Stacy__ Skrevet 18. august #7781 Skrevet 18. august fugl fønix skrev (På 16.8.2026 den 0.17): Ikke jeg heller Jeg har aldri reist til USA. Det har jeg, men det er flere år siden nå.
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #7783 Skrevet 19. august Jeg skulle gjerne ha gjort det, men får ikke til å sove tidlig. Heller. Jeg har aldri vært et menneske som fortsetter å rydde og vaske, enda jeg nettopp har tatt hele huset og det ER rent.
Zampa the Lion Skrevet 19. august #7784 Skrevet 19. august (endret) Ikke jeg heller. Er en fæl slurvekopp når det gjelder rengjøring (i leiligheten min vil du ikke være). Jeg har aldri likt Trine Rein. Endret 19. august av Ramsay Street 2.0 1
Stacy__ Skrevet 19. august #7785 Skrevet 19. august Ramsay Street 2.0 skrev (1 time siden): Ikke jeg heller. Er en fæl slurvekopp når det gjelder rengjøring (i leiligheten min vil du ikke være). Jeg har aldri likt Trine Rein. Jeg måtte google henne nå, har ikke noe i mot damen. Eller veit ikke nok om henne til å ha noe imot henne 😅
Zampa the Lion Skrevet 20. august #7787 Skrevet 20. august Stacy__ skrev (16 timer siden): Jeg måtte google henne nå, har ikke noe i mot damen. Eller veit ikke nok om henne til å ha noe imot henne 😅 Uff....Dårlig formulert av meg. Jeg skulle ha føyd til "sangene til" mellom "likt" og "Trine". 😂 Legger meg flat og tar selvkritikk her. Hun er sikkert en ålreit person. Men gjort er gjort. Tilbake til leken : Jeg har klart å legge meg tidlig, men det begynner å bli lenge siden.
Zampa the Lion Skrevet 24. august #7790 Skrevet 24. august Ikke jeg heller, Jeg har aldri drevet med narkolanging. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #7791 Skrevet 24. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i fengsel.
Stacy__ Skrevet 24. august #7792 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i fengsel. Ikke jeg heller
Zampa the Lion Skrevet 24. august #7794 Skrevet 24. august Stacy__ skrev (3 timer siden): Jeg har aldri blitt politianmeldt Ikke jeg heller.
Stacy__ Skrevet 25. august #7796 Skrevet 25. august Ramsay Street 2.0 skrev (22 timer siden): Jeg har aldri kjørt motorsykkel. Det har jeg 😅 Kjørt som i sittet på 1
Natriumclorid Skrevet 25. august #7798 Skrevet 25. august Ikke jeg heller. jeg har aldri kjørt el-sparkesykkel.
Zampa the Lion Skrevet 25. august #7799 Skrevet 25. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri surfet (vannsporten, altså. Ikke surfe på internett).
Stacy__ Skrevet 26. august #7800 Skrevet 26. august Ramsay Street 2.0 skrev (8 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri surfet (vannsporten, altså. Ikke surfe på internett). Ikke jeg heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå