Stacy__ Skrevet torsdag kl. 20:27 #7881 Skrevet torsdag kl. 20:27 Zampa the Lion skrev (1 time siden): Hvordan kan du være så slem mot deg selv ved å ikke være fotballinteressert @Stacy__? Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i pokerlag før. Jeg har heller ikke vært meg i pokerlag før
Zampa the Lion Skrevet 15 timer siden #7883 Skrevet 15 timer siden Stacy__ skrev (18 timer siden): Jeg har aldri vært på utekino før Ikke jeg heller. Jeg har knapt nok vært på innekino 😅 Jeg har aldri fått jackpot i Vikinglotto.
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #7884 Skrevet 15 timer siden Ikke jeg heller, men jeg venter stadig optimistisk. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle si nei til toppgevinst i LOTTO!
Stacy__ Skrevet 12 timer siden #7885 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller, men jeg venter stadig optimistisk. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle si nei til toppgevinst i LOTTO! Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 25 minutter siden #7887 Skrevet 25 minutter siden Det liker nok jeg innimellom. Ikke all variant, men en del av det. Jeg har aldri likt dansebandmusikk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå