Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #7721 Skrevet 28. juli Litt halvhjertet har jeg vel det alene en gang eller to. Jeg har aldri gått med shorts. 1
Ramsay Street 2.0 Skrevet 28. juli #7722 Skrevet 28. juli Det gjør jeg alltid om sommeren (med mindre det er regnvær og jeg skal ut da). Jeg har aldri lest noe av Sigrid Undset.
fugl fønix Skrevet 1. august #7723 Skrevet 1. august Det har jeg. Jeg har aldri besøkt Liseberg tivoli.
Nietsoj Skrevet 2. august #7724 Skrevet 2. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt bil i over 150 km/t
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #7725 Skrevet 2. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt med klampen i bånn og hatt politiet etter meg. 1
Stacy__ Skrevet 2. august #7726 Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt med klampen i bånn og hatt politiet etter meg. Ikke jeg heller. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #7728 Skrevet 3. august Det har nok jeg, kun fordi de kravler så fort og er uberegnelige. Jeg har aldri vært redd for å håndtere fugler.
fugl fønix Skrevet 4. august #7729 Skrevet 4. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært redd for ailiens. 👽👽
Hydrium Skrevet 4. august #7730 Skrevet 4. august Det har jeg vært ofte, opp gjennom årene 🤣 Jeg har aldri hatt lus.
fugl fønix Skrevet 4. august #7731 Skrevet 4. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært redd for Dodraugen.
Ramsay Street 2.0 Skrevet 5. august #7732 Skrevet 5. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt hull i tennene.
Hoppetaujenta Skrevet 5. august #7733 Skrevet 5. august Det har jeg. Jeg har aldri likt tannlegesituasjonen. 1
Stacy__ Skrevet 5. august #7734 Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det har jeg. Jeg har aldri likt tannlegesituasjonen. Ikke jeg heller
Ramsay Street 2.0 Skrevet 6. august #7736 Skrevet 6. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt medisterkaker.
Stacy__ Skrevet 6. august #7737 Skrevet 6. august Ramsay Street 2.0 skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt medisterkaker. Ikke jeg heller, men spiser det hver julaften likevel 😅 Det blir liksom ikke jul uten medisterkakene og ribba 1
Stacy__ Skrevet 6. august #7738 Skrevet 6. august Jeg har aldri vært stor tilhenger av å gå tur i skogen
Ramsay Street 2.0 Skrevet 7. august #7739 Skrevet 7. august Stacy__ skrev (På 6.8.2026 den 2.43): Jeg har aldri vært stor tilhenger av å gå tur i skogen Ikke jeg heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå