tånegla Skrevet 24. januar #7522 Skrevet 24. januar Det er det beste. Jeg har aldri likt brunt brennevin.
Stacy__ Skrevet 24. januar #7523 Skrevet 24. januar tånegla skrev (2 timer siden): Det er det beste. Jeg har aldri likt brunt brennevin. Ikke jeg heller
Gjest SikkSakk1 Skrevet 24. januar #7525 Skrevet 24. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en hel vannmelon på en gang.
Stacy__ Skrevet 24. januar #7526 Skrevet 24. januar SikkSakk1 skrev (2 minutter siden): ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en hel vannmelon på en gang. Ikke jeg heller
Strigiformes Skrevet 24. januar #7528 Skrevet 24. januar Stacy__ skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri spist en 7-retters meny før Det har jeg. Jeg har aldri spist østers.
Kryneren Skrevet 24. januar #7529 Skrevet 24. januar Strigiformes skrev (47 minutter siden): Det har jeg. Jeg har aldri spist østers. Det har jeg-ganake nylig for første gang i mitt liv. Jeg har aldri hatt lyst til å bli sjømann
jukkapalme Skrevet 24. januar #7530 Skrevet 24. januar Ikke jeg heller jeg har aldri eid en matrosdress
Gjest SikkSakk1 Skrevet 25. januar #7531 Skrevet 25. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri likt sursild.
Stacy__ Skrevet 25. januar #7532 Skrevet 25. januar SikkSakk1 skrev (2 timer siden): ikke jeg heller. Jeg har aldri likt sursild. Ikke jeg heller!
jukkapalme Skrevet 25. januar #7534 Skrevet 25. januar Ikke jeg heller jeg har aldri flydd helikopter
Gjest SikkSakk1 Skrevet 25. januar #7535 Skrevet 25. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt førerkort på snøscooter.
Stacy__ Skrevet 25. januar #7536 Skrevet 25. januar SikkSakk1 skrev (14 minutter siden): ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt førerkort på snøscooter. Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 25. januar #7537 Skrevet 25. januar Jeg har aldri skjønt hvordan politikere bare kan drite i valgløfter etter at valget er vunnet.
Kryneren Skrevet 26. januar #7538 Skrevet 26. januar Stacy__ skrev (22 timer siden): Jeg har aldri skjønt hvordan politikere bare kan drite i valgløfter etter at valget er vunnet. Ikke jeg heller Jeg har aldri studert juss
Stacy__ Skrevet 26. januar #7539 Skrevet 26. januar Kryneren skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri studert juss Ikke jeg heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå