Natriumclorid Skrevet lørdag kl. 20:09 #7901 Skrevet lørdag kl. 20:09 Det yrkesvalget har ikke jeg heller vurdert. Jeg har aldri spilt håndball. 1
fugl fønix Skrevet lørdag kl. 20:12 #7902 Skrevet lørdag kl. 20:12 Det har jeg. Jeg har aldri drevet med kunstløp.
Natriumclorid Skrevet lørdag kl. 20:20 #7903 Skrevet lørdag kl. 20:20 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri vært nisse på julaften.
Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:15 #7904 Skrevet i går, 08:15 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært dypt religiøs ang. julefeiring...
Nietsoj Skrevet i går, 12:06 #7905 Skrevet i går, 12:06 Det har jeg Jeg har aldri vært i en skikkelig slåsskamp
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:44 #7906 Skrevet i går, 12:44 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sagt ja til å døpes da jeg var en baby.
fugl fønix Skrevet i går, 13:01 #7907 Skrevet i går, 13:01 Det har vel ingen mennesker, ingen babyer har snakketøyet sitt i orden slik som voksne har. Jeg har aldri dratt til Alaska. 1
Stacy__ Skrevet 22 timer siden #7908 Skrevet 22 timer siden fugl fønix skrev (9 timer siden): Det har vel ingen mennesker, ingen babyer har snakketøyet sitt i orden slik som voksne har. Jeg har aldri dratt til Alaska. Ikke jeg heller
Zampa the Lion Skrevet 6 timer siden #7910 Skrevet 6 timer siden Stacy__ skrev (16 timer siden): Jeg har aldri ønsket meg mer enn 2 barn? Ikke jeg heller. Ikke ett barn engang. Det hadde ødelagt livet mitt fullstendig. Jeg har aldri vært bakfull. 1
Stacy__ Skrevet 4 timer siden #7911 Skrevet 4 timer siden Zampa the Lion skrev (1 time siden): Ikke jeg heller. Ikke ett barn engang. Det hadde ødelagt livet mitt fullstendig. Jeg har aldri vært bakfull. Det har jeg 1
Natriumclorid Skrevet 2 timer siden #7913 Skrevet 2 timer siden Jeg setter pris på en duggfrisk øl på en sommerdag. Jeg har aldri tatt fleinsopp 🤪
Stacy__ Skrevet 2 timer siden #7914 Skrevet 2 timer siden Natriumclorid skrev (1 minutt siden): Jeg setter pris på en duggfrisk øl på en sommerdag. Jeg har aldri tatt fleinsopp 🤪 Ikke jeg heller 😅 Ikke vurdert det en gang😏
Natriumclorid Skrevet 2 timer siden #7916 Skrevet 2 timer siden Jeg har aldri vært misfornøyd med yrkesvalget mitt (men lei av og til, ja). Jeg har aldri piercet meg selv 😮
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #7917 Skrevet 2 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta huller andre steder enn der hvor de fleste har dem.
Stacy__ Skrevet 2 timer siden #7918 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta huller andre steder enn der hvor de fleste har dem. Ikke jeg heller, ikke frivillig i alle fall
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #7920 Skrevet 1 time siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri fulgt strømmen og dem som følger trender.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå