Stacy__ Skrevet 9 timer siden #7921 Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Jeg har aldri fulgt strømmen og dem som følger trender. Jeg gjør også mindre og mindre av det jo eldre jeg blir
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #7923 Skrevet 9 timer siden Egentlig ikke jeg heller. Jeg har aldri likt pelsklær.
Fant80 Skrevet 9 timer siden #7924 Skrevet 9 timer siden Ikke jeg heller Jeg har aldri likt Mette Marit 1
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #7925 Skrevet 9 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri godtatt at det er hun som blir dronning i dette landet. Vi fortjener bedre kvalitet. 1
Natriumclorid Skrevet 8 timer siden #7926 Skrevet 8 timer siden Ikke jeg heller. Når jeg snakker om dronningen er det fremdeles Sonja jeg snakker om. Jeg har aldri eid et skytevåpen.
Zampa the Lion Skrevet 7 timer siden #7927 Skrevet 7 timer siden Natriumclorid skrev (30 minutter siden): Ikke jeg heller. Når jeg snakker om dronningen er det fremdeles Sonja jeg snakker om. Jeg har aldri eid et skytevåpen. Ikke jeg heller. Nærmeste jeg kommer er vannpistol, men det teller vel ikke. Jeg har aldri drevet med gaming.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå