fugl fønix Skrevet 1. september #7822 Skrevet 1. september (endret) . Endret torsdag kl. 07:24 av fugl fønix
Zampa the Lion Skrevet 2. september #7823 Skrevet 2. september fugl fønix skrev (20 timer siden): Det har jeg.😊 Jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med andre de gangene jeg drar ut på ting alene? Det har jeg. Jeg har aldri drukket alkohol.
Natriumclorid Skrevet 2. september #7824 Skrevet 2. september Det har jeg. jeg har aldri gått ned i spagaten.
Hoppetaujenta Skrevet 2. september #7825 Skrevet 2. september DET har jeg mange ganger! Jeg har aldri stått på rulleskøyter.
Stacy__ Skrevet 2. september #7826 Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): DET har jeg mange ganger! Jeg har aldri stått på rulleskøyter. Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 2. september #7827 Skrevet 2. september Jeg har aldri likt foreldremøter (selvom jeg selvsagt alltid møter opp og veit det er viktig) 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. september #7828 Skrevet 2. september Jeg har ikke unger, så denslags har jeg aldri vært på. Hadde nok tatt tak i et og annet om noe var galt. Mobbing etc. Jeg har aldri vært i slagsmål på skolen da jeg var barn.
Stacy__ Skrevet 2. september #7829 Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke unger, så denslags har jeg aldri vært på. Hadde nok tatt tak i et og annet om noe var galt. Mobbing etc. Jeg har aldri vært i slagsmål på skolen da jeg var barn. Her refererte jeg til foreldremøter som møter alle foreldrene på et skoletrinn eller barnehage blir innkalt til. Gjerne mellom kl.18-20 en ukedag, der skolen/barnehagen informerer om diverse rutiner, saker og prosedyrer, samtidig som foresatte blir satt i grupper der de skal diskutere ulike caser og problemstillinger. Ikke som i møter man blir innkalt til fordi barnet har gjort noe galt 😅 2
Stacy__ Skrevet 2. september #7830 Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri vært i slagsmål på skolen da jeg var barn. Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 2. september #7832 Skrevet 2. september Ikke jeg heller. Jeg har egentlig aldri sovet skikkelig godt som voksen.
Natriumclorid Skrevet 2. september #7833 Skrevet 2. september Jeg sov godt frem til jeg var midt i førtiåra. jeg har aldri laget smultringer. 1
Stacy__ Skrevet 2. september #7834 Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ikke jeg heller. Jeg har egentlig aldri sovet skikkelig godt som voksen. Jeg har heller ikke sovet skikkelig godt som voksen etter at jeg ble mamma 🙈😅 1
Stacy__ Skrevet 2. september #7835 Skrevet 2. september (endret) Jeg har aldri likt å dra ut på byen Endret 2. september av Stacy__
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 03:38 #7836 Skrevet torsdag kl. 03:38 Natriumclorid skrev (6 timer siden): jeg har aldri laget smultringer. Det har jeg vært med på èn gang, på besøk hos noen som skulle bake alt til jul. Stacy__ skrev (6 timer siden): Jeg har aldri likt å dra ut på byen Jeg likte nok det litt da jeg var yngre...mye yngre...men kunne ikke ha gjort det i dag. Jeg har aldri smakt på drinker i mitt liv.
Stacy__ Skrevet torsdag kl. 05:47 #7837 Skrevet torsdag kl. 05:47 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det har jeg vært med på èn gang, på besøk hos noen som skulle bake alt til jul. Jeg likte nok det litt da jeg var yngre...mye yngre...men kunne ikke ha gjort det i dag. Jeg har aldri smakt på drinker i mitt liv. Det har jeg, men ikke smakt på mange drinker 🍸
Stacy__ Skrevet torsdag kl. 05:47 #7838 Skrevet torsdag kl. 05:47 Jeg har aldri vært flink til å investere pengene mine riktig
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 06:57 #7840 Skrevet torsdag kl. 06:57 LiseTV skrev (1 time siden): Jeg har aldri likt blodmat. Ikke jeg heller. Det stinker dessuten når det stekes. Æsj. Stacy__ skrev (1 time siden): Jeg har aldri vært flink til å investere pengene mine riktig Kan vel si at det mangler litt her også. Jeg passer på dem så jeg ikke går i minus, men "investering" blir det verre med. Jeg har aldri vurdert å legge mange sparepenger under madrassen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå