Zampa the Lion Skrevet 9. august #7761 Skrevet 9. august Stacy__ skrev (2 timer siden): Jeg har aldri likt fruktsalat med krem Ikke jeg heller. Fruktsalat er godt, krem er direkte kvalmende.
Stacy__ Skrevet 10. august #7763 Skrevet 10. august Ramsay Street 2.0 skrev (4 timer siden): Jeg har aldri likt karbonader. Ikke jeg heller
fugl fønix Skrevet 10. august #7765 Skrevet 10. august Ikke jeg heller, grøss.😱 Jeg har aldri hatet søvn og hvile!
Stacy__ Skrevet 10. august #7766 Skrevet 10. august fugl fønix skrev (6 minutter siden): Ikke jeg heller, grøss.😱 Jeg har aldri hatet søvn og hvile! Ikke jeg heller 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. august #7768 Skrevet 10. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt teskjorter el.l. med tekst eller trykk på.
Zampa the Lion Skrevet 10. august #7769 Skrevet 10. august (endret) Det har jeg, evt. hatt en whatever-holdning til sånne t-skjorter. De eneste jeg ikke har likt er t-skjorter det står harrysitater på som "Fuck you, I drive a Volvo" o.l. Jeg har aldri likt å gå i penklær. Endret 10. august av Ramsay Street 2.0
fugl fønix Skrevet 11. august #7771 Skrevet 11. august Det har jeg. Jeg har aldri vært på helikoptertur.
Zampa the Lion Skrevet 12. august #7772 Skrevet 12. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på Reeperbahn.
Hydrium Skrevet 12. august #7773 Skrevet 12. august Ikke jeg heller 😆 Jeg har aldri prøvd fjellklatring
Stacy__ Skrevet 12. august #7774 Skrevet 12. august Jeg har aldri likt å dele meningene mine i plenum på jobb
Hoppetaujenta Skrevet 15. august #7775 Skrevet 15. august Stacy__ skrev (På 12.8.2026 den 15.08): Jeg har aldri likt å dele meningene mine i plenum på jobb Hvis det er viktig, så deler jeg. Jeg har aldri likt å ta ordet med mikrofon foran mange hundre mennesker.
fugl fønix Skrevet 15. august #7776 Skrevet 15. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri dratt maur i beina.
Hoppetaujenta Skrevet 15. august #7777 Skrevet 15. august Som i å plage maur??? Det tror jeg ikke at jeg har gjort selv om jeg var barn aldri så mye en gang. Jeg har aldri spist munkelus som barn. 1
fugl fønix Skrevet 15. august #7778 Skrevet 15. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært vitne til brann.
Zampa the Lion Skrevet 15. august #7779 Skrevet 15. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært vitne til en trafikkulykke.
fugl fønix Skrevet 15. august #7780 Skrevet 15. august (endret) . Endret torsdag kl. 07:25 av fugl fønix
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå