Stacy__ Skrevet 7. september #7861 Skrevet 7. september Timeglass skrev (På 6.9.2026 den 19.06): Det har jeg. Jeg har aldri svindlet noen. Ikke jeg heller 1
Zampa the Lion Skrevet 9. september #7863 Skrevet 9. september Stacy__ skrev (På 7.9.2026 den 22.22): Jeg har aldri vært med i et mesterskap Ikke jeg heller. Nærmeste jeg kommer var fotballturneringen på barneskolen, men det teller vel ikke... Jeg har aldri syntes at Sigrid Bonde Tusvik er morsom.
Natriumclorid Skrevet 9. september #7864 Skrevet 9. september Det har jeg. jeg har aldri gått på jakt.
Zampa the Lion Skrevet 9. september #7865 Skrevet 9. september Natriumclorid skrev (33 minutter siden): Det har jeg. jeg har aldri gått på jakt. Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri drevet med slalom.
Stacy__ Skrevet 10. september #7866 Skrevet 10. september Zampa the Lion skrev (7 timer siden): Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri drevet med slalom. Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #7868 Skrevet 10. september Det har jeg nok, da jeg var svært ung og dum... Jeg har aldri tenkt at jeg skulle forsøke å bli som alle de som må gå i flokk i dette livet. 2
Natriumclorid Skrevet 10. september #7869 Skrevet 10. september Av og til foretrekker jeg å blende inn i saueflokken. Men konformitet er ikke en lidenskap Jeg har aldri likt å jogge.
Stacy__ Skrevet 10. september #7870 Skrevet 10. september Natriumclorid skrev (4 timer siden): Av og til foretrekker jeg å blende inn i saueflokken. Men konformitet er ikke en lidenskap Jeg har aldri likt å jogge. Ikke jeg heller, men prøver å lære meg det…
Zampa the Lion Skrevet 10. september #7871 Skrevet 10. september Stacy__ skrev (3 timer siden): Ikke jeg heller, men prøver å lære meg det… Jeg har aldri opplevd at @Stacy__ har glemt å stille et spørsmål i en av disse spørsmålslekene. Eller ved nærmere ettertanke...
Stacy__ Skrevet 10. september #7872 Skrevet 10. september Zampa the Lion skrev (25 minutter siden): Jeg har aldri opplevd at @Stacy__ har glemt å stille et spørsmål i en av disse spørsmålslekene. Eller ved nærmere ettertanke... Jeg har en tendens til å gjøre det 1
Stacy__ Skrevet 10. september #7873 Skrevet 10. september Jeg har aldri likt å være festens midtpunkt
Zampa the Lion Skrevet 11. september #7874 Skrevet 11. september (endret) Stacy__ skrev (17 timer siden): Jeg har aldri likt å være festens midtpunkt Ikke jeg heller. Har aldri likt å være på fest i det hele tatt, egentlig. Jeg har aldri likt alle tullingene som nistirrer på telefonen i ett sett. Endret 11. september av Zampa the Lion 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. september #7875 Skrevet 17. september Jeg er ikke en slik telefonhypnotisert person. Jeg har aldri sett en film på min mobil.
Zampa the Lion Skrevet 17. september #7876 Skrevet 17. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg er ikke en slik telefonhypnotisert person. Jeg har aldri sett en film på min mobil. Ikke jeg heller. Kall meg gjerne kjedelig, men jeg ser aldri på film... Jeg har aldri vært til stede under hatoppgjøret AIK - Djurgården.
Stacy__ Skrevet 17. september #7877 Skrevet 17. september Zampa the Lion skrev (55 minutter siden): Ikke jeg heller. Kall meg gjerne kjedelig, men jeg ser aldri på film... Jeg har aldri vært til stede under hatoppgjøret AIK - Djurgården. Ikke jeg heller (veit ikke hva det er en gang) 1
Stacy__ Skrevet 17. september #7878 Skrevet 17. september Jeg har aldri vært på ferie i nord -Norge før
Zampa the Lion Skrevet 17. september #7879 Skrevet 17. september Stacy__ skrev (13 minutter siden): Ikke jeg heller (veit ikke hva det er en gang) Hvordan kan du være så slem mot deg selv ved å ikke være fotballinteressert @Stacy__? Stacy__ skrev (15 minutter siden): Jeg har aldri vært på ferie i nord -Norge før Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i pokerlag før.
Stacy__ Skrevet 17. september #7880 Skrevet 17. september Zampa the Lion skrev (1 time siden): Hvordan kan du være så slem mot deg selv ved å ikke være fotballinteressert @Stacy__? Jeg har aldri vært fotballinteressert, har dog en pappa som er fotball gæren, så har fått med meg ett eller annet gjennom oppveksten likevel 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå