Stacy__ Skrevet 29. mai #7681 Skrevet 29. mai fugl fønix skrev (På 28.5.2026 den 18.55): Lekkert bilde!!🤩 Jeg har aldri eid kritthvite hælesko. Det har jeg Men brukt dem kanskje to ganger 1
Wonders Skrevet 1. juni #7683 Skrevet 1. juni det har ikke jeg heller, ennå. jeg har aldri likt å være solbrent
fugl fønix Skrevet 6. juni #7684 Skrevet 6. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri eid neongrønne hælesko.😱
fugl fønix Skrevet 6. juni #7686 Skrevet 6. juni (endret) Jeg gjorde det mye før. Jeg har aldri likt å gå med helt flate sko, som for eksempel ballerinasko. Endret 19 timer siden av fugl fønix
Nadya Skrevet 25. juni #7687 Skrevet 25. juni Jeg har aldri gått med ballerinasko, men både seilersko og gymsokker er heltgreit syns jeh Ville du gjenkjent hasjlukt?
fugl fønix Skrevet 29. juni #7688 Skrevet 29. juni Det ville jeg ikke. Kunne du tenke deg å dra på telttur med Lars Monsen? 🏕
Stacy__ Skrevet 3. juli #7689 Skrevet 3. juli fugl fønix skrev (På 29.6.2026 den 19.09): Det ville jeg ikke. Kunne du tenke deg å dra på telttur med Lars Monsen? 🏕 Det tør jeg ikke per nå Jeg er i så dårlig form at Lars Monsen hadde klikka … 1
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 20:48 #7692 Skrevet lørdag kl. 20:48 Med reise, hotell og alle måltider dekket; tror faktisk det. Jeg har aldri glemt å begynne med de rette ordene her inne; har du det? @fugl fønix
Beneath the Moon Skrevet lørdag kl. 20:50 #7693 Skrevet lørdag kl. 20:50 Ikke jeg heller. Jeg har aldri møtt noen fra KG
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 21:01 #7694 Skrevet lørdag kl. 21:01 Ikke jeg heller og jeg skal ikke heller. Noen ting må jeg klare å holde meg unna her i verden og det blir ikke iskrem, så... 🤣 Jeg har aldri vurdert å dra på diger foppallfest nå og "drikke meg kjempeglad" mens jeg skråler av FULL hals.
Nietsoj Skrevet i går, 12:10 #7695 Skrevet i går, 12:10 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært på konsert med Shakira.
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:18 #7696 Skrevet i går, 12:18 Ikke jeg heller Jeg har aldri drømt om å danse som Shakira...
Nietsoj Skrevet i går, 12:24 #7697 Skrevet i går, 12:24 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri drømt om å danse som Shakira... Uff, nedtur😅 ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt problemer med å få endene til å møtes.
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #7698 Skrevet 23 timer siden Det har jeg nok hatt en gang for da hadde jeg bare en and, men jeg hadde vel ikke nok ender for å få dem til å møtes slik. Jeg har aldri likt å dresse meg opp i 70-tallsdingeldangelpynt og danse natten lang.
Beneath the Moon Skrevet 19 timer siden #7699 Skrevet 19 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri følt behovet for å drikke meg fra sans og samling,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå