Stacy__ Skrevet 8. august #7741 Skrevet 8. august Ramsay Street 2.0 skrev (13 timer siden): Jeg har aldri vært sugardaddy. Ikke jeg heller 😅 1
Stacy__ Skrevet 8. august #7742 Skrevet 8. august Jeg har aldri vært flink til å ta vare på meg selv 1
Zampa the Lion Skrevet 8. august #7743 Skrevet 8. august Stacy__ skrev (9 timer siden): Jeg har aldri vært flink til å ta vare på meg selv Ikke jeg heller. 1
Zampa the Lion Skrevet 8. august #7744 Skrevet 8. august Jeg har aldri hørt på Rolling Stones frivillig.
Stacy__ Skrevet 8. august #7745 Skrevet 8. august Ramsay Street 2.0 skrev (2 timer siden): Jeg har aldri hørt på Rolling Stones frivillig. Ikke jeg heller
fugl fønix Skrevet 9. august #7747 Skrevet 9. august (endret) . Endret torsdag kl. 07:26 av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 9. august #7748 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (3 timer siden): Ikke jeg heller (det holder med å gå til jobb for min del.) Jeg har aldri spydd på jobb. Det har jeg 😭 Bare en gang da jeg var gravid🙈 1
Stacy__ Skrevet 9. august #7749 Skrevet 9. august Jeg har aldri likt første arbeidsdag etter en lang ferie
fugl fønix Skrevet 9. august #7750 Skrevet 9. august (endret) . Endret torsdag kl. 07:26 av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 9. august #7751 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (22 minutter siden): Ikke jeg heller uansett hvor mye jeg psyker meg opp. Da er vi to 😭 1
Stacy__ Skrevet 9. august #7752 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (22 minutter siden): Jeg har aldri sett for meg Lars Monsen gå i rosa miniskjørt og hvit bluse, og røde hælesko på dragshow. Ikke jeg heller 😅 1
fugl fønix Skrevet 9. august #7754 Skrevet 9. august (endret) . Endret torsdag kl. 07:26 av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 9. august #7755 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (11 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri likt å kjøre tog baklengs, dvs sitte ryggen mot kjøreretningen. Ikke jeg heller. Det gjør meg kvalm 🥴 1
Stacy__ Skrevet 9. august #7756 Skrevet 9. august Jeg har aldri kjøpt meg gullsmykker (altså de i ekte gull)
fugl fønix Skrevet 9. august #7757 Skrevet 9. august (endret) . Endret torsdag kl. 07:27 av fugl fønix
fugl fønix Skrevet 9. august #7758 Skrevet 9. august (endret) . Endret torsdag kl. 07:27 av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 9. august #7759 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (4 minutter siden): Ikke jeg heller er allergisk. Jeg har aldri kjøpt kobber. Det har jeg, men bare en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå