medisiner, håp, forventninger, uttak og venting. Når det da ikke gir uttelling er det trist og vondt. Tenker på deg ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mamma til én skrev:

Takk 💖 Har fortsatt et bitte lite håp 🙏

Utrolig hvor godt kjent man blir med kroppen sin av en slik prosess. Det er en vondt følelse når man merker at det ikke har gått veien, da skjønner jeg godt at tårene kommer ❤ Synes det var veldig leit, håpet sånn at det skulle gå bra for deg denne gangen. Bra du har støtte i gode kollegaer, og bra at du har en fin familie der hjemme. Men veldig lov å være lei seg. Det er en stor påkjenning med alle medisiner, håp, forventninger, uttak og venting. Når det da ikke gir uttelling er det trist og vondt. Tenker på deg ❤

Denne var til @Waldfee forresten 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma til én skrev:

Oi fantastisk, gratulerer så masse med innsett av ikke bare en, men to blastocyster! 😀👏 Håper virkelig det går veien for deg nå ☺️ Jeg fikk ikke sette inn to blastoer, de sa sjansen for flerlinger var for stor. Er litt forskjell fra klinikk til klinikk tydeligvis. Heier masse på deg, og håper at minst en av dem fester seg og forvandles til en baby om ni måneder 😀

Takk 😁🤞🏻 Eg spurte ikkje om det, men dei sa at det var ikkje heilt topp kvalitet på dei, så dei var opne for å sette inn to om eg ville, for å bedre sjansane. Det blei jo ingen på frys heller, så eg sa køyr på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Så bra med murringer! 🤞 Jeg hadde ikke ømme bryster da jeg ble gravid med sønnen. Krysser 💗🤞og sender deg en klem 💗

Jeg kjenner dessverre kroppen min for godt. Har vært skikkelig skikkelig langt nede og grått masse, men prøver å kose meg med familien jeg har, og godt å være på jobb og få tankene på andre ting. Utrolig fine og empatiske kolleger 💗

Å, nei! Ikke hyggelig å lese, så ikke denne da jeg sitere tidligere 😢 Kunne noen ganger tenkt meg å skille lag med kropp og følelser, men er nok ikke så lett.. Sender noen store trøsteklemmer din vei :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 23.42, Prøvekanin skrev:

Spennende! Er det ett dokke har på frys eller tar dei opp fleire? Blastoer tåler jo som regel litt, så satser på det overlever tining for dokke! 

 

Blei du verre i formen etterpå når hcg nivået begynte å stige eller gikk det fint? Eg blei så grådig overstimulert sist at det var ikkje vits å sjekke med UL engang, men eg blei verre i dagane etterpå, sjøl uten innsett. Og det var så vondt at eg trur ikkje eg tørr å sette inn om legane er i tvil 😬 Meeen føler meg egentlig helt som vanlig, har ikkje kjent at eg har hatt uttak engang, så trur det skal gå fint. Ellers har eg fått for høg terskel 🤣

 

Lykke til med tining og forhåpentligvis innsett ❤️

Gratulerer med to blasto-er inn i dag! Eg fikk satt inn en blasto av god kvalitet i dag, og har 3 igjen på frys. Så nå blir det spennende dager framover!

når eg blei gravid etter overstimulering sist gang, så blei eg dårligere i formen 2 dager etter innsett. Eg var faktisk hjemme fra jobb i 3 dager da... så da var eg ganske sikker på at spiren satt😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, prover87 skrev:

Gratulerer med to blasto-er inn i dag! Eg fikk satt inn en blasto av god kvalitet i dag, og har 3 igjen på frys. Så nå blir det spennende dager framover!

når eg blei gravid etter overstimulering sist gang, så blei eg dårligere i formen 2 dager etter innsett. Eg var faktisk hjemme fra jobb i 3 dager da... så da var eg ganske sikker på at spiren satt😉

Gratulerer som ruger på en flott blasto 😀👍 Ja nå blir det noen spennende uker, krysser fingrene for at det går bra 🤞 Jeg fikk og en blasto inn og tre på frys. Skal teste om bare noen dager 😬🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mamma til én skrev:

Takk 💖 Har fortsatt et bitte lite håp 🙏

Utrolig hvor godt kjent man blir med kroppen sin av en slik prosess. Det er en vondt følelse når man merker at det ikke har gått veien, da skjønner jeg godt at tårene kommer ❤ Synes det var veldig leit, håpet sånn at det skulle gå bra for deg denne gangen. Bra du har støtte i gode kollegaer, og bra at du har en fin familie der hjemme. Men veldig lov å være lei seg. Det er en stor påkjenning med alle medisiner, håp, forventninger, uttak og venting. Når det da ikke gir uttelling er det trist og vondt. Tenker på deg ❤

Ja, det er jo bare pyton kjipt alt sammen, akkurat nå😢. Samtidig så må jeg jo bare komme meg videre, og tenke at man må komme sterkere ut av dette 💪🏼. Det verste er for meg usikkerheten om utfallet, når jeg får det og mensen kommer/hormonene roer seg, så går det litt lettere. Men klart, skulle det ende med ingen søsken så vil det være en sorg som jeg alltid vil ha med meg. 

Tipper dette går veien for deg, vi kan ikke ha uflaks begge to og jeg har hele veien hatt en god følelse for ditt forsøk 💗🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prøverpåny skrev:

Å, nei! Ikke hyggelig å lese, så ikke denne da jeg sitere tidligere 😢 Kunne noen ganger tenkt meg å skille lag med kropp og følelser, men er nok ikke så lett.. Sender noen store trøsteklemmer din vei :klemmer: 

Tusen takk 💗 Det varmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, prover87 skrev:

Gratulerer med to blasto-er inn i dag! Eg fikk satt inn en blasto av god kvalitet i dag, og har 3 igjen på frys. Så nå blir det spennende dager framover!

når eg blei gravid etter overstimulering sist gang, så blei eg dårligere i formen 2 dager etter innsett. Eg var faktisk hjemme fra jobb i 3 dager da... så da var eg ganske sikker på at spiren satt😉

Takk. Fantastisk resultat med en sterk inn og ein trio i frysen, så veit ein iallefall at forløpet er litt lettare neste gang om det ikkje skulle bli graviditet på første forsøk. Har du testdato 03.juni som meg, eller før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Prøvekanin skrev:

Takk. Fantastisk resultat med en sterk inn og ein trio i frysen, så veit ein iallefall at forløpet er litt lettare neste gang om det ikkje skulle bli graviditet på første forsøk. Har du testdato 03.juni som meg, eller før? 

De sier testdato 2 uker etter innsett (altså 3. juni). Men siden dette var innsett i naturlig syklus vil jeg vite resultatet tirsdag/onsdag neste uke for det er da mensen vil komme hvis forsøket er negativt. Så jeg tenker å teste onsdag/torsdag neste uke hvis mensen uteblir😅

sykepleieren sa at det gikk fint å teste ut i neste uke. Så det er nok litt «standard» det med to uker etter innsett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mamma til én skrev:

Gratulerer som ruger på en flott blasto 😀👍 Ja nå blir det noen spennende uker, krysser fingrene for at det går bra 🤞 Jeg fikk og en blasto inn og tre på frys. Skal teste om bare noen dager 😬🙏

Spennende med testdato som nærmer seg! Jeg krysser fingrene for deg🤞 Jeg merker allerede symptomer 🙈 men det er nok altfor tidlig, og er nok bare hodet mitt som spiller meg et puss😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære folk. Eg har sovna på sofaen tre ganga idag! Eg blir trøtt av Lutinus, men  ikkje sooo trøtt. Men det va veldig tidlig å evt kjenne tegn to daga etter innsett 😂 Omg så lange dei neste dagane blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mamma til én, har du testet? Håper så veldig for deg 💗 jeg fikk negativ og det har vært så mye dårlige nyheter nå så nå håper jeg du har en god🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det @Waldfee ❤

Jeg har testet, men vet virkelig ikke om jeg er gravid eller ikke. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen, og mandag kveld tok jeg en test som viste to røde streker. Streken var ikke sterk. I går tok jeg en ny test av morgenurin,  og da var steken mye svakere. Tenkte at hcg da var synkende. I dag er streken sterkere igjen, men vet at jeg holdt den litt for lenge nedi begeret- kanskje det gir falskt sterkere strek? (vet og at det er tullete å teste så ofte, men klarer ikke å la være 🙈).

Vet ikke hva jeg skal tro. Føler meg ikke gravid, og det kjennes ut som om mensen kommer snart. Kan vel ikke gjøre annet enn å teste igjen om to dager..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma til én skrev:

Takk for det @Waldfee ❤

Jeg har testet, men vet virkelig ikke om jeg er gravid eller ikke. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen, og mandag kveld tok jeg en test som viste to røde streker. Streken var ikke sterk. I går tok jeg en ny test av morgenurin,  og da var steken mye svakere. Tenkte at hcg da var synkende. I dag er streken sterkere igjen, men vet at jeg holdt den litt for lenge nedi begeret- kanskje det gir falskt sterkere strek? (vet og at det er tullete å teste så ofte, men klarer ikke å la være 🙈).

Vet ikke hva jeg skal tro. Føler meg ikke gravid, og det kjennes ut som om mensen kommer snart. Kan vel ikke gjøre annet enn å teste igjen om to dager..

Så spennande 😁 Høyres lovande ut vist den var sterkere igjen idag! Krysser fingrane for deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...