Wonders Skrevet 22. april #7661 Skrevet 22. april ikke jeg heller Jeg har aldri stolt på at "det ordner seg"
Hoppetaujenta Skrevet 22. april #7662 Skrevet 22. april Ikke jeg heller. Jeg har aldri egentlig likt Julia Roberts som skuespiller....før i de siste årene.
Stacy__ Skrevet 22. april #7663 Skrevet 22. april Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri egentlig likt Julia Roberts som skuespiller....før i de siste årene. Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 22. april #7664 Skrevet 22. april (endret) Jeg har aldri vært på ferie alene Endret 22. april av Stacy__
Hoppetaujenta Skrevet 23. april #7665 Skrevet 23. april Det har jeg en del ganger og jeg liker det veldig godt. Jeg har aldri lengtet hjem til folk når jeg er på alenetur i naturen. 2
fugl fønix Skrevet 24. april #7666 Skrevet 24. april Ikke jeg heller. Jeg har aldri slengt søppel ut i naturen!!
Stacy__ Skrevet 24. april #7667 Skrevet 24. april fugl fønix skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri slengt søppel ut i naturen!! Ikke jeg heller 1
fugl fønix Skrevet 2 timer siden #7669 Skrevet 2 timer siden Det har jeg, men ser ikke så mye på det lenger, mye annet som frister. Jeg har aldri vært tennis-interessert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå