fugl fønix Skrevet 26. august #7802 Skrevet 26. august Ikke jeg heller (,men ble tvunget til å spise det som barn....for det var jo så sunt. Jeg liker makrell men ikke med haugevis av tomatsaus oppå....blæææh) Jeg har aldri likt tunfisk i gelé.
Stacy__ Skrevet 26. august #7803 Skrevet 26. august fugl fønix skrev (3 timer siden): Ikke jeg heller (,men ble tvunget til å spise det som barn....for det var jo så sunt. Jeg liker makrell men ikke med haugevis av tomatsaus oppå....blæææh) Jeg har aldri likt tunfisk i gelé. Ikke jeg heller fysj 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #7805 Skrevet 26. august Ikke jeg heller Jeg har aldri jobbet på Nordsjøen.
Zampa the Lion Skrevet 26. august #7806 Skrevet 26. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri besøkt et bordell.
Natriumclorid Skrevet 26. august #7807 Skrevet 26. august 😅ikke jeg heller. jeg har aldri gått i korps.
Stacy__ Skrevet 26. august #7808 Skrevet 26. august Natriumclorid skrev (8 timer siden): 😅ikke jeg heller. jeg har aldri gått i korps. Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 27. august #7810 Skrevet 27. august Reker er godt, men resten ikke fullt så godt tror jeg. Lukta tar lysten fra meg. Jeg har aldri ønsket å bli kjæresten til en kjendis.
Zampa the Lion Skrevet 27. august #7811 Skrevet 27. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri ønsket å stifte familie.
Strigiformes Skrevet 1. september #7812 Skrevet 1. september Zampa the Lion skrev (På 27.8.2026 den 20.51): Ikke jeg heller. Jeg har aldri ønsket å stifte familie. Det har jeg. Jeg har aldri hatt en hvit bukse.
Stacy__ Skrevet 1. september #7813 Skrevet 1. september Strigiformes skrev (3 minutter siden): Det har jeg. Jeg har aldri hatt en hvit bukse. Det har jeg, men definitivt ikke ett plagg jeg bruker ofte, blir lett møkkete 1
Stacy__ Skrevet 1. september #7814 Skrevet 1. september Jeg har aldri vært på treningssenteret kl.06.00 om morgenen
Zampa the Lion Skrevet 1. september #7815 Skrevet 1. september Stacy__ skrev (41 minutter siden): Jeg har aldri vært på treningssenteret kl.06.00 om morgenen Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt MDG-politikere.
fugl fønix Skrevet 1. september #7816 Skrevet 1. september (endret) . Endret 3. september av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 1. september #7817 Skrevet 1. september fugl fønix skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri stemt på Venstre. Ikke jeg heller 1
fugl fønix Skrevet 1. september #7819 Skrevet 1. september (endret) . Endret 3. september av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 1. september #7820 Skrevet 1. september fugl fønix skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt rakfisk. Ikke jeg heller 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå