Stacy__ Skrevet 9. mars #7625 Skrevet 9. mars fugl fønix skrev (40 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri spist bjørn. Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 9. mars #7628 Skrevet 9. mars fugl fønix skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Asia. Det har jeg 1
Stacy__ Skrevet 9. mars #7629 Skrevet 9. mars (endret) Jeg har aldri vært på en øde øy 🏝️ Endret 9. mars av Stacy__
Nadya Skrevet 9. mars #7630 Skrevet 9. mars Jeg har vært på flere ubebodde øyer, hvis det kan karakteriseres som en øde øy. Jeg har aldri sett en kylling klekke ut av egget.
Stacy__ Skrevet 9. mars #7631 Skrevet 9. mars Nadya skrev (1 minutt siden): Jeg har vært på flere ubebodde øyer, hvis det kan karakteriseres som en øde øy. Jeg har aldri sett en kylling klekke ut av egget. Det har jeg, men kun på tv
Stacy__ Skrevet 9. mars #7632 Skrevet 9. mars Jeg har aldri blitt influencet av en influencer til å kjøpe noe 1
fugl fønix Skrevet 13. mars #7633 Skrevet 13. mars Ikke jeg heller,de reklamerer jo for mange kjedelige produkter da. Jeg har aldri kjørt slalåm.
Stacy__ Skrevet 13. mars #7635 Skrevet 13. mars fugl fønix skrev (4 timer siden): Ikke jeg heller,de reklamerer jo for mange kjedelige produkter da. Jeg har aldri kjørt slalåm. Ikke jeg heller 1
Stacy__ Skrevet 13. mars #7636 Skrevet 13. mars Jeg har aldri arrangert barnebursdag for 10 barnehagebarn før 😭
fugl fønix Skrevet 13. mars #7637 Skrevet 13. mars Ikke jeg heller Jeg har aldri startet en krangel på KG.
Stacy__ Skrevet 13. mars #7638 Skrevet 13. mars fugl fønix skrev (1 time siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri startet en krangel på KG. Ikke jeg heller 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå