Stacy__ Skrevet tirsdag kl. 19:54 #7781 Skrevet tirsdag kl. 19:54 fugl fønix skrev (På 16.8.2026 den 0.17): Ikke jeg heller Jeg har aldri reist til USA. Det har jeg, men det er flere år siden nå.
Stacy__ Skrevet tirsdag kl. 19:54 #7782 Skrevet tirsdag kl. 19:54 Jeg har aldri likt å legge meg tidlig
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 10:03 #7783 Skrevet onsdag kl. 10:03 Jeg skulle gjerne ha gjort det, men får ikke til å sove tidlig. Heller. Jeg har aldri vært et menneske som fortsetter å rydde og vaske, enda jeg nettopp har tatt hele huset og det ER rent.
Ramsay Street 2.0 Skrevet onsdag kl. 21:41 #7784 Skrevet onsdag kl. 21:41 (endret) Ikke jeg heller. Er en fæl slurvekopp når det gjelder rengjøring (i leiligheten min vil du ikke være). Jeg har aldri likt Trine Rein. Endret onsdag kl. 21:42 av Ramsay Street 2.0
Stacy__ Skrevet onsdag kl. 23:29 #7785 Skrevet onsdag kl. 23:29 Ramsay Street 2.0 skrev (1 time siden): Ikke jeg heller. Er en fæl slurvekopp når det gjelder rengjøring (i leiligheten min vil du ikke være). Jeg har aldri likt Trine Rein. Jeg måtte google henne nå, har ikke noe i mot damen. Eller veit ikke nok om henne til å ha noe imot henne 😅
Stacy__ Skrevet onsdag kl. 23:30 #7786 Skrevet onsdag kl. 23:30 Jeg har aldri klart å legge meg tidlig 😭
Ramsay Street 2.0 Skrevet torsdag kl. 15:45 #7787 Skrevet torsdag kl. 15:45 Stacy__ skrev (16 timer siden): Jeg måtte google henne nå, har ikke noe i mot damen. Eller veit ikke nok om henne til å ha noe imot henne 😅 Uff....Dårlig formulert av meg. Jeg skulle ha føyd til "sangene til" mellom "likt" og "Trine". 😂 Legger meg flat og tar selvkritikk her. Hun er sikkert en ålreit person. Men gjort er gjort. Tilbake til leken : Jeg har klart å legge meg tidlig, men det begynner å bli lenge siden.
Ramsay Street 2.0 Skrevet torsdag kl. 15:46 #7788 Skrevet torsdag kl. 15:46 Jeg har aldri vært aktiv på SoMe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå